0
SHARES

«Πριν περίπου ενάμιση χρόνο στο Παρίσι όπου έμενα ξεκίνησε η σκέψη να σχεδιάσω φουλάρια. Αφού τελείωσα την πρώτη κολεξιόν πέρασα στην δεύτερη φάση να βρω ένα όνομα για το brand που μόλις ξεκινούσε» λέει η Εύα Παπαδοπούλου, η οποία έχει συλλάβει μια συγκλονιστική ιδέα: να υφάνει τη σύγχρονη κομψότητα με την ελληνική ιστορία. 

«Η αγάπη μου για τα αρχαία κείμενα είναι μεγάλη και έτσι άρχισα να διαβάζω την Οδύσσεια του Ομήρου για να εμπνευστώ. Στη ραψωδία Ε, μια πολύ όμορφη σκηνή με κέρδισε, είναι όταν ο Οδυσσέας συναντάει μεσοπελαγα την Ινώ η οποία του δίνει το κρηδεμνον το θεϊκό μαντήλι για να τυλιχτεί και να σωθεί κολυμπώντας  προς τη γη των Φαιάκων. Η Οδύσσεια έχει μαγικές σκηνές και στην προκείμενη σκηνή  το μαντήλι παίρνει μια άλλη διάσταση  θεϊκή. Έτσι γεννήθηκε το Κridemnon» συμπληρώνει και καταλαβαίνουμε ότι τα μαντήλια της κουβαλούν βαριά ελληνικότητα μέσα στην αέρινη σύστασή τους.

«Η αγάπη μου για τα αρχαία κείμενα είναι μεγάλη και έτσι άρχισα να διαβάζω την Οδύσσεια του Ομήρου για να εμπνευστώ»

«Είμαι παιδί καλλιτεχνικής οικογένειας. Ο πατέρας μου έχει ένα από τα σημαντικά χυτήρια που δημιουργούν μπρούτζινα αγάλματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Πανάρχαιη τεχνική και παράδοση η χυτευτικη τέχνη που μένει ζωντανή μέχρι σήμερα» συμπληρώνει η Εύα, η οποία δίνει μεμιάς την ευθεία συνάρτηση της ιστορίας με την οικογένειά της. «Εκεί  είχα την τύχη να γνωρίσω μεγάλους καλλιτέχνες να μπω μέσα στα εργαστήρια τους να δουλέψω έργα τους στο χυτήριο. Αυτό ήταν ένα σπουδαιο σχολείο για μένα. Κατά την διάρκεια αυτών των χρόνων δημιουργήθηκε η αισθητική μου και η προσωποικοτητατα μου. Η μητέρα μου η όποια κατάγεται από την Σκύρο μου έμαθε να αγαπώ την  παράδοση, τα έθιμα του τόπο μου, το κέντημα, τον αργαλειό, τα παλιά αντικείμενα και κεραμικά που οι Σκυριανοί συλλέγουν μανιωδώς».

«Όταν μετακόμισα στο Παρίσι ξεκίνησα το κόσμημα βγάζοντας την πρώτη μου σειρά "Μύθοι και Θρύλοι" και πριν ένα χρόνο λανσάραμε με την συνεργάτιδα μου Μickaelle Chabat, απόφοιτη της ιστορίας της τέχνης, το Κridemnon. Η Mickaelle ασχολείται με το κομμάτι της προώθησης και εγώ με το δημιουργικό».

«Πριν ένα χρόνο λανσάραμε με την συνεργάτιδα μου Μickaelle Chabat, απόφοιτη της ιστορίας της τέχνης, το Κridemnon. Η Mickaelle ασχολείται με το κομμάτι της προώθησης και εγώ με το δημιουργικό».
«Ένα φουλάρι για τον καθένα θα είναι ένα αντικείμενο πολύτιμο που θα τον συνδέει με αναμνήσεις με στιγμές όμορφες με πρόσωπα αγαπημένα».

«Τα μαντήλια μας τα τυπώνουμε σε ένα από τα γνωστά εργαστήρια στην Ιταλία, δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στην ποιότητα και για αυτό είμαστε πολύ προσεκτικοί με το ύφασμα που χρησιμοποιούμε με την χειροποίητη δουλεία που μας κάνουνε και με το τύπωμα. Επιβλέπουμε κάθε στάδιο για να έχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε. Οι αγοραστές μας στο εξωτερικό και στην Ελλάδα είναι αρκετά απαιτητικοί και αυτό μας υπενθυμίζει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια λάθους. Ο ανταγωνισμός στο προϊόν είναι μεγάλος και πρέπει να συνδυάσουμε προσιτές τιμές, καλή ποιότητα, συνέπεια και επαγγελματισμό. Κάπως έτσι έχουμε κερδίσει τα πολυκαταστήματα Conran shop σε Λονδίνο και Παρίσι, Consept stores σε Ιαπωνία και Ευρώπη και αρκετά luxury resorts».

