Ο Μίνως Ζαριφόπουλος και η Κωνσταντίνα Σπυρίδωνος με ενεργητικό παρελθόν δεκαπενταετίας στο ντιζάιν σκαρφίζονται, δημιουργούν και υπογράφουν τα εκλεκτά προϊόντα περιποίησης της αντρικής τρίχας.
-Ποια είναι η ιδέα πίσω από τη συσκευασία Hommer;
Ο σχεδιασμός της συσκευασίας και της συνολικής γραφιστικής εικόνας των προϊόντων και της επικοινωνίας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην παρουσίαση και προώθηση μιας νέας μάρκας. Εργαστήκαμε για περισσότερο από ενάμιση χρόνο προκειμένου να παρουσιάσουμε σε όλο τον κόσμο άρτια προϊόντα, με παραγωγή ευρωπαϊκών και διεθνών προδιαγραφών. Για αυτό τον σκοπό επιλέξαμε την κατεύθυνση της χρήσης εικονογράφησης με έντονα ελληνικά στοιχεία καθώς και την vintage αισθητική των old school tattoos που ταιριάζει απόλυτα στη γενική τάση της εποχής και συνδυάζει με μια σωστή ισορροπία την νέα πρόταση στον ήδη παγιωμένο αισθητικά χώρο των συγκεκριμένων προϊόντων. Ο κεντρικός χαρακτήρας, ο Τρίτωνας, πλαισιώνεται από διάφορα σύμβολα όπως είναι το χελιδόνι, η τρίαινα, το βιβλίο, το μπουκάλι, τα οποία συμβολίζουν την εμπειρία, την σοφία και την αναζήτηση. Τα μπουκάλια μας έχουν αναφορές από τα παλιά πορσελάνινα μπουκάλια των φαρμακοποιών και η επιλογή των χαρτιών και των επεξεργασιών στις εκτυπώσεις έγινε με έμφαση στην απτική εμπειρία ώστε να ικανοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερες αισθήσεις στην πρώτη επαφή με το προϊόν.
-Γιατί υπάρχει η κλισέ εντύπωση ότι οι άντρες δεν αγοράζουν καλλυντικά;
Όπως πολύ σωστά το θέτετε, γιατί η εντύπωση αυτή αποτελεί κλισέ. Κάτι δηλαδή βαθιά ριζωμένο στην αντίληψη μεγάλης μερίδας κόσμου, το οποίο προέρχεται από μια άλλη εποχή με άλλα βιώματα και συνήθειες και το οποίο συνήθως αυτοαναιρείται στην σημερινή πραγματικότητα. Η παγκόσμια αγορά δείχνει κάθε χρόνο θετικό πρόσημο αύξησης της κατανάλωσης καλλυντικών προϊόντων από άντρες και διεθνής έρευνες και στοιχεία δείχνουν την ανάπτυξη μιας ευρείας γκάμας προϊόντων που καλύπτουν τον τομέα αυτό.
- Τι απαντάτε όταν σας ρωτάνε εάν εσείς τα χρησιμοποιείτε;
Απαντάω πως όχι απλά τα χρησιμοποιώ, αλλά εδώ και 2 χρόνια, από όταν ξεκίνησε η έρευνα για την ανάπτυξη των προϊόντων μας, τα δοκίμαζα προσωπικά, έκανα αλλαγές και παρατηρήσεις μέχρι να φτάσουν στο σωστό και επιθυμητό αποτέλεσμα.
- Ποια είναι η σχέση σας με τη κοσμετολογία;
Αρχικά η σχέση μου με την κοσμετολογία ήταν ως καταναλωτή, όπως των περισσοτέρων. Στη συνέχεια, με την ιδιότητα του γραφίστα, ασχολήθηκα με τον σχεδιασμό brands και συσκευασιών για εταιρείες καλλυντικών σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σήμερα, λόγω της ενασχόλησής μου με την δημιουργία των προϊόντων Hommer, έχω εντρυφήσει κάπως παραπάνω σε τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με συστατικά και διαδικασίες, επιβλέποντας την χημικό μας, στην οποία δείχνω απόλυτο σεβασμό και εμπιστοσύνη καθότι διαθέτει 20ετή και πλέον εμπειρία στο τομέα του φυσικού καλλυντικού.
