ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Hommer καλλυντικά τρίχας: Φτιαγμένα στην Ελλάδα, την χώρα των γενειοφόρων θεών

«Οι πέντε άξονες που συνθέτουν την φιλοσοφία Hommer: ελληνικότητα, φυσική κατεύθυνση, ποιότητα, εκλεκτικότητα και καινοτομία» λέει ο Μίνως και χαιδεύει τα γένια του.

Hommer καλλυντικά τρίχας: Φτιαγμένα στην Ελλάδα, την χώρα των γενειοφόρων θεών

Ο Μίνως Ζαριφόπουλος και η Κωνσταντίνα Σπυρίδωνος με ενεργητικό παρελθόν δεκαπενταετίας στο ντιζάιν σκαρφίζονται, δημιουργούν και υπογράφουν τα εκλεκτά προϊόντα περιποίησης της αντρικής τρίχας.

Hommer καλλυντικά τρίχας: Φτιαγμένα στην Ελλάδα, την χώρα των γενειοφόρων θεών

-Ποια είναι η ιδέα πίσω από τη συσκευασία Hommer;

Ο σχεδιασμός της συσκευασίας και της συνολικής γραφιστικής εικόνας των προϊόντων και της επικοινωνίας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην παρουσίαση και προώθηση μιας νέας μάρκας. Εργαστήκαμε για περισσότερο από ενάμιση χρόνο προκειμένου να παρουσιάσουμε σε όλο τον κόσμο άρτια προϊόντα, με παραγωγή ευρωπαϊκών και διεθνών προδιαγραφών. Για αυτό τον σκοπό επιλέξαμε την κατεύθυνση της χρήσης εικονογράφησης με έντονα ελληνικά στοιχεία καθώς και την vintage αισθητική των old school tattoos που ταιριάζει απόλυτα στη γενική τάση της εποχής και συνδυάζει με μια σωστή ισορροπία την νέα πρόταση στον ήδη παγιωμένο αισθητικά χώρο των συγκεκριμένων προϊόντων. Ο κεντρικός χαρακτήρας, ο Τρίτωνας, πλαισιώνεται από διάφορα σύμβολα όπως είναι το χελιδόνι, η τρίαινα, το βιβλίο, το μπουκάλι, τα οποία συμβολίζουν την εμπειρία, την σοφία και την αναζήτηση. Τα μπουκάλια μας έχουν αναφορές από τα παλιά πορσελάνινα μπουκάλια των φαρμακοποιών και η επιλογή των χαρτιών και των επεξεργασιών στις εκτυπώσεις έγινε με έμφαση στην απτική εμπειρία ώστε να ικανοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερες αισθήσεις στην πρώτη επαφή με το προϊόν.

-Γιατί υπάρχει η κλισέ εντύπωση ότι οι άντρες δεν αγοράζουν καλλυντικά;

Όπως πολύ σωστά το θέτετε, γιατί η εντύπωση αυτή αποτελεί κλισέ. Κάτι δηλαδή βαθιά ριζωμένο στην αντίληψη μεγάλης μερίδας κόσμου, το οποίο προέρχεται από μια άλλη εποχή με άλλα βιώματα και συνήθειες και το οποίο συνήθως αυτοαναιρείται στην σημερινή πραγματικότητα. Η παγκόσμια αγορά δείχνει κάθε χρόνο θετικό πρόσημο αύξησης της κατανάλωσης καλλυντικών προϊόντων από άντρες και διεθνής έρευνες και στοιχεία δείχνουν την ανάπτυξη μιας ευρείας γκάμας προϊόντων που καλύπτουν τον τομέα αυτό.

- Τι απαντάτε όταν σας ρωτάνε εάν εσείς τα χρησιμοποιείτε;

Απαντάω πως όχι απλά τα χρησιμοποιώ, αλλά εδώ και 2 χρόνια, από όταν ξεκίνησε η έρευνα για την ανάπτυξη των προϊόντων μας, τα δοκίμαζα προσωπικά, έκανα αλλαγές και παρατηρήσεις μέχρι να φτάσουν στο σωστό και επιθυμητό αποτέλεσμα.

