345
SHARES

Ο άγραφος νόμος που θέλει τη νύφη με υπέροχα γοβάκια μεν, αλλά πονεμένα πόδια δε, στο τέλος του γάμου της, πρέπει να καταργηθεί. Οι νύφες, κυριολεκτικά και μεταφορικά, πρέπει να περπατούν στα σύννεφα. Σε αυτό το κόνσεπτ σκέψης κινήθηκε η Χλόη Κορομηλά και δημιούργησε το ελληνικό brand Femme Fanatique, με τα πιο στιλάτα και ανάλαφρα παπούτσια για γάμους και ξέφρενες φιέστες. Άλλωστε, τα FF σαν παπούτσια χορού ξεκίνησαν. «Άρχισα να ασχολούμαι με το αργεντίνικο tango σαν χόμπι» λέει η Χλόη. «Έχοντας φετίχ με τα παπούτσια -γενικώς- απέκτησα φετίχ και με τα παπούτσια του tango. Μετά την αγορά του πρώτου μου ζευγαριού άρχισα να ονειρεύομαι πιθανά σχέδια και χρώματα. Πρώτη μου επιλογή αποτέλεσε ένα ζευγάρι μωβ σατέν πέδιλα, το οποίο όμως δεν μπορούσα να βρω πουθενά στην αγορά. Έτσι αποφάσισα να το φτιάξω. Αναζήτησα υποδηματοποιούς που κατασκεύαζαν παπούτσια κατά παραγγελία και τότε μου ήρθε η ιδέα ενός καλαίσθητου brand με tailor made παπούτσια tango. O πρώτος υποδηματοποιός που συνεργάστηκα είναι μέχρι σήμερα ένας από τους βασικούς μας συνεργάτες» συνεχίδει χαρίζοντας κι ένα tip επιτυχημένης επιχείρησης: τον άρρηκτο δεσμό μεταξύ των συνεργατών.

«Η φιλοσοφία του brand μας είναι πολύ κομψά, κλασικά και άνετα, χειροποίητα παπούτσια τα οποία κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα».
Η Χλόη Κορομηλά. Όλα ξεκίνησαν από το φετίχ της στα παπούτσια και στο tango.

Η Χλόη γεννήθηκε το 1987 στην Αθήνα, «σε καλλιτεχνικό περιβάλλον, ο πατέρας μου είναι αρχιτέκτονας ενώ η μητέρα μου διακοσμήτρια και αποφοίτησα από το Αρσάκειο του Ψυχικού το 2005. Από μικρή με ενδιέφερε ο μαγικός κόσμος της μόδας, από το νηπιαγωγείο διάλεγα μόνη μου τα ρούχα που θα φορούσα, αργότερα συνέλεγα με μανία ελληνικά και ξένα περιοδικά μόδας, μάθαινα απ' έξω τις κολεξιόν και με το χαρτζιλίκι μου αγόραζα βιβλία μεγάλων σχεδιαστών» εξηγεί και όλα εξηγούνται. «Η τάση μου για τη μόδα και τις τέχνες εκφράστηκε με τις σπουδές μου στο τμήμα της Θεατρολογίας, δίνοντας έμφαση στα μαθήματα ενδυματολογίας και υφασματολογίας. Στην πορεία πειραματίστηκα σε διάφορα δημιουργικά πεδία όπως η υψηλή τέχνη της μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής αλλά και σε πιο οργανωτικά όπως η Διοίκηση Επισιτιστικών Επιχειρήσεων. Μετά το τέλος των σπουδών μου είχα την τύχη να εργαστώ στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, το οποίο ήταν μεγάλο “σχολείο” για την μετέπειτα πορεία μου. Η ερασιτεχνική μου ενασχόληση με το αργεντίνικο tango με οδήγησε τελικά στη δημιουργία των Femme Fanatique».

