ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

La Vaca Loca: Ένα ελληνικό brand που κλείνει το μάτι στα ξωτικά

Η γυναίκα Viking, το preppie chic των 10’s, η συνάντηση του boho με το glam, ο πειραματισμός και η αφαίρεση της Ιαπωνικής αισθητικής είναι τα στοιχεία του Χειμώνα.

La Vaca Loca: Ένα ελληνικό brand που κλείνει το μάτι στα ξωτικά

Το Eλληνικό brand ρούχων La Vaca Loca είναι η ευτυχής εξέλιξη μίας οικογενειακής επιχείρησης που πήρε τη δημιουργικότητά της στα σοβαρά. Η κόρη της οικογένειας μεγάλωσε ανάμεσα στις ραπτομηχανές, τα πατρόν και τα τόπια των υφασμάτων στο μικρό ατελιέ της μαμάς της, ώστε μοιραία, άρπαξε το μικρόβιο της αυτοέκφρασης μέσα από την τέχνη.

Μετά τις βασικές σπουδές της επέλεξε να εκπαιδευτεί στην καλλιτεχνική φωτογραφία και στην συνέχεια να επιστρέψει στο μικρό ατελιέ. Λίγα χρόνια αργότερα, με την εμπειρία της μαμάς της στο χειροποίητο ρούχο αλλά και στην λιανική πώληση, πήραν μαζί τον δρόμο που τους οδήγησε στην γέννηση του brand όπως το ξέρουμε σήμερα και στην έκφραση της δυναμικά εξελισσόμενης δημιουργικότητάς τους.

Μαμά και κόρη, που ταξίδεψαν πολύ διευρύνοντας τους ορίζοντές τους,επινοούν στις συλλογές της La Vaca Loca το δικό τους boho καθώς του αφαιρούν την φλυαρία και τονίζουν τα ουσιαστικά του χαρακτηριστικά με ευγενικά υφάσματα που αγκαλιάζουν το σώμα. Στόχος τους είναι η εξερεύνηση της διαχρονικής θηλυκότητας και η προσέγγιση του ρούχου ως φορέα ελευθερίας για το γυναικείο σώμα και για τη διαμόρφωση του στιλ.

La Vaca Loca: Ένα ελληνικό brand που κλείνει το μάτι στα ξωτικά
Μαμά και κόρη, που ταξίδεψαν πολύ διευρύνοντας τους ορίζοντές τους,επινοούν στις συλλογές της La Vaca Loca το δικό τους boho καθώς του αφαιρούν την φλυαρία και τονίζουν τα ουσιαστικά του χαρακτηριστικά με ευγενικά υφάσματα που αγκαλιάζουν το σώμα.

Η Βούλα Σπυροπούλου & η Ρόζα Τσέλιου μίλησαν στο WomanTOC για το brand, την ελληνική μόδα και τη νέα τους συλλογή για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2016-17.

Θα θέλαμε πολύ να δούμε με κομμάτια της συλλογής μας την Σμαράγδα Καρύδη για το οικείο αλλά ταυτόχρονα εκκεντρικό της στιλ και την Αντιγόνη Κουλουκάκου για την ελευθερία που αποπνέει η προσωπικότητά της

Ξεφυλλίζοντας την συλλογή του χειμώνα, χανόμαστε σε παραμυθένιους κόσμους με κάθε ένα από αυτά τα κομμάτια ξεχωριστά. Φαίνεται σαν κάθε ρούχο να έχει τη δική του διαδρομή. Πόσο δύσκολο είναι να γίνει αυτό;

