ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ο τουρίστας φεύγοντας από την Ελλάδα πήρε μαζί του ένα βαμβακερό T-Greeks

Το σουβενίρ που θα αγοράζαμε κι εμείς, που είμαστε Έλληνες. Τα T-Greeks θέλουν να διαλαλήσουν σε όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα είναι ένας προορισμός γεμάτος εκπλήξεις.

Ο τουρίστας φεύγοντας από την Ελλάδα πήρε μαζί του ένα βαμβακερό T-Greeks

«Μία βόλτα στην περιοχή της Πλάκας με τη μητέρα μου ήταν η αφορμή να αποφασίσουμε να ξεκινήσουμε τα T-Greeks. Χαζεύοντας τα τουριστικά μαγαζιά της περιοχής, συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν πολύ δύσκολο να βρει κανείς ένα σουβενίρ που ν' αποτυπώνει την Ελλάδα με μία πιο σύγχρονη αισθητική. Επειδή προερχόμαστε και οι δύο από το χώρο της ένδυσης, σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα τουριστικό brand αλλά με μία τελείως νέα αισθητική, θέλαμε να φτιάξουμε ένα προϊόν που να αντικατοπτρίζει την αίσθηση και τα συναισθήματα που βιώνει κάποιος όταν έρχεται στη χώρα μας. Έτσι γεννήθηκαν τα T-Greeks» περιγράφει η Ραφαέλα Μόουρα-Τόρρες και σχεδιάζει την επόμενη στάμπα για τα T-Shirt της. Οι λέξεις που χορεύουν πάνω στα T-Greeks, γνωστές και αγαπημένες: Mousakas, chioriatiki, syrtaki και πάει λέγοντας. Το χιούμορ ταιριάζει με τον εκτυφλωτικό, ελληνικό ήλιο και είναι υδατοδιαλυτό στο θαλασσινό νερό.

Ο τουρίστας φεύγοντας από την Ελλάδα πήρε μαζί του ένα βαμβακερό T-Greeks
«Θέλαμε να φτιάξουμε ένα προϊόν που να αντικατοπτρίζει την αίσθηση και τα συναισθήματα που βιώνει κάποιος όταν έρχεται στη χώρα μας. Έτσι γεννήθηκαν τα T-Greeks».
«Ο στόχος των T-Greeks είναι όταν κάποιος αγοράσει κάτι από τη συλλογή μας και το πάει πίσω στη χώρα του, φορώντας το να νιώσει εκ νέου την αίσθηση της Ελλάδας, να ξαναδεί το φως της και να θυμηθεί τις μυρωδιές της».
Η Ραφαέλα Μόουρα-Τόρρες και η μαμά της Ζακλίν Μόουρα-Σχοινά.

«Δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει τουλάχιστον 3 T-shirt στην ντουλάπα του. Εμείς επιλέξαμε το λευκό χρώμα γιατί εκτός από κλασσικό και εικονικό, συμβολίζει για μας και το άσπρο της Ελλάδας, που το συναντάμε κατά βάση στη σημαία μας και στην κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική».

Δεν υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που να μην λατρεύει τα T-Shirt, ειδικά αυτά που κουβαλούν αναμνήσεις. Στην κατηγορία αυτή, των αντικειμένων-μεμοραμπίλια βρίσκονται τα T-Greeks. «Περάσαμε όμορφα στην Ελλάδα, να οι φωτογραφίες που το αποδεικνύουν, να και το T-Greek μου που τα λέει όλα» ίσως να γράφει κάποιος Σουηδός σαν σχόλιο στο Instagram του, κάτω από την ανάλογη φωτό του μακό με τον γαλάζιο αχινό ή με το κατακόκκινο καρπούζι. «Ο στόχος των T-Greeks είναι όταν κάποιος αγοράσει κάτι από τη συλλογή μας και το πάει πίσω στη χώρα του, φορώντας το να νιώσει εκ νέου την αίσθηση της Ελλάδας, να ξαναδεί το φως της και να θυμηθεί τις μυρωδιές της. Θέλουμε τα προϊόντα μας να είναι μία ζωντανή ανάμνηση της Ελλάδας στη ντουλάπα του καθένα ανά τον κόσμο» εξηγεί η Ραφαέλα και συνεχίζει: «Επιλέξαμε τα T-Shirts γιατί είναι ένα ρούχο-εφημερίδα. Έχει τη δυνατότητα να φέρει μηνύματα. Σκεφτείτε πόσα σημαντικά μηνύματα έχουν περαστεί μέσα από τα Τ-Shirt και αναλογιστείτε πόσα T-Shirt θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης κουλτούρας. Είναι σαν ένας λευκός καμβάς στον οποίο σου δίνεται η ελευθερία να δημιουργήσεις ό, τι θέλεις χωρίς. Είναι το πιο απλό, το πιο χρηστικό και το πιο αγαπημένο κομμάτι των περισσοτέρων ανθρώπων. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει τουλάχιστον 3 T-shirt στην ντουλάπα του. Εμείς επιλέξαμε το λευκό χρώμα γιατί εκτός από κλασσικό και εικονικό, συμβολίζει για μας και το άσπρο της Ελλάδας, που το συναντάμε κατά βάση στη σημαία μας και στην κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική».

