ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος καταγγέλλει τις διαφημίσεις γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ

«Πρέπει να παύσει η έντεχνη εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς».

Η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος καταγγέλλει τις διαφημίσεις γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ

Τις τελευταίες ημέρες, έχει ξεκινήσει να προβάλλεται, σε καθημερινή βάση και σε τηλεοπτικά κανάλια, πανελλαδικής εμβέλειας, διαφημιστικό σποτ, της εταιρείας, υπό την επωνυμία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», με το οποίο και διαφημίζονται - εισάγονται στην ελληνική αγορά, τα εκεί διαφημιζόμενα προϊόντα και ειδικότερα, άρτος και αρτοσκευάσματα, με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Αξίζει να φαίνεται», τα οποία και διατίθενται προς πώληση, στο ευρύ κοινό, δια μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl, την οποία διατηρεί, η ως άνω εταιρεία.

«Η ανωτέρω τηλεοπτική διαφήμιση, θα πρέπει άμεσα να παύσει, να προβάλλεται, πρωτίστως, ως παραπλανητική, αθέμιτη, καταχρηστική, αήθης, προσβάλλουσα τους αρτοποιούς και εν γένει αντιβαίνουσα στην κείμενη νομοθεσία, στις κοινοτικές οδηγίες καθώς και στον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης και Επικοινωνίας» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος.

Πρέπει να παύσει η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται». Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.

Συνεχίζοντας η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Πρέπει να παύσει επιτέλους η «έντεχνη» εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς μας, με το εκεί, διαφημιζόμενο, προϊόν, το οποίο, στην πραγματικότητα, πρόκειται για κατεψυγμένο ψωμί, που ψήνεται, δια μέσω, εγκαταστάσεων περάτωσης έψησης (Bake off).

Εν προκειμένω, στο υπό κρίση διαφημιστικό σποτ, παρίσταται, η φερόμενη ως, ελληνίδα νοικοκυρά- πελάτισσα, να πλησιάζει, σε ειδικό “stand”, εντός υποκαταστήματος, του ομώνυμου σούπερ μάρκετ Lidl, προκείμενου να επιλέξει, από κοινού με το ανήλικο παιδί της, άρτο και αρτοσκευάσματα, για το οικογενειακό τραπέζι, από τις εμφαινόμενες προθήκες, που περιέχουν άρτους και αρτοσκευάσματα. Αυτόματα όμως, η εικόνα, μεταβαίνει, σε ένα ζυμωτήριο/άρτο -παρασκευαστήριο, ωσάν να ευρίσκεται το εικονιζόμενο, πίσω από τις προθήκες, με τους άρτους προς πώληση, δημιουργώντας λοιπόν, ευθέως εσφαλμένες και καθόλα απατηλές εντυπώσεις, για την προέλευση, του διαφημιζόμενου προϊόντος, και ειδικότερα, εμφανίζοντας 3-4 φερόμενους, ως «αρτοποιούς» να ζυμώνουν το αλεύρι και επί της ουσίας, παρουσιάζοντας το διαφημιζόμενο προϊόν, ως φρέσκο-ζυμωμένο και φρέσκο-ψημένο, από κάποιον παραδοσιακό φούρνο, και όχι, ως αυτό, που στην πραγματικότητα είναι, δηλαδή ως, έτοιμο κατεψυγμένο, προ-ζυμωμένο και ενίοτε προ-ψημένο σκεύασμα, το οποίο απλώς ψήνεται από την εταιρεία, δια μέσω εγκατάστασης περάτωσης έψησης (Bake off).

Η δε εικόνα, συνοδεύεται και από σχετική αφήγηση, περί της ποιότητας του αλευριού και από περιγραφή «του φούρνου που δουλεύει όλη ημέρα», και «κατακλύζει με σπιτικές γεύσεις και μυρωδιές», απομειώνοντας λοιπόν και εν τέλει, αποκρύπτοντας, την αληθινή ιδιότητα, των διαφημιζόμενων προϊόντων.

Πρέπει να παύσει η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται». Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.