Οι αγοραστές μας στο εξωτερικό και στην Ελλάδα είναι αρκετά απαιτητικοί και αυτό μας υπενθυμίζει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια λάθους.
«Ο ανταγωνισμός στο προϊόν είναι μεγάλος και πρέπει να συνδυάσουμε προσιτές τιμές, καλή ποιότητα, συνέπεια και επαγγελματισμό. Κάπως έτσι έχουμε κερδίσει τα πολυκαταστήματα Conran shop σε Λονδίνο και Παρίσι, Consept stores σε Ιαπωνία και Ευρώπη και αρκετά luxury resorts»

«H φιλοσοφία του Κρήδεμνον είναι να δημιουργήσει ένα προϊόν διαχρονικό με την ομορφιά του κλασικού. Ένα φουλάρι που για τον καθένα θα είναι ένα αντικείμενο πολύτιμο που θα τον συνδέει με αναμνήσεις με στιγμές όμορφες με πρόσωπα αγαπημένα. Τουλάχιστον για εμένα κάπως έτσι είναι, κάθε ένα μαντήλι με συνδέει με μια ιστορία με μια ανάμνηση. Τέλος, στόχος του Κρήδεμνον είναι να δημιουργήσει ένα προϊόν με πολύ καλή ποιότητα και προσιτή τιμή».

«H φιλοσοφία του Κρήδεμνον είναι να δημιουργήσει ένα προϊόν διαχρονικό με την ομορφιά του κλασικού».
Κρήδεμνον: Κάλυμμα της κεφαλής των γυναικών στην αρχαία Ελλάδα, το οποίο η καθεμία έδενε ανάλογα με την προτίμησή της.

Κρήδεμνον:

Κάλυμμα της κεφαλής των γυναικών στην αρχαία Ελλάδα, το οποίο η καθεμία 

έδενε ανάλογα με την προτίμησή της. 

Συνήθως οι γυναίκες στερέωναν τα μαλλιά τους με ταινίες, τα στόλιζαν μπροστά με τον άμβυκα, τον οποίο και τοποθετούσαν

επάνω από το μέτωπο, σαν διάδημα, ενώ έδεναν το πίσω μέρος του κεφαλιού με κεκρύφαλο. Στις εξόδους τους τύλιγαν

συμπληρωματικά το κεφάλι τους με το κρήδεμνον, που ορισμένες φορές κάλυπτε και το πρόσωπο. Ο Όμηρος αποκαλούσε κρήδεμνον το νυφικό πέπλο. Αυτά τα ωραία γράφει το greek.enacademic.com για την ελληνική λέξη, την οποία δε γνωρίζαμε πριν πέσουμε πάνω σε αυτά τα ξεχωριστά μαντήλια. 

«Είμαι της άποψης ότι με ένα πολύ ωραίο αξεσουάρ μπορείς να κάνεις μια ιδιαίτερη εμφάνιση, η ουσία για μένα είναι στην λεπτομέρεια, αυτός είναι ο ρόλος του αξεσουάρ, η μικρή λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά» λέει η Εύα, τοποθετώντας το μαντήλι στο κέντρο μιας εντυπωσιακής εμφάνισης. 

«Στην Άμφισσα ένιωσα τη δύναμη, το σθένος και τη λεβεντιά των ηρώων που γεννήθηκαν εκεί και πολέμησαν γενναία στη μάχη της Αλαμάνας».

«Όπως είπα, κάθε μαντήλι έχει μια μικρή ιστορία από πίσω. Και συγκεκριμένα, τα δυο μαντήλια η Μάχη της Αλαμάνας και ο Αρχαίος  κυκλικός Χορός που παρουσιάζονται αποκλειστικά για δέκα μέρες στο i-D consept store, στο Κολωνάκι. Αφορμή στάθηκε ένα ταξίδι μέσα στο χειμώνα στην Άμφισσα  και στους Δελφούς. Στην Άμφισσα ένιωσα τη δύναμη, το σθένος και τη λεβεντιά των ηρώων που γεννήθηκαν εκεί και πολέμησαν γενναία στη μάχη της Αλαμάνας -και στους Δελφούς οι στιγμές περισυλλογής στον χώρο του αρχαίου θεάτρου και η προσπάθεια να νιώσω ότι βρίσκομαι στο κέντρο του κόσμου, όπως θεωρούσαν για αυτόν τον τόπο οι Αρχαίοι Έλληνες, ήταν καθοριστικές».

Facebook Kridemnon

TAGS