«Είναι σαν ένας λευκός καμβάς στον οποίο σου δίνεται η ελευθερία να δημιουργήσεις ό, τι θέλεις χωρίς. Είναι το πιο απλό, το πιο χρηστικό και το πιο αγαπημένο κομμάτι των περισσοτέρων ανθρώπων».
Και παρεό στη συλλογή Τ-Greeks.
Mousaka ή choriatiki; Τι θα πάρετε;
«Από την αρχαία φιλοσοφία και τη μυθολογία έως τη γαστρονομία και τα παραδοσιακά σύμβολα, η χώρα μας είναι μοναδικό σημείο αναφοράς του σύγχρονου πολιτισμού και κάθε επίσκεψη σ' εκείνη μπορεί να είναι γεμάτη εκπλήξεις».

«Γεννήθηκα στη Βραζιλία αλλά μεγάλωσα στην Ελλάδα. Η οικογένειά μου δραστηριοποιούνταν στο χώρο της ένδυσης και έτσι από πολύ νωρίς ήξερα ότι ήθελα να ασχοληθώ με τη μόδα. Όταν τελείωσα το σχολείο αποφάσισα ότι ήθελα να ασχοληθώ με τη δημοσιογραφία, και πιο συγκεκριμένα με τα περιοδικά μόδας. Έτσι ολοκλήρωσα το πρώτο μου πτυχίο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο ενώ ταυτόχρονα έκανα πρακτική στο Madame Figaro. Μετά όμως το τέλος του πρώτου μου πτυχίου κατάλαβα ότι η εμπορική πλευρά της μόδας ήταν αυτό που με είλκυε περισσότερο. Οπότε και πήγα στο Παρίσι και έκανα στο master μου πάνω στο Fashion Marketing and Management. Γυρνώντας στην Ελλάδα, δούλεψα σαν αγοράστρια μέχρι τη στιγμή που ξεκίνησα τα T-Greeks μαζί με την μητέρα μου» συνεχίζει, την προσωπική της ιστορία η Ραφαέλα και κατόπιν, περνάει ξανά στα αγαπημένα T-Greeks: «Το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε είναι πως η Ελλάδα είναι ένας μαγευτικός προορισμός με ανεξάντλητες όμορφες εικόνες και έμπνευση. Από την αρχαία φιλοσοφία και τη μυθολογία έως τη γαστρονομία και τα παραδοσιακά σύμβολα, η χώρα μας είναι μοναδικό σημείο αναφοράς του σύγχρονου πολιτισμού και κάθε επίσκεψη σ' εκείνη μπορεί να είναι γεμάτη εκπλήξεις».

«Επιλέξαμε τα T-Shirts γιατί είναι ένα ρούχο-εφημερίδα. Έχει τη δυνατότητα να φέρει μηνύματα».

Την ρωτάω σε ποιον Έλληνα ή Ελληνίδα θα χάριζαν ένα T-Greeks και γιατί; «Μετά από πολύ σκέψη, καταλήξαμε στην Ελένη Αντωνιάδου, τη νέα Ελληνίδα που μας κάνει όλους μας τόσο περήφανους σε όλο τον κόσμο αλλά και στο διάστημα πλέον, με τη δουλειά της και την έρευνά της σε κορυφαίους οργανισμούς όπως η NASA. Θεωρούμε ότι η Ελένη είναι παράδειγμα για όλους και πόσο μάλλον για εμάς τις νέες γυναίκες» μου απαντάει.

Facebook T-Greeks

T-Greeks

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.