- Ποια είναι η σχέση σας με τη κοσμετολογία;

Αρχικά η σχέση μου με την κοσμετολογία ήταν ως καταναλωτή, όπως των περισσοτέρων. Στη συνέχεια, με την ιδιότητα του γραφίστα, ασχολήθηκα με τον σχεδιασμό brands και συσκευασιών για εταιρείες καλλυντικών σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σήμερα, λόγω της ενασχόλησής μου με την δημιουργία των προϊόντων Hommer, έχω εντρυφήσει κάπως παραπάνω σε τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με συστατικά και διαδικασίες, επιβλέποντας την χημικό μας, στην οποία δείχνω απόλυτο σεβασμό και εμπιστοσύνη καθότι διαθέτει 20ετή και πλέον εμπειρία στο τομέα του φυσικού καλλυντικού.

- Ποια είναι η φιλοσοφία των αντρικών καλλυντικών Hommer;

Η ανάπτυξη των προϊόντων για γένια Hommer βασίζεται στους 5 άξονες που συνθέτουν την φιλοσοφία Hommer: την ελληνικότητα, την φυσική κατεύθυνση, την ποιότητα, την εκλεκτικότητα, και την καινοτομία. Όλα μας τα προϊόντα τα υπογράφουμε με την φράση: Made in Greece, the land of bearded gods, φτιαγμένα στην Ελλάδα, την χώρα των γενειοφόρων θεών, η οποία δίνει ξεκάθαρα το στίγμα μας ανάμεσα στις υπόλοιπες διεθνής μάρκες.

- Ποιο είναι το Νο1 προϊόν από άποψη ζήτησης; Γιατί;

Αυτή τη στιγμή είναι το Hommer Kit το οποίο περιέχει και τα 3 μας προϊόντα. Θεωρώ ότι είναι η Νο1 επιλογή αγοράς λόγω της καλύτερης τιμής του αλλά και γιατί μπορεί εύκολα να αποτελέσει ένα ιδανικό και πρωτότυπο δώρο. Πολύ αγαπητό στο κοινό μας είναι και το λάδι το οποίο παραδοσιακά αποτελεί το πιο διάσημο προϊόν της συγκεκριμένης κατηγορίας παγκοσμίως. Μαντηλάκια και σαμπουάν έπονται αλλά με μικρή διαφορά. Προσωπικά πιστεύω πως τα μαντηλάκια, καθότι αποτελούν παγκόσμια πρωτοτυπία, θα κερδίσουν σιγά σιγά την θέση που τους αξίζει, είναι θέμα χρόνου.

- Γιατί πιστεύετε ότι είσαστε τόσο αγαπητοί ως brand και στις γυναίκες;

Φαντάζομαι γιατί εκτιμούν την αισθητική και την ποιότητά των προϊόντων μας αλλά επίσης σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει παίξει και η επιλογή του προσώπου της καμπάνιας μας (;!).

- Συμπληρώστε τη φράση «άντρες χωρίς γένια ίσον...........»

= άντρες χωρίς γένια! Δεν επιβάλουμε τα γένια, δεν αφορίζουμε όσους δεν έχουν ή δεν τα θέλουν. Παρέχουμε τα μέσα για όσους τα έχουν και θέλουν να τα διατηρούν καθαρά και περιποιημένα.

- Διάβαζα κάπου ότι ένα απεριποίητο μούσι μπορεί να είναι πιο βρόμικο κι από το πληκτρολόγιο. Ισχύει;

Έγινε πολύ μεγάλο θέμα πριν από λίγο καιρό όλο αυτό κυρίως για τα βρώμικα γένια. Σχεδόν αμέσως όμως ήρθε και η απάντηση ότι η έλλειψη των βασικών κανόνων υγιεινής έχει τα ίδια αποτελέσματα και στο δέρμα ενός ξυρισμένου προσώπου. Το γυναικείο κοινό θα πρέπει να «σκιάζεται» το ίδιο, πλησιάζοντας ένα ξυρισμένο πρόσωπο το οποίο το έχουν ακουμπήσει άπλυτα χέρια! Σημασία έχει να δώσουμε έμφαση στον καθημερινό καθαρισμό και την περιποίηση της γενειάδας άλλα και συνολικά του σώματός μας.

