Μία γυναίκα είναι καλεσμένη σε γάμο. Ανοίγει τη ντουλάπα της ελπίζοντας πως θα βρει κάτι να φορέσει και δεν θα χρειαστεί να κάνει κάποια νέα, ακριβή αγορά. Και τότε αναφωνεί τη μία φράση που στοιχειώνει το μυαλό και τη ζωή εκατομμυριών γυναικών σε ολόκληρο τον πλανήτη σε καθημερινή βάση. Είτε πηγαίνεις στο γραφείο, είτε ντύνεσαι για ένα γρήγορο ποτό με την κολλητή σου παρέα, είτε ετοιμάζεσαι για κάποιο επίσημο event ένας είναι ο εφιάλτης στον οποίο - κατά πάσα πιθανότητα- θα καταλήξεις: «Δεν έχω τίποτα να φορέσω». Και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για το Hook on Chic.
O ιδιοκτήτης και υπεύθυνος της εταιρίας μας διηγήθηκε με απολαυστικό τρόπο την στιγμή που του ήρθε στο μυαλό η ιδέα γι'αυτή την πρωτοποριακή, ελληνική εταιρία μόδας. «H ιδέα γεννήθηκε όταν η αδελφή μου έλαβε μια πρόσκληση για έναν γάμο, άνοιξε την ντουλάπα γεμάτη από ρούχα, για να δει τί θα φορέσει και τότε είπε «δεν έχω τί να φορέσω». Εκείνη τη στιγμή, ασυναίσθητα, έψαξα να βρω μια λύση για αυτό το πρόβλημα «ζωής» για κάθε γυναίκα. Ύστερα από αρκετή σκέψη, κατέληξα στην ενοικίαση. Έκανα μια έρευνα και είδα ότι γίνεται στο εξωτερικό αρκετά χρόνια. Οπότε είπα «γιατί όχι και στην Ελλάδα;».
Και αν το σκεφτείς έχει κάτι περισσότερο από δίκιο. Γιατί σε μία χώρα όπου τα πράγματα έχουν βαλτώσει εδώ και χρόνια στον οικονομικό τομέα η αναζήτηση γι'αυτό το κάτι που θα κάνει την καθημερινότητα σου λιγάκι πιο γλυκιά, λιγάκι πιο γκλάμορους και σίγουρα πιο πολυτελή παραμένει ηχηρά παρούσα και είναι λογικό. Όταν οι κοινωνίες «υποφέρουν» η ανάγκη για λάμψη - γιατί όχι και για υπερβολή;- είναι πιο έντονη από ποτέ. Κάτι που επιβεβαιώνει και ο Δημήτρης αν τον ρωτήσεις κατά πόσο πιστεύει ότι στην Ελλάδα της κρίσης υπάρχει τελικά χώρος για την πολυτέλεια που φέρνει μαζί του ένα ακριβό ρούχο ή ένα αξεσουάρ. «Φυσικά και υπάρχει. Δεν είναι πολυτέλεια να έχεις στη διάθεσή σου, ανά πάσα στιγμή ένα ξεχωριστό ρούχο που θα το φορέσεις τη στιγμή που θα το χρειαστείς και θα το πληρώσεις για όσο το χρειαστείς; Επιπλέον, το να ντυθείς κομψά, να νιώσεις υπέροχα, να πάρεις θετικά σχόλια και να έχεις αυτοπεποίθηση είναι μια δημιουργική διέξοδος, που σου δίνει δύναμη να συνεχίζεις».
Ποια είναι όμως η φιλοσοφία αυτής της όλο και αναπτυσσόμενης εταιρίας που έχει καταφέρει να κλέψει - μεταξύ άλλων - τις καρδιές των ελληνίδων celebrities οι οποίες εμπιστεύονται σταθερά το Hook on Chic για πολλές τηλεοπτικές τους εμφανίσεις; «Η φιλοσοφία είναι μία και μοναδική, καινούργια, όμορφα ρούχα προς ενοικίαση για σημαντικά γεγονότα της ζωής των γυναικών, γάμους βαφτίσια και άλλες ειδικές περιστάσεις, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Σκοπός μας είναι κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της, που σέβεται τα χρήματά της να κάνει μια εξαιρετική εμφάνιση. Να πάρει τα θετικά σχόλια, να νιώσει μοναδικά, χωρίς να το πληρώσει ακριβά».
