ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ελαιόλαδο Timion: O κομπιουτεράς και η διαφημίστρια ξέρουν από καλό λάδι

Η Βιργινία και ο Λευτέρης από αλλού ξεκίνησαν και αλλού κατέληξαν. Στράφηκαν στις παραδοσιακές αρχές και αξίες της ελληνικής υπαίθρου και κέρδισαν.

Ελαιόλαδο Timion: O κομπιουτεράς και η διαφημίστρια ξέρουν από καλό λάδι

Το ελαιόλαδο, το διαμάντι της ελληνικής γης, ξακουστό στα πέρατα του διατροφικού κόσμου, κέρδισε ένα ακόμα κόσμημ: Το λάδι που φλερτάρει με την εντιμότητα.

«Ακολουθώντας ξεχωριστά μονοπάτια και έχοντας αφήσει πίσω μας, τις επαγγελματικές μας δραστηριότητές στην Αθήνα, επιλέξαμε να κάνουμε μία νέα αρχή, επιστρέφοντας στις παραδοσιακές αρχές και αξίες της ελληνικής υπαίθρου. Συναντηθήκαμε στη Λακωνία, εμπνευστήκαμε και αποφασίσαμε να συνεργαστούμε, ενώνοντας τις δυνάμεις μας. Δημιουργήσαμε το Timion, ένα ελαιόλαδο με σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και τους καταναλωτές. Η φιλοσοφία μας είναι η επιστροφή στις βασικές αξίες των παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων: αγνότητα, ποιότητα, απλότητα και εντιμότητα» λένε ο Λευτέρης Ξανθάκης και η Βιργινία Βυζαντίου, παραγωγοί και ιδιοκτήτες του ελληνικότατου ελαιόλαδου Timion, το οποίο μετράει στο ενεργητικό του κάποιες Η Βιργινία και ο Λευτέρης από αλλού ξεκίνησαν και αλλού κατέληξαν. Στράφηκαν στις παραδοσιακές αρχές και αξίες της ελληνικής υπαίθρου και κέρδισαν. βραβεύσεις, ως ώρας.

Ο Λευτέρης Ξανθάκης έχοντας σπουδάσει Computer Science, στο πανεπιστήμιο του Lancaster είχε ήδη χαράξει μία καριέρα στο χώρο της τεχνολογίας. Η Βιργινία Βυζαντίου με πτυχίο Πολιτικών Επιστημών από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά και μεταπτυχιακό σε Marketing και Επικοινωνία από το Bocconi του Μιλάνου είχε αρκετά χρόνια στο χώρο της διαφήμισης.

Ο Λευτέρης, το 2004, πήρε τη μεγάλη απόφαση να φύγει από την Αθήνα, προκειμένου να ασχοληθεί με την καλλιέργεια και παραγωγή ελαιολάδου στην Λακωνία, σε ιδιόκτητο ελαιώνα 300 στρεμμάτων. Η Βιργινία ταξιδεύοντας σε διάφορα μέρη της Ελλάδος, διαπίστωνε ξανά και ξανά την ύπαρξη εξαιρετικά ποιοτικών προϊόντων τα οποία δε διέθεταν απολύτως καμία τυποποίηση.

Ελαιόλαδο Timion: O κομπιουτεράς και η διαφημίστρια ξέρουν από καλό λάδι
To ελαιόλαδο Timion προέρχεται από ελιές Κορωνέικης ποικιλίας

Το 2011 η Βιργινία αποφάσισε να αφήσει τον χώρο της διαφήμισης και να έρθει σε επαφή με τη φύση προκειμένου να κάνει το επόμενο επαγγελματικό της βήμα. Η επιλογή ήταν εύκολη. Λακωνία, τόπος καταγωγής του πατέρα της.

«Το Timion περικλείει τις αξίες που προάγει το ίδιο του το όνομα, ποιότητα, ειλικρίνεια και αξιοπιστία με στόχο να υπάρχει στο το καθημερινό τραπέζι ό,τι καλύτερο προσφέρει η ελληνική ύπαιθρος. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας που προσδίδουν ποιότητα στην καθημερινότητα και διαμορφώνουν τη σύγχρονη κουλτούρα. Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο Timion απευθύνεται σε ώριμα καταναλωτικά κοινά που αντιλαμβάνονται την αξία των ποιοτικών συστατικών κατά την προετοιμασία του γεύματος και ενδιαφέρονται για όλες τις πληροφορίες που συνοδεύουν ένα προϊόν (τόπος και διαδικασία προέλευσης, διατροφικά στοιχεία, ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά) και τέλος που μπορούν να εκτιμήσουν την έξυπνα παρουσιασμένη ποιότητα. Το έξτρα παρθένο βιολογικό ελαιόλαδο Timion προέρχεται από ελιές Κορωνέικης ποικιλίας, εντός πρότυπου, ιδιόκτητου ελαιώνα, λίγο έξω από τη Σπάρτη. Βασίζεται σε αρχές βιοδυναμικής καλλιέργειας και αποκλείει οποιαδήποτε χρήση χημικού λιπάσματος. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η ζωτικότητα του φυσικού εδάφους και της τοπικής χλωρίδας που δίνουν στο ελαιόλαδο την πλούσια φρουτώδη γεύση του» εξηγούν τη φιλοσοφία του λαδιού Timion, πίσω από την ταμπέλα.