- Ποια συμβουλή θα δίνατε στους μυστακοφόρους και γενειοφόρους φίλους μας;

Να διαλέξουν το κατάλληλο σχήμα και μέγεθος γενειάδας που ταιριάζει τόσο στα χαρακτηριστικά του προσώπου τους αλλά και συνολικά στο στυλ τους αλλά κυρίως στις ανάγκες της καθημερινότητάς τους. Να περιποιούνται με σωστά προϊόντα, χωρίς βλαβερά χημικά, δερματολογικά ελεγμένα, που δεν έχουν παρασκευαστεί εις βάρος των ζώων και να ξαναγνωρίσουν την ξεχασμένη εμπειρία της ανδρικής περιποίησης επισκεπτόμενοι ένα καλό μπαρμπέρικο.

Read Next

27 Οκτ 2021

«Επειδή αφήνω κληρονομιά στα παιδιά μου αυτή την ασθένεια, να προσέχεις»

Όταν ο Γιώργος Γεννηματάς είχε εκφράσει την ανησυχία του για την υγεία και το μέλλον των παιδιών του.

22 Οκτ 2021

O τραγικός θάνατος του Brandon Lee που σκοτώθηκε από prop gun στα γυρίσματα του The Crow

Ο 28χρονος ηθοποιός έπεσε νεκρός το 1993 κατά τη διάρκεια γυρισμάτων από όπλο που όλοι νόμιζαν ότι ήταν γεμάτο με ψεύτικες σφαίρες.

Περισσότερα από

Men

19 Οκτ 2021

Ο Κιάνου Ριβς κουβαλάει μόνος του τον εξοπλισμό του συνεργείου στα γυρίσματα της νέας του ταινίας

Ο διάσημος ηθοποιός βρίσκεται στο Παρίσι και αποδεικνύει για άλλη μία φορά ότι είναι ο πιο ωραίος τύπος σε ολόκληρο το Χόλιγουντ.

15 Σεπ 2021

«Είναι σαν τον άνεμο»: Η προβληματική σχέση του Πάτρικ Σουέζι με τη σύζυγό του, Λίσα, έκρυβε μυστικά

«Είχαν έναν άρρωστο, κακοποιητικό γάμο», θα ισχυριστεί άτομο από το στενό, φιλικό τους περιβάλλον.

02 Σεπ 2021
02 Σεπ 2021

Νεκρός σε τροχαίο ο Mad Clip: Η αγωνιστική Porsche του συγκρούστηκε με δέντρο

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή ώστε χρειάστηκαν περισσότερες από δύο ώρες για να τον απεγκλωβίσουν.

31 Αυγ 2021

«Ο Στέφανος Τσιτσιπάς είναι σπουδαίος παίκτης, αλλά έχασα τον σεβασμό μου για εκείνον»

Το ξέσπασμα του Άντι Μάρεϊ που κατηγόρησε τον Έλληνα τενίστα για «στρατηγική» κατά τη διάρκεια του αγώνα.

27 Αυγ 2021

Πέθανε ο Άκης Τσοχατζόπουλος σε ηλικία 82 ετών

Ο πρώην υπουργός και ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα στο νοσοκομείο.

26 Αυγ 2021

«Δεν πίστεψα ποτέ ότι δεν με αγάπησε»: Η μητέρα του Χιου Τζάκμαν τον εγκατέλειψε όταν ήταν 8 ετών

Παρόλα αυτά εκείνος τη συγχώρεσε. Σήμερα ποζάρουν αγκαλιασμένοι στο ίνσταγκραμ.

25 Αυγ 2021

Όταν ο Τσάρλι Γουάτς έριξε μπουνιά στον Μικ Τζάγκερ σε έναν από τους πιο θρυλικούς τσακωμούς του ροκ

«Που είναι ο γ@@@@ένος ντράμερ μου;» φώναξε μία νύχτα μεθυσμένος ο Τζάγκερ. Τότε ο Γουάτς του όρμηξε λέγοντας: «Εσύ είσαι ο γ@@@@ένος τραγουδιστής μου».

20 Αυγ 2021

Mία σύντομη ζωή, ένα τραγικό τέλος: Στο φως τα αρχεία του FBI για τον θάνατο του Κερτ Κομπέιν

Ο Κομπέιν πιστεύεται ότι αυτοκτόνησε στις 5 Απριλίου 1994, ωστόσο, υπάρχουν άνθρωποι που μέχρι και σήμερα θεωρούν ότι ο τραγουδιστής των Nirvana δολοφονήθηκε.