142
SHARES

Ένα μεγάλο ποσοστό των γυναικών έχουν ραγάδες, αλλά επειδή όλες οι μάρκες ρούχων και οι εταιρείες κρύβουν αυτές τις ατέλειες, κάθε γυναίκα νομίζει πως τις έχει μόνο εκείνη και καμία άλλη.

Αυτός είναι ο λόγος που η κίνηση της ASOS να δημοσιεύσει αρετουσάριστες φωτογραφίες στην ιστοσελίδα της έγινε τόσο αποδεκτή από τον κόσμο, γιατί έκανε την κάθε μία να καταλάβει πως όλες οι γυναίκες (και οι άντρες) έχουν τις ατέλειές τους.

Άλλες εταιρείες που ακολούθησαν αυτή την τακτική - η Aerie ξεκίνησε το κίνημα χωρίς ρετούς, και η Mod Cloth το 2014. Η Target, επίσης, εγκαινίασε μια καμπάνια με μαγιό με αρετουσάριστα μοντέλα τον Μάρτιο του 2017.

Δείτε ωστόσο ένα βίντεο με την μεταμόρφωση καθημερινών γυναικών σε γυναίκες εξωφύλλων. Όλα είναι σχετικά: 

 

Πηγή: e-radio.gr

TAGS