H σχέση του ίδιου του εμπνευστή και δημιουργού του Hook on Chic με τη μόδα είναι μία ενδιαφέρουσα σχέση ανθρωπολογικής, θα μπορούσε να πει κανείς, παρατήρησης. «Αυτό που βλέπω παρατηρώ κυρίως είναι η διαφορά στη διάθεση μια γυναίκας, όταν φοράει ένα φόρεμα που της αρέσει και αισθάνεται όμορφα μέσα σε αυτό. Και ξέρουμε καλά πως όταν μια γυναίκα αισθάνεται όμορφα μεταφέρει αυτό το συναίσθημα στους γύρω της. Όλοι την προσέχουν και την θαυμάζουν. Είναι γνωστό πως οι κορυφαίοι σχεδιαστές έχουν μια ιδιαίτερη σχέση με τα ρούχα, γι’αυτους δεν είναι απλά ένα κομμάτι ύφασμα, όμορφα ραμμένο. Γι’ αυτούς τα ρούχα είναι μια ολόκληρη φιλοσοφία, είναι κομψότητα, είναι άνεση, είναι τρόπος ζωής. Το ρούχο ενός σχεδιαστή μεταφέρει αυτή την αίσθηση στη γυναίκα που το φοράει, δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι την ντύνει με την αγάπη του ίδιου του σχεδιαστή».
Σήμερα στο ιντερνετικό κατάστημα του Hook on Chic (www.hookonchic.com) θα βρεις μια μεγάλη ποικιλία ρούχων με την υπογραφή μερικών από τους πιο διάσημους σχεδιαστές του πλανήτη - από τον οίκο Oscar De La Renta μέχρι τον οίκο Missoni η υψηλή ραπτική πλημμυρίζει τις εκλεπτισμένες κρεμάστρες αυτού του δυναμικού, ελληνικού brand που σε βάζει σε πειρασμό. Αλήθεια, ποιος ο λόγος να πληρώσεις ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για ένα επίσημο ένδυμα που ουσιαστικά θα φορέσεις μόνο μία φορά; Το ότι η ιδέα πίσω από την δημιουργία του Hook on Chic είναι πανέξυπνη, τυλιγμένη με απεριόριστες δυνατότητες ο δρόμος προς την επιτυχία δεν ήταν εξ'αρχής ανοικτός. Ο Δημήτρης παραδέχεται πως υπάρξαν εμπόδια στην πορεία της εταιρίας με το μεγαλύτερο να έχει να κάνει με τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες αντιλαμβάνονται τον τρόπο που λειτουργούν οι υπηρεσίες ενοικίασης του brand. «Θα σας πω μια ιστορία, μια μέρα παρέδωσα εγώ ο ίδιος σε μια πελάτισσα το ρούχο που είχε παραγγείλει. Πριν το παραγγείλει είχε ρωτήσει όλες τις φίλες της, εάν γνώριζαν για την υπηρεσία και εάν είχαν νοικιάσει. Η απάντηση από τις φίλες της ήταν αρνητική. Έτσι λοιπόν πήρε την απόφαση να είναι η πρώτη της παρέας που θα το τολμήσει. Όταν της πήγα το φόρεμα είχε μεγάλη αγωνία γιατί δεν είχε ξανανοικιάσει και ήταν αρκετά διστακτική. Μόλις το δοκίμασε και είδε πόσο της πηγαίνει, ξέχασε όλους τους ενδοιασμούς. Το φόρεσε και έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση στο πάρτυ που ήταν να πάει. Πήρε εξαιρετικά σχόλια και από τότε, μαζί με την παρέα της,είναι από τους καλύτερους χρήστες μας».
Σε τι μπορεί λοιπόν να διευκολύνει τη ζωή μας και κατ'επέκταση την γκαρνταρόμπα μας το νοικιάσουμε ένα φόρεμα από το Hook on Chic για 4 ή 8 ημέρες από το να ξοδέψουμε αρκετά χρήματα για να το αγοράσουμε; «Το Hook on Chic, μπορεί να σε βγάλει από την δύσκολη θέση, όταν έχεις να κάνεις μια εμφάνιση και δεν θέλεις να αγοράσεις ένα φόρεμα για μια φορά και μετά να σου μείνει. Παραλαμβάνουμε καινούργια φορέματα κάθε βδομάδα. Έτσι ο χρήστης πάντα βρίσκει κάτι καινούργιο να δει. Από φορέματα, ολόσωμες φόρμες και μερικές τσάντες».
Βέβαια εξακολουθεί κανείς εύκολα να αγχώνεται σχετικά με την κατάσταση των ρούχων εφόσον προέρχονται από ενοικίαση όμως, σύμφωνα με πολλές κριτικές πελατών στο σάιτ της εταιρίας, όλα ανεξαιρέτως είναι πραγματικά σαν καινούργια. Και φυσικά το Hook on Chic σε προκαλεί να μην παραδεχθείς σε κανέναν πως το υπέροχο ρούχο που φοράς είναι νοικιασμένο. «Αυτό που θέλουμε είναι κάθε γυναίκα που θα εμπιστευτεί το Hook on Chic να φορώντας τα ρούχα μας μοναδική. Να αισθάνεται όμορφα, για να κάνει τους γύρω της να αισθάνονται όμορφα. Και να μην πει σε κανέναν ότι το νοίκιασε. Ας μείνει το μικρό μας μυστικό».