Κάθε φορά, στη διάρκεια της δημιουργίας μιας νέας συλλογής ο ενθουσιασμός κυριαρχεί και αναγκαζόμαστε να ξεχωρίσουμε ποια στοιχεία θα κρατήσουμε και ποια θα αφήσουμε πίσω. Αυτή η διαλογή δεν είναι ποτέ μια εύκολη διαδικασία, καθώς η πολυσυλλεκτική μας διάθεση αλλά και το μεγάλο εύρος των πραγμάτων που μας αρέσουν και θέλουμε να ενσωματώσουμε, πρέπει να χωρέσουν στη λογική και τις πρακτικές της αγοράς. Το θετικό είναι πως, καθώς δεν ακολουθούμε αυστηρά τις τάσεις, αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να μεταθέσουμε μια ιδέα χρονικά. Οπότε, για εμάς το “δύσκολο” κομμάτι βρίσκεται στο να αναγκαστούμε να προσεγγίσουμε τη δημιουργική διαδικασία πρακτικά. Η μοναδικότητα των συλλογών μας είναι απόρροια της διαδικασίας ενσωμάτωσης διαφορετικών στοιχείων, με στόχο να δημιουργήσουμε ρούχα που από τη μία θα τονίζουν την θηλυκότητα και θα αγκαλιάζουν το σώμα και από την άλλη θα αφήνουν και την ελευθερία στην κάθε γυναίκα να διαμορφώσει το στιλ της. Είναι σημαντικό για εμάς να δουλεύουμε με υφάσματα που μας κεντρίζουν την διάθεση για δημιουργία και απογειώνουν τις ιδέες μας. Δίνουμε πάντα ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Τι θα δούμε στη νέα σας συλλογή AW 16/7; Από που έχετε δανειστεί στοιχεία;

Οι συλλογές της La Vaca Loca μοιάζουν σαν μεγάλα σταυροδρόμια στα οποία καταλήγουν δρόμοι από διαφορετικά σημεία του ορίζοντα, και συναντώνται πάνω στις αξίες του brand. Αυτό συνέβη και με τη φετινή χειμωνιάτικη συλλογή. Η γυναίκα Viking, το preppie chic των 10’s, η συνάντηση του boho με το glam, ο πειραματισμός και η αφαίρεση της Ιαπωνικής αισθητικής, το sport chic της La Vaca Loca που πηγαίνει στο γραφείο και ύστερα συνεχίζει και στην έξοδο είναι τα στοιχεία που αμέσως προκύπτουν από μια ματιά στη συλλογή της La Vaca Loca για αυτόν το χειμώνα. Μέσα από τις προτάσεις μας, ενθαρρύνουμε τη γυναίκα να αναζητήσει άνεση και αίσθηση πολυτέλειας στη καθημερινότητα και να συνδυάσει διαφορετικά υφάσματα σε layering.

Η μοναδικότητα των συλλογών μας είναι απόρροια της διαδικασίας ενσωμάτωσης διαφορετικών στοιχείων, με στόχο να δημιουργήσουμε ρούχα που από τη μία θα τονίζουν την θηλυκότητα και θα αγκαλιάζουν το σώμα και από την άλλη θα αφήνουν και την ελευθερία στην κάθε γυναίκα να διαμορφώσει το στιλ της
Οι συλλογές της La Vaca Loca μοιάζουν σαν μεγάλα σταυροδρόμια στα οποία καταλήγουν δρόμοι από διαφορετικά σημεία του ορίζοντα, και συναντώνται πάνω στις αξίες του brand.

Νιώθω πως θα μπορούσα να φοράω ένα κομμάτι LVL από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Είναι αυτό κάτι που αναζητά το απαιτητικό κοινό;

Η βασική μας επιθυμία είναι τα ρούχα που σχεδιάζουμε να ζούνε έξω από τη ντουλάπα. Η κοινωνία μας ωθεί στο να συγκεντρώνουμε πολλά αντικείμενα και τελικά καταλήγουμε να έχουμε πολύ περισσότερα από όσα πραγματικά μας χρειάζονται. Αυτό ισχύει και για τα ρούχα. Για τη La Vaca Loca η ιδανική μίξη μιας γκαρνταρόμπας είναι 70% πολυμορφικά κομμάτια και 30% ρούχα που φοριούνται αμιγώς το πρωί ή το βράδυ. Και κρατάμε αυτή τη μίξη τόσο στις προσωπικές μας επιλογές όσο και στις συλλογές μας. Η λογική της πολυμορφίας υπήρχε εγγενώς στη φιλοσοφία μας από την αρχή της προσπάθειάς μας. Αυτό είναι κάτι που σταδιακά αγκαλιάστηκε από το κοινό, το οποίο πιστεύουμε πως, λόγω των συνθηκών της κρίσης αλλά και του όγκου της πληροφορίας στην οποία εκτίθεται, έχει γίνει απαιτητικότερο αλλά και πολύ πιο “προσγειωμένο” στον τρόπο που αγοράζει. Κατά κάποιο τρόπο η φιλοσοφία του brand συναντήθηκε με τις ανάγκες της αγοράς στον σωστό χρονισμό.

