ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Μαρία και ο Κωνσταντίνος από τη Λάρισα χρειάζονται 10 μέρες για να φτιάξουν μια τσάντα Οrphans

«Τα προϊόντα μας είναι craft to order. Αυτή μας η επιλογή έχει να κάνει με την προσπάθεια ενδυνάμωσης της σχέσης δημιουργού-ιδιοκτήτη».

Η Μαρία και ο Κωνσταντίνος από τη Λάρισα χρειάζονται 10 μέρες για να φτιάξουν μια τσάντα Οrphans

Στην αρχή βλέπω τις τσάντες. Ξύλινες και ποιητικές. Σύγχρονες και αιώνιες. Μετά το μάτι μου πέφτει στο όνομα. Orphans. Εάν είχα έναν λόγο να επικοινωνήσω με την Μαρία και τον Κωνσταντίνο, τώρα, μετά την έκπληξη του ονόματος, έχω δύο. Και αυτό κάνω.

-Γιατί Οrphans' 1618; Ποια είναι η ιστορία του ονόματος;

«Η ονομασία μας εμπεριέχει με κάπως παιχνιδιάρικο τρόπο τη διάθεση μας για αυτοσαρκασμό και το πάθος μας με την αρμονία, τα βασικά σχήματα και την απλότητα. Το πρώτο λεκτικό σκέλος του ονόματός μας μάλλον μας περίμενε καιρό, “ορφανό” από την ιδέα που θα του δίνε υπόσταση. Με άλλα λόγια, δεν είναι γέννημα του τυχαίου ή αυθαίρετου, καθώς όντως διατελούμε Orphans... Ο αριθμός 1618 από την άλλη είναι ουσιαστικά ο χρυσός κάνονας "Φ" ο αριθμός της αρμονίας, που υπάρχει παντού και συνιστά κριτήριο, μέτρο για την Ομορφιά και την Αρμονία. Η σύνθεση αυτών των δύο στοιχείων αποτελεί το δικό μας brand και ταυτόχρονα δηλώνει αυτό που είμαστε» μου εξηγούν και το πράγμα αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον».

Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μία απλή στιλιστική, made in Greece πρόταση. Έχουμε να ντιλάρουμε ολόκληρη φιλοσοφία. Κοτζαμάν στάση ζωής.

Η Μαρία και ο Κωνσταντίνος από τη Λάρισα χρειάζονται 10 μέρες για να φτιάξουν μια τσάντα Οrphans
«Η ονομασία μας εμπεριέχει με κάπως παιχνιδιάρικο τρόπο τη διάθεση μας για αυτοσαρκασμό και το πάθος μας με την αρμονία, τα βασικά σχήματα και την απλότητα».
«Το πρώτο λεκτικό σκέλος του ονόματός μας μάλλον μας περίμενε καιρό, “ορφανό” από την ιδέα που θα του δίνε υπόσταση. Με άλλα λόγια, δεν είναι γέννημα του τυχαίου ή αυθαίρετου, καθώς όντως διατελούμε Orphans».
«Η ταυτότητα του brand Οrphans’1618 διαμορφώνεται τόσο από τη χειροποίητη δημιουργία από ξύλο, αλλά και από την προσπάθεια μας να χτίσουμε μια μορφή επικοινωνίας με κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται και μας επιλέγει».

-Ποια είναι η φιλοσοφία της επιχείρησης;

«Η ταυτότητα του brand Οrphans’1618 διαμορφώνεται τόσο από τη χειροποίητη δημιουργία από ξύλο, αλλά και από την προσπάθεια μας να χτίσουμε μια μορφή επικοινωνίας με κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται και μας επιλέγει. Κάθε προϊόν Οrphans’1618 είναι αποτέλεσμα φαντασίας και προσπάθειας όπου απευθύνεται σε κάθε ιδιοκτήτη ξεχωριστά και για αυτό το λόγο τα προϊόντα μας είναι craft to order. Αυτή μας η επιλογή έχει να κάνει με την προσπάθεια ενδυνάμωσης της σχέσης δημιουργού-ιδιοκτήτη, μέσω της διαβεβαίωσης ότι κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και χρήζει ξεχωριστής προσοχής κατά την κατασκευή του, γι' αυτό και πιστοποιείται από και από ένα αριθμό μοναδικότητας. Αλλά και της προτροπής προς τους εν δυνάμει ιδιοκτήτες να δημιουργήσουν αλλά και να συντηρήσουν μια αλληλεπιδραστική σχέση μαζί μας, που θα βελτιώσει και εμάς μέσω feedback αλλά και την εμπειρία του πελάτη με το προϊόν και το brand μας. Δηλαδή, η κουλτούρα του brand μας δε μένει στη στείρα πώληση ενός προϊόντος αλλά το ακολουθεί, για να μπορεί να συλλέγει όσον το δυνατόν περισσότερες εντυπώσεις και αντιδράσεις με στόχο τη βελτίωση αλλά και για να προσφέρει παραπάνω υπηρεσίες όπως η συντήρηση του εκάστοτε προϊόντος κάθε 18 μήνες, μιας και αναφερόμαστε σε ένα ζωντανό οργανισμό όπως το ξύλο. Ένα άλλο κομμάτι της φιλοσοφίας μας είναι η επιστροφή μιας Οrphans σε εμάς και η επαναπώλησή της ως κομμάτι vintage συλλογής».