Τα Femme Fanatique έχουν τη δική τους ιστορία

«Τα Femme Fanatique αρχικά ονομάζονταν Femme Fatale. Όταν έφτιαξα το πρώτο μου ζευγάρι οι κοπέλες που χορεύαμε μαζί εντυπωσιάστηκαν από το αποτέλεσμα και μου ζήτησαν να φτιάξω παπούτσια και για εκείνες. Μετά από 6 μήνες δοκιμών, θέσπισης τεχνικών προδιαγραφών και εύρεσης κατάλληλων υλικών άνοιξα το πρώτο μου κατάστημα στην οδό Φωκυλίδου στο Κολωνάκι. Το κατάστημα αρχικά διέθετε αποκλειστικά εξειδικευμένα παπούτσια για tango. Στην πορεία εκτός από το χορευτικό κοινό, το brand άρχισαν να το εμπιστεύονται γυναίκες που ζητούσαν άνετα ψηλοτάκουνα παπούτσια και μέλλουσες νύφες που ήθελαν κάτι πολύ άνετο και κομψό για τη βραδιά του γάμου τους».

Σήμερα κατασκευάζουμε, μέσο όρο, 50 ζευγάρια κατά παραγγελία το μήνα ενώ έχουμε ζήτηση από διάφορα μέρη της Ελλάδας και το εξωτερικό.

»Η αγάπη μου για το αντικείμενο και το θετικό feedback των πελατών με ώθησαν να βελτιώσω ακόμα περισσότερο το προϊόν και να το εξελίξω περαιτέρω με την χρήση καινοτόμων υλικών. Προκειμένου να αναπτύξω μια δική μου τεχνική για την κατασκευή των υποδημάτων περνούσα πολλές ώρες στις βιοτεχνίες που συνεργαζόμουν, πήρα μαθήματα στο τμήμα Σχεδιασμού μόδας & Κατασκευής Χειροποίητων Υποδημάτων
 από τον Απόστολο Κουλουμάση, μελέτησα τις τεχνικές των μεγαλύτερων υποδηματοποιών στον κόσμο και ταξίδεψα στην Ιταλία για τις εκθέσεις δερμάτων και υλικών. Όταν η πελατεία του καταστήματος αυξήθηκε σημαντικά, απευθύνθηκα στο δημιουργικό γραφείο της Αιμιλίας Κάντα και της ανέθεσα το rebranding και το packaging του καταστήματος. Η Αιμιλία γρήγορα διέκρινε τις δυνατότητες εξέλιξης που είχε το συγκεκριμένο brand και λαμβάνοντας υπόψη της τον μικρό ανταγωνισμό του συγκεκριμένου αντικειμένου σε παγκόσμιο επίπεδο, τον Σεπτέμβριο του 2014 ιδρύσαμε την εταιρία Femme Fanatique και ανοίξαμε το ομώνυμο κατάστημα στην οδό Καρνεάδου 12 στο Κολωνάκι. Σήμερα κατασκευάζουμε, μέσο όρο, 50 ζευγάρια κατά παραγγελία το μήνα ενώ έχουμε ζήτηση από διάφορα μέρη της Ελλάδας και το εξωτερικό. Από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη οι κολεξιόν μας θα είναι διαθέσιμες σε συνεργαζόμενα καταστήματα σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και την Κύπρο». Η αφήγηση της Χλόης με κάνει να σκεφτώ ότι αυτό το ελληνικό brand που ξεκίνησε με ένα βήμα χορού κατάφερε να χτίσει ολόκληρη χορογραφία πάνω του. «Η φιλοσοφία του brand μας είναι πολύ κομψά, κλασικά και άνετα, χειροποίητα παπούτσια τα οποία κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα» συμπληρώνει ορίζοντας μία ολόκληρη επιχειρηματική φιλοσοφία σε με φράση.

«Μελέτησα τις τεχνικές των μεγαλύτερων υποδηματοποιών στον κόσμο και ταξίδεψα στην Ιταλία για τις εκθέσεις δερμάτων και υλικών».
«Προκειμένου να αναπτύξω μια δική μου τεχνική για την κατασκευή των υποδημάτων περνούσα πολλές ώρες στις βιοτεχνίες που συνεργαζόμουν».
«Η προσθήκη στον πάτο, ειδικού αφρώδους υλικού με μη μεταβαλλόμενο πάχος 6 χιλιοστών, απορροφά τους κραδασμούς και στηρίζει το μετατάρσιο».