-Τι συμβολίζει το λάδι για την ελληνική διατροφή;

«Η μεσογειακή διατροφή θεωρείται η πιο ισορροπημένη και πλήρης διατροφή στον κόσμο. Άρα η βάση της, το ελαιόλαδο, έχει αρχίσει να αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινής διατροφής. Το ώριμο καταναλωτικό κοινό, στο πλαίσιο της προσπάθειας για καλύτερο ζην και πρόληψης ασθενειών, αναζητά ποιοτικές λύσεις διατροφής στρεφόμενο μακριά από βιομηχανοποιημένα τρόφιμα. H Ελλάδα είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός έξτρα παρθένου ελαιολάδου στον κόσμο ξεπερνώντας την Ιταλία (μόνο 45% της ιταλικής παραγωγής είναι έξτρα παρθένο) και την Ισπανία (30%). Θα πρέπει αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να γίνει ευρέως γνωστό με συντονισμένη και στοχευόμενη επικοινωνία και διαφήμιση. Η ζήτηση για ποιοτικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο είναι αυξητική οπότε υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες για το ελληνικό ελαιόλαδο και την ελληνική επιτραπέζια ελιά. Προτεραιότητα πλέον πρέπει να έχει η τυποποίησή του ελληνικού ελαιολάδου και επιτραπέζιας ελιάς και η προώθηση του στο εξωτερικό με σύγχρονες μεθόδους marketing, έχοντας πάντα ως γνώμονα την προώθηση ποιοτικού ελληνικού ελαιολάδου» λένε. Ο μεγάλος και τρανός σεφ της Αγγλίας άλλωστε, ο Τζέιμι Όλιβερ, έχει κερδίζει πόντους γιατί έβαλε σε όλες τις συνταγές του ελαιόλαδο, τρελαίνοντας τους ουρανίσκους των Άγγλων -ως γνωστόν η βρετανική κουζίνα στερείται γεύσης και φαντασίας.

«Το όνομα το εμπνευστήκαμε το 2011 και ακόμα παραμένει επίκαιρο. Σε μια εποχή που η Ελλάδα βάλλεται ανοιχτά για επιλήψιμες συμπεριφορές, υιοθετήσαμε μια θαρραλέα προσέγγιση, που επικαλείται μια συγκεκριμένη αρετή: την ειλικρίνεια. Σαν Timion δεν επιζητούμε το εύκολο κέρδος αλλά τη δημιουργία σταθερών σχέσεων με εμπόρους του εξωτερικού» λένε και προσθέτουν δίπλα στη λέξη «φιλότιμο» που συνοδεύει σχεδόν γραφικά την ελληνικότητα, τη λέξη «τιμιότητα» που σίγουρα είναι πιο ουσιαστική και σύγχρονη.

To λάδι Timion στον θρυλικό, ελληνικό φούρνο Pi στη Νέα Υόρκη.

-Πως έχουν υποδεχθεί το λάδι Timion στο εξωτερικό;

«Προς το παρόν δραστηριοποιούμαστε στην Αμερική και συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη και την Ανατολική Ακτή. Πλέον βρισκόμαστε στον τρίτο έτος συνεργασίας με τον αντιπρόσωπό μας στην Αμερική και η ανταπόκριση είναι ολοένα και θετικότερη. Το θετικό στοιχείο είναι ότι έχουμε επαναληπτικές παραγγελίες από ήδη υπάρχοντες πελάτες και αυτό μας κάνει ιδιαιτέρως χαρούμενους και περήφανους. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και μόνο με επιμονή, υπομονή και απρόσκοπτη προσπάθεια για διασφάλιση ποιότητας θα μπορέσει το ελληνικό ελαιόλαδο να κατακτήσει τη θέση που του ανήκει στη διεθνή αγορά. Από τη μεριά μας, προσπαθούμε να διασφαλίζουμε σταθερή ποιότητα παραγωγής και να αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα και επαγγελματισμό τις εμπορικές μας σχέσεις, προωθώντας έμπρακτα τις αξίες μας: αγνότητα, ποιότητα, απλότητα και εντιμότητα, που χαρακτηρίζουν το Timion».

H Βιργινία και ο Λευτέρης, εκπρόσωποι μιας νέας γενιάς ελλήνων παραγωγών

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.