«Ο αριθμός 1618 από την άλλη είναι ουσιαστικά ο χρυσός κάνονας "Φ" ο αριθμός της αρμονίας, που υπάρχει παντού και συνιστά κριτήριο, μέτρο για την Ομορφιά και την Αρμονία».
«Κάθε προϊόν Οrphans’1618 είναι αποτέλεσμα φαντασίας και προσπάθειας όπου απευθύνεται σε κάθε ιδιοκτήτη ξεχωριστά και για αυτό το λόγο τα προϊόντα μας είναι craft to order».
«H κουλτούρα του brand μας δε μένει στη στείρα πώληση ενός προϊόντος αλλά το ακολουθεί, για να μπορεί να συλλέγει όσον το δυνατόν περισσότερες εντυπώσεις και αντιδράσεις με στόχο τη βελτίωση αλλά και για να προσφέρει παραπάνω υπηρεσίες όπως η συντήρηση του εκάστοτε προϊόντος κάθε 18 μήνες».

Νέα μέτρα και νέα σταθμά. Η πώληση δεν είναι μία μονοδιάσταση κατάσταση. Ούτε η αγορά, από την πλευρά του πελάτη, κάτι μάταιο. Η αγορά μπορεί να γίνει δημιουργία την ίδια στιγμή και πώληση στην πορεία. Ας ακούσουμε, όμως, το στόρι των Οrphans' 1618: «Η ιδέα ξεκίνησε ως μια σχετική πρόκληση στο μυαλό του Κωνσταντίνου γύρω στα μέσα του 2014, που μετεξελίχθηκε πρακτικά ώστε να πάρει σάρκα και οστά τον Απρίλιο του επόμενου χρόνου. Αρχικά, ξεκινήσαμε με γνώμονα μια έντονη εσωτερική ανάγκη για εκτόνωση μέσα από τη δημιουργία, χωρίς να έχουμε στο μυαλό μας πού ακριβώς θα μας οδηγούσε αυτό, κάτι σαν παιχνίδι αυτοσχεδιασμών και πειραματισμών με κέφι, ενθουσιασμό και μεράκι. Στη συνέχεια, αρχίσαμε να του δίνουμε σχήμα και φόρμα από το χαρτί στο ξύλο. Ξαφνικά, συνειδητοποιώντας ότι η φαντασία μας μπορεί να αποδώσει, βρεθήκαμε να έχουμε στα σκαριά μια ολόκληρη σειρά προϊόντων, που -κρίνοντας εκ του αποτελέσματος- αποτέλεσε και την πρώτη capsule collection μας. Έτσι γεννήθηκε η Orphans’ 1618».

«Αυτή μας η επιλογή έχει να κάνει με την προσπάθεια ενδυνάμωσης της σχέσης δημιουργού-ιδιοκτήτη, μέσω της διαβεβαίωσης ότι κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και χρήζει ξεχωριστής προσοχής κατά την κατασκευή του, γι' αυτό και πιστοποιείται από και από ένα αριθμό μοναδικότητας».

«Καταγόμαστε από την “περιφέρεια”, συγκεκριμένα από το Συκούριο της Λάρισας, όπου γεννηθήκαμε. Ο Κωνσταντίνος μετά τις σπουδές ως γεωπόνος με ειδίκευση στην αγροτική οικονομία/διαχείριση φυσικών πόρων παραμένει έως σήμερα υπεύθυνος σε pub και η Μαρία, μηχανικός σχεδίασης προϊόντων και συστημάτων, είναι η συνδημιουργός της Orphans’ 1618».
«Οι διαδικασίες που χρειάζονται για να μεταμορφωθεί ένα κομμάτι ξύλο σε μια τσάντα απαιτούν ένα αξιόλογο χρονικό διάστημα».

-Ποια είναι η δική σας ιστορία Μαρία και Κωνσταντίνε;

«Καταγόμαστε από την “περιφέρεια”, συγκεκριμένα από το Συκούριο της Λάρισας, όπου γεννηθήκαμε. Ο Κωνσταντίνος μετά τις σπουδές ως γεωπόνος με ειδίκευση στην αγροτική οικονομία/διαχείριση φυσικών πόρων παραμένει έως σήμερα υπεύθυνος σε pub και η Μαρία, μηχανικός σχεδίασης προϊόντων και συστημάτων, είναι η συνδημιουργός της Orphans’ 1618».