«Τα 9,5 εκατοστά είναι το ιδανικό ύψος τακουνιού»

-Τι είναι αυτό που κάνει ένα παπούτσι «περπατήσιμο»; 

«“Περπατήσιμο" είναι κάθε ζευγάρι όσο ψηλό και αν είναι εφόσον μπορεί να φορεθεί με άνεση. Κατά τη γνώμη μου η μέγιστη κλίση που θα πρέπει να έχει το παπούτσι είναι 9,5 εκ. Το brand μας επειδή χαρακτηρίζεται από κομψότητα και άνεση δεν φτιάχνει παπούτσια με φιάπα (πλατφόρμα στο μπροστά μέρος) αλλά βοηθάει τις γυναίκες με την προσθήκη στον πάτο, ειδικού αφρώδους υλικού με μη μεταβαλλόμενο πάχος 6 χιλιοστών το οποίο απορροφά τους κραδασμούς και στηρίζει το μετατάρσιο. Σε κάθε βήμα που απελευθερώνεται ο πάτος από το βάρος του σώματος το υλικό επιστρέφει στη αρχική του θέση ενώ η πυκνότητα του υλικού σε συνδυασμό με την ελαστικότητα του, δίνει σε κάθε βήμα μια μικρή ώθηση για το επόμενο. Το υλικό αυτό αρχικά είχε χρησιμοποιηθεί στη Nasa και αργότερα η χρήση του υιοθετήθηκε από τις μεγάλες βιομηχανίες αθλητικών ειδών».

-Ποιο είναι το ιδανικό ύψος τακουνιού;

«Τα 9,5 εκατοστά είναι το ιδανικό ύψος γιατί αφενός είναι άνετο στο περπάτημα και αφετέρου προσδίδει θηλυκότητα καθώς λεπταίνει τη γάμπα και ανορθώνει τους γλουτούς».

-Ποια είναι η τάση στο τακούνι για το καλοκαίρι του 2016;

«Οι φιάπες σιγά σιγά βγαίνουν εκτός μόδας οπότε επιστρέφουν τα τακούνια με καθαρή κλίση 9,5 ή 7,5 εκατοστών».

-Σε ποιες περιπτώσεις μία γυναίκα δεν επιτρέπεται να φοράει τακούνι;

«Όταν είναι έγκυος είναι καλό να το αποφεύγει όπως και όταν αντιμετωπίζει ορθοπεδικές δυσμορφίες όπως το κότσι».

«Τον Σεπτέμβριο του 2014 ανοίξαμε το κατάστημα στην οδό Καρνεάδου 12 στο Κολωνάκι».
«Οι φιάπες σιγά σιγά βγαίνουν εκτός μόδας οπότε επιστρέφουν τα τακούνια με καθαρή κλίση 9,5 ή 7,5 εκατοστών».

-Ποια είναι η πιο «αστεία» παραγγελία που σας έχουν ζητήσει;

«Δεν θα έλεγα ότι έχουμε “αστείες” παραγγελίες, από τα πιο συνηθισμένα “φαινόμενα" είναι να παντρεύεται κάποια κυρία σε 3-4 μέρες και να θέλει να της κατασκευάσουμε ένα ζευγάρι μέχρι τη μέρα του γάμου της ενώ ο μέσος χρόνος παράδοσης για τα tailor made παπούτσια μας είναι 3 βδομάδες».

-Ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι Ελληνίδες σε σχέση με τα παπούτσια τους;

«Οι Ελληνίδες το μόνο λάθος που κάνουν συνήθως είναι ότι δίνουν μεγάλη σημασία στο σχέδιο του παπουτσιού και όχι στην εργονομία και την άνεση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα είτε να υποφέρουν στο μέσο της βραδιάς είτε να κουράζουν σε μεγάλο βαθμό τα πόδια τους δημιουργώντας πιθανά μελλοντικά προβλήματα. Κατά τα άλλα θεωρώ πως οι Ελληνίδες έχουν εξελίξει πάρα πολύ το στιλ και την αισθητική τους».

Facebook Femme Fanatique

«O μέσος χρόνος παράδοσης για τα tailor made παπούτσια μας είναι 3 βδομάδες».
«Οι Ελληνίδες το μόνο λάθος που κάνουν συνήθως είναι ότι δίνουν μεγάλη σημασία στο σχέδιο του παπουτσιού και όχι στην εργονομία και την άνεση».
«Το υλικό αυτό που χρησιμοποιούμε στη σόλα αρχικά είχε χρησιμοποιηθεί στη Nasa και αργότερα η χρήση του υιοθετήθηκε από τις μεγάλες βιομηχανίες αθλητικών ειδών»

 

TAGS