Η προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, στο φούρνο της γειτονιάς του, αποτελεί κεκτημένο των Ελλήνων αρτοποιών, οι οποίοι- παρόλη την δύσκολη οικονομική συγκυρία, την οποία διάγει η χώρα μας, τα τελευταία έτη, εξακολουθούν, να απολαμβάνουν, την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών, ακριβώς επειδή, διατηρούν αμείωτη την ποιότητα των παρεχομένων αγαθών, ζυμώνοντας, ψήνοντας και διαθέτοντας στον κόσμο, καθημερινά, φρέσκο ψωμί και αρτοσκευάσματα, απαράμιλλης και μη συγκρινόμενης- αμέσως ή εμμέσως- ποιότητας, με οιοδήποτε έτοιμο ή κατεψυγμένο ή προ-ψημένο παρασκεύασμα, ευρείας κατανάλωσης, το οποίο διατίθεται, εκτός αρτοποιείων».

Read Next

17 Μαϊ 2024

HUAWEI Pura 70 Pro: Ο βασιλιάς της φωτογραφίας έφτασε στην Ελλάδα

Και ανακοινώνει την έναρξη των προπαραγγελιών του νέου εκπληκτικού smartphone.

17 Μαϊ 2024

To φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος υπερήφανος χορηγός του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου της Ελλάδας 2024

Ο ΔΕΗ Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος της Ελλάδας 2024 θα ξεκινήσει από τη Θεσσαλονίκη και θα καταλήξει στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο.

Περισσότερα από

Life

17 Μαϊ 2024

Ανακάλυψε το δικό σου Hobby στις φετινές διακοπές

Mαθήματα μαγειρικής, τοξοβολία, αστροτουρισμός, πεζοπορία, καταδύσεις και ό,τι μπορείς να ονειρευτείς.

17 Μαϊ 2024

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (9-15/5)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

15 Μαϊ 2024

To Live A Legacy από τη Mastercard και το Women On Top δίνει ώθηση στη γυναικεία ενδυνάμωση για 6η χρονιά

Η πρωτοβουλία-θεσμός από τη Mastercard και το Women On Top για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών εμπλουτίζεται και επεκτείνεται.

14 Μαϊ 2024

ATHENS FITNESS FESTIVAL 2024: Η Ακτή Βουλιαγμένης μετατρέπεται σε ένα εντυπωσιακό παραθαλάσσιο γυμναστήριο

Στις 25 & 26 Μαΐου θα διεξαχθεί για ακόμα μια χρονιά το Athens Fitness Festival 2024.

12 Μαϊ 2024

7 διάσημα ψυχολογικά πειράματα που άλλαξαν τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο

Πολλά διάσημα πειράματα που αναλύουν την ανθρώπινη συμπεριφορά έχουν επηρεάσει την κατανόηση της ψυχολογίας. Για ορισμένα δεν είναι δυνατή η επανάληψή τους σήμερα λόγω παραβιάσεων των ηθικών ορίων. Ωστόσο, αυτό δεν μειώνει τη σημασία τους.

12 Μαϊ 2024

"Rays of Infinity" | Ένα ταξίδι από τον ήχο στο φως

Η PanArmonia επιστρέφει στο θέατρο "Άλσος" και παρουσιάζει ζωντανά για πρώτη φορά το νέο άλμπουμ "Rays of Infinity", μαζί με αγαπημένα τραγούδια από το ρεπερτόριό της.

11 Μαϊ 2024

Πότε ξεκινά το σεξ σε νέα σχέση; Η απάντηση της ειδικού θα σε εκπλήξει

Νομίζεις ότι ο κανόνας "όχι σεξ πριν το τρίτο ραντεβού" αρκεί; Καλύτερα να το παρατείνεις στους... έξι μήνες, ή και παραπάνω.

10 Μαϊ 2024

Olvos Koufonisia: Ο δικός μου παράδεισος

Τα Κουφονήσια είναι ο δικός μου παράδεισος και το Olvos Koufonisia, το δικό μου εξωτικό καταφύγιο.

10 Μαϊ 2024

Fashion Forward: Τα νέα προϊόντα τεχνολογίας και wearables της Huawei μας βάζουν στον ψηφιακό κόσμο με στυλ

Το HUAWEI WATCH FIT 3, το HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition και το HUAWEI MateBook X Pro έρχονται να μας καταπλήξουν.

10 Μαϊ 2024

Λώξη: Ένα ντοκιμαντέρ για την πρώτη επαγγελματία ηθοποιό με σύνδρομο Down στην Ελλάδα

Είναι η ιστορία της Λωξάνδρας Λούκας η οποία αξιώνει στην πράξη ισότιμη πρόσβαση στη ζωή και την τέχνη της.