Πριν από περίπου τρεις δεκαετίες η Gilette, η πιο διάσημη πιθανόν μάρκα ξυριστικών προϊόντων στον κόσμο, συνέδεσε το όνομα της με το σλόγκαν "The Best A Man Can Get".
Στην εποχή που το κίνημα του MeToo έχει εξελιχθεί από αγωνιώδης, ειλικρινής προσπάθεια σε τρεντ των μέσων κοινωνικής δικτύωης, η Procter & Gamble, η εταιρία που κυκλοφορεί τα προϊόντα Gilette, αποφασίζει να αλλάξει το σλόγκαν της, όχι για να φωνάξει υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών στην δουλειά και την κοινωνία, αλλά για να τονίσει πως οι άντρες μπορούν και οφείλουν να ξεφύγουν από τα στερεότυπα τα οποία τους ακολοθούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Με την ατάκα "The Best A Man Can Be" η νέα διαφήμιση της Gilette παρουσιάζει μία σειρά από αντρικά κλισέ και τις αντιδράσεις των γονιών (κυριώς των μπαμπάδων) όταν βλέπουν τα αγόρια τους να τσακώνονται, να κάνουν bullying σε ένα άλλο παιδί, να φέρονται με σκληρότητα και αδιαφορία, θέλοντας να αλλάξει οριστικά την αντίληψη που θέλει «τα αγορία να είναι αγορία» και να κάνουν «αντρικά πράγματα».
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Procter & Gamble"«Ένα brand σαν το δικό μας παίζει ένα σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση της κουλτούρας. Ως εταιρεία που ενθαρρύνει τους άνδρες να είναι όσο καλύτεροι μπορούν, έχουμε την ευθύνη να προωθούμε την εφικτή θετική, υγιή και ανεκτική εκδοχή του τι θα πει να είσαι άνδρας. Καλούμε όλους τους άνδρες να σταθούν μαζί μας, να προσπαθήσουν να είναι καλύτεροι, να βελτιώσουν εμάς αλλά και ο ένας τον άλλον. Θέλουμε να συμμετέχουμε στη δημιουργία ενός νέου προτύπου, που να θαυμάζουν τα αγόρια και να εμπνέει τους άνδρες… Επειδή τα σημερινά αγόρια είναι οι αυριανοί άνδρες».
Προωθώντας την πεποίθηση πως τα μικρά αγόρια ακολουθούν το παράδειγμα των μπαμπάδων τους και καταλήγουν να γίνουν οι άντρες που οι γονείς τους τα «καθοδηγούν» να γίνουν η καινούργια διαφήμιση της Gilette ταράζει τα νερά και συγκινεί, θυμίζοντας ένα όμορφο φιλμάκι μικρού μήκους που λέει μία ιστορία. Αυτή των αντρών του αύριο που δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο να θυμίζουν τους άντρες του χθες, οι οποίοι είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνοι για την δικαιολογημένη ή αδικαιολογημένη αντίληψη που θέλει το «ισχυρό φύλο» ως αυτό που επιβάλλεται με βίαια και άδικο τρόπο, κάνει σκληρά πράγματα στους άλλους και φέρεται με χειριστικό τρόπο στις γυναίκες.
Δες τη διαφήμιση.
Ως μέρος της καμπάνιας η Gilette θα κάνει δωρεές ύψους 1 εκ. δολαρίων το χρόνο για τρία χρόνια σε ΜΚΟ των ΗΠΑ που είναι σχεδιασμένα να προσφέρουν εκπαίδευση και αρωγή σε άνδρες κάθε ηλικίας. Ο πρώτος τους συνεργάτης είναι μια οργάνωση που αποσκοπεί στην εκπαίδευση νεαρών ανδρών ως προς τις απαραίτητες κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις.
Αν είσαι γονιός που μεγαλώνει ένα μικρό αγόρι δεν μπορείς παρά να συγκινηθείς και να κινητοποιηθείς στην ιδέα και μόνο ότι το δικό σου παιδί μπορεί, με τη συνεισφορά σου, να γίνει ένας πιο σωστός άντρας απ' ότι θα μπορούσαν να είναι οι δικοί σου φίλοι, οι δικοί σου συγγενείς, οι δικοί σου συμμαθητές στο κοινωνικό πλαίσιο που μεγάλωναν.