-Πόσο καιρό χρειάζεται να κατασκευαστεί μια τσάντα Οrphans' 1618 ;

«Οι διαδικασίες που χρειάζονται για να μεταμορφωθεί ένα κομμάτι ξύλο σε μια τσάντα απαιτούν ένα αξιόλογο χρονικό διάστημα. Αυτό καθίσταται αναγκαίο έτσι ώστε να γίνεται ομαλά η μετάβαση από το ένα στάδιο επεξεργασίας στο άλλο προκειμένου να προκύψει ένα αψεγάδιαστο αποτέλεσμα. Μεσοσταθμικά, χρειάζονται 7-10 ημέρες για την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών και ποιοτικών ελέγχων».

-Άρα, που καταλήγουμε; Ότι η αξία του χειροποίητου είναι ανεκτίμητη;

«Όποιος έχει πάθος με τη χειροποίητη δημιουργία, εφόσον θέλει να έχει κάτι από την συλλογή της Orphans είναι, είναι σε θέση να αποτιμήσει την αισθητική, τη διαδικασία παραγωγής που εξελίσσεται με μεράκι, υπομονή και πείσμα για ένα μοναδικό χειροποίητο αποτέλεσμα. Με άλλα λόγια, μπορεί να φανταστεί -σαν να είναι ο ίδιος ο δημιουργός- την όλη διαδικασία της μεταμόρφωσης ενός κομματιού ξύλου και δέρματος σε κάτι χρηστικό και ταυτόχρονα κομψό στη διαφορετικότητα του».

«Μεσοσταθμικά, χρειάζονται 7-10 ημέρες για την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών και ποιοτικών ελέγχων».
«Όποιος έχει πάθος με τη χειροποίητη δημιουργία, εφόσον θέλει να έχει κάτι από την συλλογή της Orphans είναι, είναι σε θέση να αποτιμήσει την αισθητική, τη διαδικασία παραγωγής που εξελίσσεται με μεράκι, υπομονή και πείσμα για ένα μοναδικό χειροποίητο αποτέλεσμα».
«Με άλλα λόγια, μπορεί να φανταστεί -σαν να είναι ο ίδιος ο δημιουργός- την όλη διαδικασία της μεταμόρφωσης ενός κομματιού ξύλου και δέρματος σε κάτι χρηστικό και ταυτόχρονα κομψό στη διαφορετικότητα του».

-Ποιο item Οrphans' 1618 αγαπάτε πιο πολύ και γιατί;

«Επιλέξαμε το ξύλο, διότι είναι μοναδικό φυσικό υλικό, πηγή έμπνευσης, με τον δικό του χαρακτήρα σε όλη χρωματική παλέτα του. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός, με πολλές ιδιότητες, που μπορείς να το επεξεργαστείς με πάρα πολλές διαφορετικές τεχνικές, να του δώσεις διάφορες φόρμες και να σου αντιχαρίσει μοναδικά αποτελέσματα. Διαθέτει ιδιαίτερη ομορφιά, υπάρχουν τόσες ποικιλίες ξύλου ελληνικές αλλά και εξωτικές με φυσικά νερά και αποχρώσεις, και με κύρια ιδιότητα την ανθεκτικότητα και την αντοχή. Μπορείς να δημιουργήσει με αυτό πάσης φύσης αντικείμενα υψηλής αισθητικής, ποιότητας και με μια αίσθηση οργανικότητας. Όλες αυτές τις ιδιότητες θελήσαμε και εμείς να εκμεταλλευτούμε και να τις ενισχύσουμε, με σκοπό να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό προϊόν, με διαχρονική αξία στον τομέα του αξεσουάρ, που μέχρι στιγμής δεν υπήρχε, υπό την μορφή μιας ολοκληρωμένης collection. Όσον αφορά τη Μαρία το αγαπημένο της item είναι από την καλοκαιρινή συλλογή της Οrphans και πιο συγκεκριμένα το backpack σε συνδυασμό καρυδιάς satin και μπλε suede δέρμα. Διότι είναι μια τσάντα που μπορεί να φορεθεί όλη την ημέρα, με εντυπωσιακές αντιθέσεις χρωμάτων και φορμών. Ο Kωνσταντίνος προτιμά τον φάκελο “iroko” λόγω της ιδιομορφίας του ξύλου που αποκτά χρυσό χρώμα μετά την τελική του επεξεργασία».

Facebook Orphans' 1618

«Όσον αφορά τη Μαρία το αγαπημένο της item είναι από την καλοκαιρινή συλλογή της Οrphans και πιο συγκεκριμένα το backpack σε συνδυασμό καρυδιάς satin και μπλε suede δέρμα».

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.