ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Το ελληνικό brand Com-si που λατρεύουν όλες οι κομψές περσόνες της τιβί

«To άκουσμα της ελληνικής λέξης com•si παραπέμπει αφενός στην κομψή γυναίκα, αφετέρου με μια πιο γαλλική προφορά της λέξης αποτίει φόρο τιμής στη γαλλική μόδα».

Το ελληνικό brand Com-si που λατρεύουν όλες οι κομψές περσόνες της τιβί

To Γκάζι δεν είναι μόνο το «γκαζοχώρι» με τα μπαράκια και τις ταβέρνες, δεν είναι μόνο το Γκαζάρτε, το «Μέγαρο» της περιοχής. Το Γκάζι γίνεται κέντρο της μόδας και εάν θέλεις να ντυθείς κομψά και ελληνικά έλα στην Com-si που παραπέμπει στην κομψή γυναίκα. Όπως εξηγεί η Σοφία Δαμιανίδου της ομώνυμης εταιρίας ποιοτικού ελληνικού ρούχου, η αρχική ιδέα ήταν com από το company και si από το (S)oph(i)a. Μια 100% ελληνική επιχείρηση της οποίας οι συλλογές διατίθενται σε μπουτίκ της Ελλάδας και της Κύπρου ενώ πολύ σύντομα θα διαφημίζουν την Ελλάδα και στη Ρωσία.

Η εταιρία δραστηριοποιείται από το 2013, καταμεσής της κρίσης. Η Σοφία Δαμιανίδου εκτός από…«συνδαιτυμόνας» της εταιρία έχει ρόλο πολλαπλό. Από τον σχεδιασμό ρούχων και την επιλογή υφασμάτων ως την παρακολούθηση όλης της παραγωγικής διαδικασίας. Η κ. Δαμιανίδου λέει στο praktoreio-life πως «Η Ελλάδα είναι ένας ευλογημένος τόπος με όμορφα τοπία και με ανθρώπους μαχητές. Κι αυτό είναι κάτι που μπορεί να εκφραστεί και μέσα από τις δημιουργίες στο χώρο της μόδας».

Το ελληνικό brand Com-si που λατρεύουν όλες οι κομψές περσόνες της τιβί
H Μαρία Ηλιάκη φοράει Com-si και η η στιλίστρια της Ιωάννα Σαλαμούρα το ανεβάζει στα σόσιαλ.
«Η αλήθεια είναι πως για τη λέξη com•si υπάρχουν πολλές αναγωγές...η αρχική ιδέα ήταν com από το company και si από το (S)oph(i)a».

-Com-Si όπως λέμε ..κομψή; Ή μήπως σημαίνει κάτι άλλο;

«Η αλήθεια είναι πως για τη λέξη com•si υπάρχουν πολλές αναγωγές...η αρχική ιδέα ήταν com από το company και si από το (S)oph(i)a. Το com είναι κι ένα παιχνίδισμα του .com που συναντάμε στις ιστοσελίδες! Και φυσικά στο άκουσμα της ελληνικής λέξης com•si παραπέμπουμε αφενός στην κομψή γυναίκα, αφετέρου με μια πιο… γαλλική προφορά της λέξης αποτίουμε φόρο τιμής στη γαλλική μόδα και φινέτσα που παρόλο που είμαστε μια 100% ελληνική επιχείρηση αποτελεί για μας πάντα πηγή αναφοράς και έμπνευσης».

Το Γκάζι το επιλέξατε σαν περιοχή;

«Το Γκάζι πέραν του ότι είναι μια περιοχή που σφύζει από ζωή και νεανικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και το δικό μας εταιρικό προφίλ, αποτελεί και ένα κεντρικό σημείο που ενώνει τα βόρεια και τα νότια προάστια, και πολύ απλά είναι ένα πρακτικό και βολικό σημείο εύκολα προσβάσιμο στους πελάτες της χονδρικής».

«Το Γκάζι πέραν του ότι είναι μια περιοχή που σφύζει από ζωή και νεανικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και το δικό μας εταιρικό προφίλ, αποτελεί και ένα κεντρικό σημείο που ενώνει τα βόρεια και τα νότια προάστια».

