ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Οι ελληνικές τσάντες Lommer κρατιούνται από το πιο ψαγμένο κοινό με δόξα και τιμή

«Το όνομά μας γεννήθηκε από τις φράσεις "Love Materials" και "Meet Requirements", οι οποίες αντιπροσωπεύουν τη φιλοσοφία του σχεδιασμού μας».

Οι ελληνικές τσάντες Lommer κρατιούνται από το πιο ψαγμένο κοινό με δόξα και τιμή

Εν καιρό κρίσης η Αλκυόνη Ματσουρδέλη, 26 και η Δανάη Γαβρίλη, 28 ετών, σχεδιάστριες βιομηχανικών προϊόντων, καταπολέμησαν την ανεργία ενώνοντας τις δυνάμεις τους. Ξεκίνησαν τη δική τους επιχείρηση με συναρμολογούμενες τσάντες.

Για τους περισσότερους 20άρηδες, η Ελλάδα είναι τόπος αναχώρησης. Για την Δανάη όμως, ήταν προορισμός. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο βιομηχανικό σχέδιο, από το Μιλάνο, όπου έκανε master, είδε την Ελλάδα της κρίσης σαν «τόπο ευκαιριών». Αντί να ανταγωνιστεί τα εκατομμύρια σχεδιαστών που κυνηγούν το όνειρό τους στο Μιλάνο, επέστρεψε στην Ελλάδα, άνοιξε τη δική της επιχείρηση μαζί με την φίλη της Αλκυόνη και αν όλα πάνε καλά, με το νέο έτος, οι δύο νεαρές επιχειρηματίες θα ξεκινήσουν εξαγωγές στην Ευρώπη.

«Είχα στο μυαλό μου ότι η κατάσταση όπως είναι εδώ, ίσως βοηθήσει. Επειδή τα πράγματα είναι άσχημα μπορείς να επωφεληθείς» τονίζει.

Συμφωνεί και η Αλκυόνη: «Από τις στάχτες γεννιούνται καινούργια πράγματα» συμπληρώνει.

Οι ελληνικές τσάντες Lommer κρατιούνται από το πιο ψαγμένο κοινό με δόξα και τιμή
Εν καιρό κρίσης η Αλκυόνη Ματσουρδέλη, 26 και η Δανάη Γαβρίλη, 28 ετών, σχεδιάστριες βιομηχανικών προϊόντων, καταπολέμησαν την ανεργία ενώνοντας τις δυνάμεις τους.

Πολλοί φίλοι της έχουν φύγει στο εξωτερικό. Η ίδια, λέει ότι δεν το σκέφτηκε ποτέ. «Υπάρχουν ευκαιρίες. Το μέλλον είναι εδώ». Σπούδασε βιομηχανικό σχέδιο και έκανε master στην αρχιτεκτονική εσωτερικού χώρου, στο ΤΕΙ Αθηνών και το 2010, μπήκε στη μεγάλη λίστα με τους άνεργους πτυχιούχους.

«Δεν πίστευα ποτέ ότι θα ασχοληθώ επιχειρηματικά με κάτι. Όταν ξεκίνησε το project όμως, ενθουσιάστηκα» δηλώνει η ίδια. « «Γνωριστήκαμε στο Μουσείο Γαστρονομίας όπου συνεργαστήκαμε σε ένα κοινό πρότζεκτ. Στη σημερινή εποχή είναι δύσκολο να πετύχεις καλή συνεργασία και εκμεταλλευτήκαμε το γεγονός» λένε.

Όλα ξεκίνησαν όταν αναρωτήθηκαν: «πώς μπορεί ένα προϊόν να είναι μοναδικό όπως οι ανθρώπινες ανάγκες;»

Οι τσάντες που σχεδίασαν, υπό την επωνυμία «Lommer» -(αρκτικόλεξο του Love Materials Meet Requirements) είναι φτιαγμένες από αδιάβροχα υλικά και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους είναι ότι τον τελευταίο λόγο για το προϊόν το έχει ο καταναλωτής, λίγο πριν το αγοράσει: «Έχεις ας πούμε μια θήκη λάπτοπ και εσύ αποφασίζεις αν θες να ενσωματώσεις μια θήκη για φορτιστή, ή και μια δεύτερη για τάμπλετ, εσύ διαλέγεις το χρώμα του ιμάντα» εξηγεί η Δανάη.

«Προτείνουμε δηλαδή, custom-made τσάντες, έναν νέο τρόπο για να αγοράζει κανείς τσάντα. Δίνουμε το δικαίωμα της επιλογής. Ο καταναλωτής αγοράζει σύμφωνα με τις αισθητικές και τις λειτουργικές του ανάγκες» συνεχίζει η Αλκυόνη.

Το ενδιαφέρον τους, όπως λένε, δεν είναι στραμμένο μόνο στην ελληνική αγορά. «Μας ενδιαφέρουν οι εξαγωγές, θα ξεκινήσουμε από την Ευρώπη». Στο ξεκίνημά τους, έχουν στο πλευρό τους φίλους και καθηγητές από τη σχολή. «Το κεφάλαιο που απαιτήθηκε ήταν πολύ χαμηλό, γιατί ξεκινήσαμε με δείγματα. Χρειάστηκαν χρήματα μόνο για τα φερμουάρ και τα κουμπιά». Παράλληλα, συμμετείχαν σε έναν διαγωνισμό κινητής τηλεφωνίας, ο οποίος απευθυνόταν σε νέα παιδιά που κάνουν κάτι καινούργιο και κέρδισαν μια υποτροφία. Για οχτώ μήνες, τους παρέχεται δωρεάν στέγαση στο «Ρομάντσο» μια θερμοκοιτίδα επιχειρηματικότητας που παρέχει υπηρεσίες σε νέους επιχειρηματίες. «Προσπαθούμε να φτιάξουμε μια ομάδα για να μας στηρίξει στο marketing και τις πωλήσεις. Στήνουμε μια επιχείρηση από την αρχή» λέει η Αλκυόνη και συνεχίζει: «μπορεί η ευθύνη να είναι μεγαλύτερη αλλά ακόμα μεγαλύτερη είναι η χαρά, ότι φτιάχνεις κάτι δικό σου».

Facebook Lommer

Δείτε ένα βίντεο:

Πηγή: arcadiaspot.gr

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.