Η Louis Vuitton συνεργάστηκε φέτος για δεύτερη φορά με την Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα Yayoi Kusama και έντυσε με τις χαρακτηριστικές της βούλες παγκόσμια αξιοθέατα.
Ο γαλλικός οίκος "χρωμάτισε" με τα έργα της το Άγαλμα της Ελευθερίας, την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου, τον Πύργο του Eiffel, την Αψίδα του Θριάμβου, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, μετατρέποντας τα ιστορικά σημεία σε ένα χρωματιστό σύμπαν.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη χρήση των φακών Landmarker Lenses της Snap. Οι χρήστες του Snapchat σε πολλές παγκόσμιες πρωτεύουσες μπορούν να ανοίξουν την εφαρμογή, να μεταβούν στη σελίδα της Louis Vuitton και να επιλέξουν το αξιοθέατο μπροστά τους για να δουν τις λευκές, κόκκινες, κίτρινες, μπλε, πράσινες κουκίδες της Kusama να ξεπηδούν στην οθόνη.
Όπως δήλωσε ο Pierre Castillon, διευθυντής ψηφιακών μέσων της Louis Vuitton, η συνεργασία με τη Snap επιτρέπει να "επεκτείνει τη δημιουργικότητά μας μέσω μιας νέας τεχνολογικής παιδικής χαράς, όπως ακριβώς κάναμε και φυσικά στα καταστήματά μας".
Πριν περίπου δέκα μέρες, η Louis Vuitton για να γιορτάσει την ιστορική συνεργασία έφερε τα έργα της Yayoi Kusama στο εμβληματικό Art Déco κτίσμα που βρίσκεται η μπουτίκ της και κατασκευάστηκε από τον Georges Vuitton το 1912. Εκεί ο επισκέπτης μπορεί να δεί διάσπαρτες τις χρωματιστές βούλες της Kusama, οι οποίες μοιάζουν να κινούνται χορευτικά. Στα αριστερά, ένα γιγάντιο γλυπτό της Γιαπωνέζας καλλιτέχνιδας αγκαλιάζει το κτίριο, ενώ τα μεταλλικά μπαλόνια που αιωρούνται, διακοσμούν τις βιτρίνες.
Η φετινή συνεργασία της Louis Vuitton με την Yayoi Kusama είναι η δεύτερη. Η πρώτη με την 93χρονη, πλέον , καλλιτέχνιδα ήταν το 2012, υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Marc Jacobs.