5
SHARES

Μεταξύ και 12-14 Ιανουαρίου 2018, θα πραγματοποιηθεί στoν πολυχώρο Αθηναΐς στον Κεραμεικό η έκθεση Greek Brand New, η οποία αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια 22 ελληνικών εταιριών, που συντονιστήκαν για τη δημιουργία αυτού του θεσμού, καθώς πραγματοποιείται για 4η συνεχή χρονιά με 60 πλέον εκθέτες.  Η έκθεση απευθύνεται σε επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού, που επιλέγουν να ξεχωρίσουν μέσω της ποιότητας και αισθητικής των προϊόντων που επιλέγουν.

Το Archisearch, ως χορηγός επικοινωνίας υποστηρίζει πάντοτε τους Έλληνες σχεδιαστές και φιλοξενεί μία σειρά σύντομων συνεντεύξεων από τους εκθέτες της έκθεσης. Την αρχή κάνει η Χριστίνα Σκουλούδη, από το ομώνυμο Design Studio.

Το 2009 η Χριστίνα Σκουλούδη ιδρύει το Christina Skouloudi design studio με την παραγωγή αποκλειστικά δικών της συλλογών σκευών και άλλων αντικειμένων τις οποίες διαθέτει σε χονδρική και λιανική πώληση. 
Δεν νομίζω οτι είναι “τάση” της αγοράς τα παραδοσιακά ελληνικά σκεύη, είναι όμως αντικείμενα φιλικά προς το χρήστη, απλά και λειτουργικά, που αποπνέουν “ζεστασιά”  και σίγουρα  αποτελούν προσωπική και αστείρευτη πηγή έμπνευσης.

Ποιες είναι οι κυρίαρχες τάσεις που επηρεάζουν τα έργα σας και σας εμπνέουν στο δημιουργικό κομμάτι της δουλειά σας;
Τάση της αγοράς θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι ο σχεδιασμός με έμπνευση από προϊόντα από άλλες, διαφορετικές εποχές  και αιώνες. Κάτι αντίστοιχο ίσως να συμβαινει και με τις δικές μας δημιουγίες. Δεν νομίζω οτι είναι “τάση” της αγοράς τα παραδοσιακά ελληνικά σκεύη, είναι όμως αντικείμενα φιλικά προς το χρήστη, απλά και λειτουργικά, που αποπνέουν “ζεστασιά”  και σίγουρα  αποτελούν προσωπική και αστείρευτη πηγή έμπνευσης. Έτσι ο επανασχεδιασμός επιτραπέζιων σκευών και αντικειμένων καθημερινής χρήσης γίνεται με σκοπό την αντοχή τους στο χρόνο, με στόχο ο χρηστης να τα ποθήσει και να θελησει να τα εντάξει στην καθημερινότητα του και όχι στο βάθος του ντουλαπιού του.Έτσι τα αντιμετωπίζω περισσότερο ως αντικειμενα-συνοδούς των ημερήσιων τελετουργικών μας.

Πάντα σχεδιάζει αντικείμενα με στόχο τη δημιουργία στενού δεσμού ανάμεσα στον χρήστη και το αντικείμενο. 
Νομίζω οτι αυτό που λείπει ειναι η αξιοποίηση των φυσικών ομορφιών ολόκληρης της Ελλάδας και όχι μόνο των νησιών.

Τι νομίζετε ότι απουσιάζει αυτή τη στιγμή από την ελληνική αγορά του τουρισμού και του design;
Νομίζω οτι αυτό που λείπει ειναι η αξιοποίηση των φυσικών ομορφιών ολόκληρης της Ελλάδας και όχι μόνο των νησιών. Θα μπορούσε η Ελλάδα να έχει πάρα πολύ έντονο χειμερινό και εναλλακτικό τουρισμό, όλο το χρόνο δηλαδή. Το πολύ ευρύ φάσμα τοπίων και του περιβάλλοντος της χώρας μας , το κλίμα, τα βουνά, τα μονοπάτια , οι βράχοι, οι διαδρομές η διατροφή της, παραμένουν θεωρώ ακόμα εν πολλοίς ανεκμετάλλευτα.

Τι θα πρέπει να λάβει υπόψη του ένας νέος άνθρωπος που θέλει να επενδύσει στο ελληνικό design;
Ότι χρειαζεται πάθος και τρελή δουλειά!

Η καθαρότητα και η απλότητα στη μορφή, την κατασκευή και τη δομή των αντικειμένων αποτελεί κύριο μέλημα του σχεδιασμού της. 
Βασικός στόχος είναι η δημιουργία αντικείμενων-πρωταγωνιστών των ημερήσιων τελετουργικών μας. Αντικείμενα που θέλεις να κρατήσεις  για πάντα.

Το 2009 η Χριστίνα Σκουλούδη ιδρύει το Christina Skouloudi design studio με την παραγωγή αποκλειστικά δικών της συλλογών σκευών και άλλων αντικειμένων τις οποίες διαθέτει σε χονδρική και λιανική πώληση. Παθιασμένη με  όλα τα υλικά, τις τεχνολογίες και τις τεχνικές επεξεργασίας τους επηρεάζεται από αυτά, προκειμένου να επιτύχει καινοτομία.

Πάντα σχεδιάζει αντικείμενα με στόχο τη δημιουργία στενού δεσμού ανάμεσα στον χρήστη και το αντικείμενο. Λατρεύει την απλότητα, την απτότητα και τη ζεστασιά των λαϊκών παραδοσιακών ελληνικών σκευών και επίπλων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιεί το ξύλο , το μέταλλο και το δέρμα, θέλει τα αντικείμενα που δημιουργεί να φέρουν μνήμες και ποιότητες της αυθεντικής ελληνικής ζωής.

Η καθαρότητα και η απλότητα στη μορφή, την κατασκευή και τη δομή των αντικειμένων αποτελεί κύριο μέλημα του σχεδιασμού της. Επιδιώκει να παρασύρει τους ανθρώπους στη δύναμη της φόρμας, την ομορφιά των υλικών και την ποιότητα. Με την ενσωμάτωση αυτών των διασυνδεδεμένων αξιών σε όλα τα προϊόντα της σκοπεύει να τα κάνει προσιτά σε όλους. Θέλει οι  χρήστες να αισθάνονται οικία με τα αντικείμενα, όχι αμήχανοι μπροστά τους!

Βασικός στόχος είναι η δημιουργία αντικείμενων-πρωταγωνιστών των ημερήσιων τελετουργικών μας. Αντικείμενα που θέλεις να κρατήσεις  για πάντα.

christina skouloudi design studio

TAGS