Ποια είναι η αξία ενός Made in Greece ρούχου; Πιστεύετε ότι η Ελληνική μόδα θα πρέπει να ξανασυστηθεί στο κοινό της;

Πριν απαντήσουμε σε αυτό, προηγούνται, κατά την άποψή μας άλλα ερωτήματα όπως για παράδειγμα με ποιό τρόπο αναδείχτηκε εκ νέου το ελληνικό σχεδιαστικό ρούχο στην εγχώρια αγορά και στο εξωτερικό; Ήταν οι συνθήκες της οικονομικής κρίσης που επέβαλαν την στροφή των ελλήνων εμπόρων στην εκ νέου διερεύνηση της Ελληνικής αγοράς; Η ελληνικότητα εισήχθη ως τάση από το εξωτερικό ή απλά οι Έλληνες σχεδιαστές ως μονάδες τόλμησαν να προωθήσουν πιο αποτελεσματικά τις δημιουργίες τους αξιοποιώντας τα νέα μέσα που έχουν στη διάθεσή τους; Μιλώντας μέσα από την επιχειρηματική εμπειρία της La Vaca Loca, που εξελίσσεται αναπτυσσόμενη στο σήμερα με εξαγωγές και στο εξωτερικό, παρ όλες τις συνθήκες της κρίσης μπορούμε να πούμε πως η αξία του ελληνικού ρούχου ανεβαίνει σεζόν με τη σεζόν. Νιώθουμε πως το ελληνικό σχεδιαστικό ρούχο διανύει μια περίοδο γνωριμίας με το κοινό και το κερδίζει αργά και σταθερά.

Για τη La Vaca Loca η ιδανική μίξη μιας γκαρνταρόμπας είναι 70% πολυμορφικά κομμάτια και 30% ρούχα που φοριούνται αμιγώς το πρωί ή το βράδυ.
Μιλώντας μέσα από την επιχειρηματική εμπειρία της La Vaca Loca, που εξελίσσεται αναπτυσσόμενη στο σήμερα με εξαγωγές και στο εξωτερικό, παρ όλες τις συνθήκες της κρίσης μπορούμε να πούμε πως η αξία του ελληνικού ρούχου ανεβαίνει σεζόν με τη σεζόν.

Ποια Ελληνίδα θα ντύνατε με La Vaca Loca;

Θα θέλαμε πολύ να δούμε με κομμάτια της συλλογής μας την Σμαράγδα Καρύδη για το οικείο αλλά ταυτόχρονα εκκεντρικό της στιλ και την Αντιγόνη Κουλουκάκου για την ελευθερία που αποπνέει η προσωπικότητά της, το μεσογειακό της ταμπεραμέντο αλλά επίσης, γιατί αισθανόμαστε πως αντιπροσωπεύει το νέο μποέμ με τον καλύτερο τρόπο.

Η Ελληνίδα έχει κάνει άλματα στις επιλογές που αφορούν στο ντύσιμο και το στιλ της τα τελευταία χρόνια. Ακόμα όμως, συχνά πέφτει στη γνωστή παγίδα του να κοπιάρει ένα look ή ένα στιλ χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο πως ταιριάζει στο σωματότυπο, στη προσωπικότητα ή το συνολικό της στίλ.

