
Ήρθε η ώρα να πούμε «αντίο» στα ασημένια τενεκεδάκια Diet Coke που υπήρχαν μέχρι τώρα στα ψυγεία ανά τον κόσμο. Όπως και στα μαύρα κουτάκια Coke Zero, καθώς και στα πράσινα Coca-Cola Life.
Ο πασίγνωστη εταιρεία αναψυκτικών αποκάλυψε μια νέα σειρά συσκευασιών, η οποία δημιουργήθηκε ως μέρος της παγκόσμιας στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθεί.
Οι καινούριες συσκευασίες θα έχουν έναν «Κόκκινο Δίσκο», που θα καλύπτει μεγάλο μέρος της επιφάνειάς τους, ενώ οι εκδοχές Diet, Zero και Life του αναψυκτικού θα διατηρήσουν αντίστοιχα το ασημί, μαύρο και πράσινο χρώμα τους στο περίβλημα και στο καπάκι.

Οι νέες συσκευασίες θα λανσαριστούν πρώτα στο Μεξικό στις αρχές του επόμενου μήνα και, αμέσως μετά, θα κυκλοφορήσουν και στον υπόλοιπο κόσμο.
Ακόμα, όμως, και τα μπουκάλια της Coca-Cola θα υποστούν ανασχεδιασμό:

Η Coca-Cola ιδρύθηκε το 1886 από έναν φαρμακοποιό στην Ατλάντα και το αναψυκτικό πουλήθηκε για πρώτη φορά στη Βρετανία το 1900.
Πέρυσι, αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία είχε δαπανήσει μεγάλα χρηματικά ποσά σε πρωτοβουλίες και έρευνες υπέρ της υγιεινής διατροφής, προκειμένου να ισοσταθμίσει τους ισχυρισμούς ότι τα προϊόντα της προκαλούν παχυσαρκία.
Και παρά το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές γυρνούν πλέον την πλάτη στα αναψυκτικά, στις αρχές του χρόνου η Coca-Cola δήλωσε ότι τα έσοδα από τα προϊόντα της παραμένουν σταθερά.