-Η εταιρία είναι οικογενειακή; Ποια είναι η δική σας θέση;

«Η οικογένειά μου, με τη οποία είμαι πολύ δεμένη, βρίσκεται δυστυχώς στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρία είναι «οικογενειακή» με μια ευρύτερη έννοια του όρου. Κι αυτό γιατί με τους συνεργάτες μου περνάμε τόσες πολλές ώρες μαζί καθημερινά, μοιραζόμαστε κοινό αγώνα, όνειρα, επιθυμίες και νιώθουμε πραγματικά να μας περιβάλλει μια οικογενειακή θαλπωρή. Περνάμε υπέροχα στη δουλειά, και αυτό είναι κάτι που αισθανόμαστε ότι φαίνεται και προς τα έξω μέσα από τους καρπούς της δημιουργικής συνύπαρξής μας. Μπορεί να ακουστεί λιγάκι ρομαντικό αλλά κάθε μέρα στη δουλειά μου θυμίζει το κυριακάτικο οικογενειακό τραπέζι μας, ένα τραπέζι πολύ φιλόξενο, με καλεσμένα όλα τα οικεία πρόσωπα, που στρώνεται ναι μεν με κόπο, μα κυρίως με πολλή θετική ενέργεια και μεράκι, γι’ αυτό και ό,τι προσφέρεται σε αυτό είναι γεμάτο νοστιμιά. Τώρα όσον αφορά το δικό μου ρόλο στην εταιρεία…πέρα από ένθερμη…«συνδαιτυμόνα» είναι πολλαπλός και εκτείνεται από το σχεδιασμό ρούχων και την επιλογή υφασμάτων ως την παρακολούθηση όλης της παραγωγικής διαδικασίας».

Μπορεί να ακουστεί λιγάκι ρομαντικό αλλά κάθε μέρα στη δουλειά μου θυμίζει το κυριακάτικο οικογενειακό τραπέζι μας, ένα τραπέζι πολύ φιλόξενο, με καλεσμένα όλα τα οικεία πρόσωπα, που στρώνεται ναι μεν με κόπο, μα κυρίως με πολλή θετική ενέργεια και μεράκι, γι’ αυτό και ό,τι προσφέρεται σε αυτό είναι γεμάτο νοστιμιά.
Η εταιρία δραστηριοποιείται από τον Νοέμβριο του 2013.Οταν κάτι το αγαπάς πολύ ποτέ δεν σου φαίνεται κόπος η ενέργεια που χρειάζεται να καταθέσεις, όσο κι αν προϋποθέτει πολύ τρέξιμο, πολλή κούραση, πολλά ξενύχτια, με δυο λόγια πολλές θυσίες για να βγει αυτό που εσείς βλέπετε προς τα έξω.

-Φαντάζομαι πως ό,τι χτίστηκε, χτίστηκε με κόπο. Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε;

«Η εταιρία δραστηριοποιείται από τον Νοέμβριο του 2013.Οταν κάτι το αγαπάς πολύ ποτέ δεν σου φαίνεται κόπος η ενέργεια που χρειάζεται να καταθέσεις, όσο κι αν προϋποθέτει πολύ τρέξιμο, πολλή κούραση, πολλά ξενύχτια, με δυο λόγια πολλές θυσίες για να βγει αυτό που εσείς βλέπετε προς τα έξω. Στη ζωή τίποτα δε σου χαρίζεται, το θέμα όμως είναι να μπορείς να το διασκεδάζεις και να περνάς καλά. Και η αλήθεια είναι πως εμείς περνάμε πολύ καλά».

-Είστε μια νέα γυναίκα που ασχολείται με το φρέσκο, θηλυκό και κομψό γυναικείο ρούχο. Από πού αντλείτε έμπνευση κάθε σεζόν;

«Μελετώντας την πρόγνωση μόδας και παρακολουθώντας τα μεγάλα ντεφιλέ των γνωστών οίκων βλέπεις τις τάσεις, και έχοντας ως γνώμονα τις ανάγκες του δικού σου τόπου, δημιουργείς! Η έμπνευση, όταν υπάρχει βέβαια και το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο για να την υποστηρίξει, έρχεται ταξιδεύοντας, περπατώντας στην πόλη, παρατηρώντας γύρω σου, τα πάντα μπορούν ουσιαστικά να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης, ακόμα και οι εναλλαγές των καιρικών φαινομένων ή του φυσικού πλούτου μπορούν να παράγουν εικόνες, ειδικά στην Ελλάδα, μια χώρα απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς που μπορεί στην παρούσα φάση να περνάει μια ακόμα πολύ δύσκολη στιγμή της ιστορίας της αλλά ας μου επιτραπεί εδώ να παραφράσω τον μεγάλο μας ποιητή Γιώργο Σεφέρη τολμώντας να πω πως όπου κι αν ταξιδέψω η Ελλάδα μπορεί να με πληγώνει, αλλά και με εμπνέει».

-Που διατίθενται τα προϊόντα σας στην εγχώρια αγορά; Πόσο εύκολο είναι να απευθυνθείτε στις αγορές του εξωτερικού;

«Οι συλλογές μας διατίθενται σε επιλεγμένες μπουτίκ της Ελλάδας και της Κύπρου. Το άνοιγμα στο εξωτερικό αποτελεί βεβαίως μια ιδιαίτερη πρόκληση που όμως δε μας τρομάζει. Επόμενος στόχος μας είναι να επεκταθούμε στην αγοράς της Ρωσίας».