Ποιες είναι οι γυναίκες που επιλέγουν La Vaca Loca; Ποιο είναι το κοινό τους χαρακτηριστικό;

Στα πρώτα μας βήματα δεν είχαμε σαφή εικόνα για το κοινό μας καθώς οι γυναίκες που επέλεγαν τα ρούχα μας είχαν σχετικά ετερόκλητο στιλ αλλά ταυτόχρονα ανήκαν σε μεγάλο ηλικιακό εύρος. Στη συνέχεια όμως και με το πέρασμα των σεζόν συνειδητοποιούμε πως η γυναίκα που επιλέγει La Vaca Loca έχει μια πολύ σαφή άποψη για τον τρόπο που ντύνεται, είναι σίγουρη για τον εαυτό της αλλά και τις επιλογές της καθώς γνωρίζει τί της πηγαίνει και δεν υιοθετεί τη λογική των εποχικών τάσεων. Αντιμετωπίζει τη διαμόρφωση της γκαρνταρόμπας της με στρατηγική και σύνεση και γι’ αυτό επενδύει σε ρούχα μας που τη συντροφεύουν για χρόνια χωρίς να τη δεσμεύουν στυλιστικά. Είναι γυναίκες που αναγνώρισαν τη διαχρονικότητα στα σχέδιά μας και την αξία της διακριτικής θυληκότητας.

Θα θέλαμε πολύ να δούμε με κομμάτια της συλλογής μας την Σμαράγδα Καρύδη για το οικείο αλλά ταυτόχρονα εκκεντρικό της στιλ και την Αντιγόνη Κουλουκάκου για την ελευθερία που αποπνέει η προσωπικότητά της
Η νέα συλλογή που έρχεται το καλοκαίρι του 17 ακολουθεί και πάλι την φιλοσοφία μας: για εμάς δεν υπάρχει χρώμα, ύφασμα ή σχέδιο της μόδας.


Τι δεν θέλετε να βλέπετε πλέον στο ντύσιμο των Ελληνίδων και τι πιστεύετε ότι πρέπει να υιοθετήσουν;

Η Ελληνίδα έχει κάνει άλματα στις επιλογές που αφορούν στο ντύσιμο και το στιλ της τα τελευταία χρόνια. Ακόμα όμως, συχνά πέφτει στη γνωστή παγίδα του να κοπιάρει ένα look ή ένα στιλ χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο πως ταιριάζει στο σωματότυπο, στη προσωπικότητα ή το συνολικό της στίλ. Θα θέλαμε να τη δούμε να αξιοποιεί τη μόδα και τις τάσεις πιο σωστά και με μια διάθεση αξιολόγησης. Θα θέλαμε να δουμε περισσότερο χαρακτήρα, τόλμη, ελευθερία και λιγότερη επιθυμία να μοιάσει σε κάποιο πρότυπο. Θα θέλαμε να τη δούμε να είναι περισσότερο ο εαυτός της, άνετη και λειτουργική μέσα στα ρούχα της, με το σώμα της να κινείται ελέυθερα, χωρίς περιορισμούς.

Τι να περιμένουμε από τη συλλογή SS17;

Η νέα συλλογή που έρχεται το καλοκαίρι του 17 ακολουθεί και πάλι την φιλοσοφία μας: για εμάς δεν υπάρχει χρώμα, ύφασμα ή σχέδιο της μόδας. Αυτό στο οποίο εστιάσαμε για την SS17 ήταν η αίσθηση που αφήνει το ύφασμα, αλλά και το ρούχο συνολικά, στο σώμα και το δέρμα. Δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση σε υφάσματα που διαφοροποιούν κλασικά αλλά και καινούργια κομμάτια. Λινάρι, ποπλίνα, απαλό βαμβάκι, το αγαπημένο μας voile (μείγμα βαμβακερού με μετάξι) και η ανακάλυψή μας για το επόμενο καλοκαίρι που είναι το λινό με επίστρωση λάκας. Τα χρώματα που κυριαρχούν πέρα από το ελληνικό ολόλευκο και το μαύρο που παίζει με το γκρίζο, είναι το πετροπλυμένο μπλε της νύχτας και το στρατιωτικό πράσινο. Και στην SS17 η θηλυκότητα της La Vaca Loca δεν τονίζει τη στιλιζαρισμένη γυναικεία φόρμα αλλά υποστηρίζει την ελεύθερη κίνηση σε ρούχα με θηλυκό περίγραμμα, ανάλαφρη διάθεση και ένα κλείσιμο ματιού στον κόσμο των ξωτικών.

La Vaca Loca

La Vaca Loca Facebook

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.