- Ποια είναι η φιλοσοφία των αντρικών καλλυντικών Hommer;
Η ανάπτυξη των προϊόντων για γένια Hommer βασίζεται στους 5 άξονες που συνθέτουν την φιλοσοφία Hommer: την ελληνικότητα, την φυσική κατεύθυνση, την ποιότητα, την εκλεκτικότητα, και την καινοτομία. Όλα μας τα προϊόντα τα υπογράφουμε με την φράση: Made in Greece, the land of bearded gods, φτιαγμένα στην Ελλάδα, την χώρα των γενειοφόρων θεών, η οποία δίνει ξεκάθαρα το στίγμα μας ανάμεσα στις υπόλοιπες διεθνής μάρκες.
- Ποιο είναι το Νο1 προϊόν από άποψη ζήτησης; Γιατί;
Αυτή τη στιγμή είναι το Hommer Kit το οποίο περιέχει και τα 3 μας προϊόντα. Θεωρώ ότι είναι η Νο1 επιλογή αγοράς λόγω της καλύτερης τιμής του αλλά και γιατί μπορεί εύκολα να αποτελέσει ένα ιδανικό και πρωτότυπο δώρο. Πολύ αγαπητό στο κοινό μας είναι και το λάδι το οποίο παραδοσιακά αποτελεί το πιο διάσημο προϊόν της συγκεκριμένης κατηγορίας παγκοσμίως. Μαντηλάκια και σαμπουάν έπονται αλλά με μικρή διαφορά. Προσωπικά πιστεύω πως τα μαντηλάκια, καθότι αποτελούν παγκόσμια πρωτοτυπία, θα κερδίσουν σιγά σιγά την θέση που τους αξίζει, είναι θέμα χρόνου.
- Γιατί πιστεύετε ότι είσαστε τόσο αγαπητοί ως brand και στις γυναίκες;
Φαντάζομαι γιατί εκτιμούν την αισθητική και την ποιότητά των προϊόντων μας αλλά επίσης σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει παίξει και η επιλογή του προσώπου της καμπάνιας μας (;!).
- Συμπληρώστε τη φράση «άντρες χωρίς γένια ίσον...........»
= άντρες χωρίς γένια! Δεν επιβάλουμε τα γένια, δεν αφορίζουμε όσους δεν έχουν ή δεν τα θέλουν. Παρέχουμε τα μέσα για όσους τα έχουν και θέλουν να τα διατηρούν καθαρά και περιποιημένα.
- Διάβαζα κάπου ότι ένα απεριποίητο μούσι μπορεί να είναι πιο βρόμικο κι από το πληκτρολόγιο. Ισχύει;
Έγινε πολύ μεγάλο θέμα πριν από λίγο καιρό όλο αυτό κυρίως για τα βρώμικα γένια. Σχεδόν αμέσως όμως ήρθε και η απάντηση ότι η έλλειψη των βασικών κανόνων υγιεινής έχει τα ίδια αποτελέσματα και στο δέρμα ενός ξυρισμένου προσώπου. Το γυναικείο κοινό θα πρέπει να «σκιάζεται» το ίδιο, πλησιάζοντας ένα ξυρισμένο πρόσωπο το οποίο το έχουν ακουμπήσει άπλυτα χέρια! Σημασία έχει να δώσουμε έμφαση στον καθημερινό καθαρισμό και την περιποίηση της γενειάδας άλλα και συνολικά του σώματός μας.
- Ποια συμβουλή θα δίνατε στους μυστακοφόρους και γενειοφόρους φίλους μας;
Να διαλέξουν το κατάλληλο σχήμα και μέγεθος γενειάδας που ταιριάζει τόσο στα χαρακτηριστικά του προσώπου τους αλλά και συνολικά στο στυλ τους αλλά κυρίως στις ανάγκες της καθημερινότητάς τους. Να περιποιούνται με σωστά προϊόντα, χωρίς βλαβερά χημικά, δερματολογικά ελεγμένα, που δεν έχουν παρασκευαστεί εις βάρος των ζώων και να ξαναγνωρίσουν την ξεχασμένη εμπειρία της ανδρικής περιποίησης επισκεπτόμενοι ένα καλό μπαρμπέρικο.