Η έμπνευση, όταν υπάρχει βέβαια και το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο για να την υποστηρίξει, έρχεται ταξιδεύοντας, περπατώντας στην πόλη, παρατηρώντας γύρω σου, τα πάντα μπορούν ουσιαστικά να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης, ακόμα και οι εναλλαγές των καιρικών φαινομένων.
Το ελληνικό ρούχο και μπορεί και επιβάλλεται να αποτελεί διαφήμιση για τη χώρα μας, αφού έχουμε να αναδείξουμε προς τα έξω πολλούς αξιόλογους σχεδιαστές με δημιουργική έμπνευση, εξαιρετικό γούστο και στυλ.

-Θα μπορούσε το ελληνικό ρούχο να «διαφημίζει» την Ελλάδα;

«Σαφώς. Το ελληνικό ρούχο και μπορεί και επιβάλλεται να αποτελεί διαφήμιση για τη χώρα μας, αφού έχουμε να αναδείξουμε προς τα έξω πολλούς αξιόλογους σχεδιαστές με δημιουργική έμπνευση, εξαιρετικό γούστο και στυλ. Η Ελλάδα είναι ένας ευλογημένος τόπος με όμορφα τοπία και με ανθρώπους μαχητές. Κι αυτό είναι κάτι που μπορεί να εκφραστεί και μέσα από τις δημιουργίες στο χώρο της μόδας. Δημιουργούμε ρούχα που ταιριάζουν τόσο στο μεσογειακό ταμπεραμέντο όσο και στην ευρωπαϊκή υπόστασή μας, αναδεικνύοντας έτσι τις χάρες και την προσωπικότητα των γυναικών που επιλέγουν να τα φορέσουν, και εμμέσως τις χάρες και την πολύπλευρη προσωπικότητα της χώρας μας».

-Και η παραγωγή και ο σχεδιασμός του ρούχου γίνονται στην Ελλάδα;

«Η παραγωγή των ρούχων γίνεται εξολοκλήρου στην Ελλάδα, το προϊόν μας είναι δηλαδή 100% ελληνικό. Κάποιες πρώτες ύλες ωστόσο αναγκαζόμαστε δυστυχώς να τις εισάγουμε. Λόγω της οικονομικής κρίσης πολλά υφαντουργεία και πλεκτήρια έχουν κλείσει. Για παράδειγμα, κάποτε ήμασταν κορυφαίοι στα τζιν υφάσματα. Όλες οι ξένες εταιρείες αγόραζαν τζιν ύφασμα από την Ελλάδα, πράγμα που αποτελεί πια παρελθόν. Τα πλεκτήρια που αντιστέκονται ακόμα είναι μετρημένα και εμείς τα υποστηρίζουμε σθεναρά με όλη μας τη δύναμη».

Η παραγωγή των ρούχων γίνεται εξολοκλήρου στην Ελλάδα, το προϊόν μας είναι δηλαδή 100% ελληνικό.

-Με ποιες πρώτες ύλες προτιμάτε να δουλεύετε;

«Χαρακτηριστικό της εταιρείας μας είναι να χρησιμοποιούμε δαντέλες εξαιρετικής ποιότητας από την Ελλάδα, το Παρίσι και το Λονδίνο. Μέσα στο πλαίσιο όλης της δημιουργικής διαδικασίας εντάσσονται και τα ταξίδια για την ανεύρεση των πρώτων υλών και είναι αγαπημένο κομμάτι της δουλειάς, γιατί πραγματικά η αναζήτηση του ιδανικού υφάσματος που θα απογειώσει την έμπνευση είναι λίγο σαν τον κυνήγι του θησαυρού. Μετάξι, κασμίρ, κούπρο, micro modal, tencel, βαμβάκι, βισκόζη: αυτός είναι ο δικός μας θησαυρός. Και πάντα επιλέγουμε όμορφα υφάσματα που ξεχωρίζουν για την ποιότητα τους και μας εμπνέουν να δημιουργήσουμε. Γενικά, αγαπάμε τις φυσικές ίνες και τα υφάσματα που είναι φιλικά προς το σώμα και το αγγίζουν με τρυφερότητα. Στόχος μας είναι τα ρούχα μας να αγκαλιάζουν το σώμα, όχι να το πνίγουν και να το κάνουν να αισθάνεται δυσφορία».

-Λένε πώς ό,τι εξελίσσεται επιβιώνει. Το πιστεύετε αυτό;

«Όλα στη ζωή είναι θέμα εξέλιξης και φυσικής επιλογής. Ο δυνατότερος, ο καλύτερος, αυτός που καταφέρνει να προσαρμοστεί στις συνθήκες υπερισχύει. Μπορεί να είναι σκληρό, αλλά είναι ο νόμος της φύσης. Η σκληρή δουλειά φέρνει την εξέλιξη και εμείς πιστεύουμε σε αυτή».

Facebook Com-si

Πηγή: ΑΠΕ

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.