«Οι γυναίκες σκέφτονται όλα τα χρώματα εκτός από την απουσία χρώματος. Έχω πει ότι το μαύρο τα έχει όλα. Το λευκό επίσης. Η ομορφιά τους είναι απόλυτη. Αποτελούν την τέλεια αρμονία» έλεγε χαϊδεύοντας, με τα φίνα ακροδάχτυλά της, τις πέρλες που περιφρουρούσαν τον λαιμό της, η Κοκό Σανέλ, αραχτή στην μπερζέρα του ατελιέ της. Ποιος μπορεί να διαψεύσει την απόλυτη βεβαιότητα του μαύρου και του λευκού; Ποιος μπορεί να χαρακτηρίσει ως «ασταθή» μια εμφάνιση που στηρίζεται στην ανυπαρξία όλων των άλλων χρωμάτων. Ουδείς. Δεν ισχύει το ίδιο για το εμπριμέ και την κλάρα. Μια γυναίκα μπορεί εύκολα να μπλεχτεί μέσα στην περικοκλάδα ενός φλοράλ ντεσέν. Να μπλεχτεί και να πέσει. Αυτό είχε πάθει και η Μπέτυ Μπαζιάνα στην αρχή της πορείας της ως δημόσιο πρόσωπο.
Είχε μπλεχτεί μέσα στα αδιάφορα, μαζικά πατρόν, αφήνοντας την εντύπωση ότι δεν επιθυμεί να δηλώσει το παραμικρό μέσα από τις εμφανίσεις της. Ότι ολιγωρεί ακραία για όλο αυτό που λέγεται μόδα και ότι γυρίζει την πλάτη επιδεικτικά στα καλέσματα μιας στιλπνής εικόνας. Από τότε, όμως, έχουν περάσει χρόνια. Και όπως έχει αποδειχθεί, η στιλπνή εικόνα είναι κάτι που έρχεται και σε βρίσκει όταν τα φλας αρχίσουν να αστράφτουν επαγγελματικά πάνω σου. Εάν δεν ίσχυε αυτό τότε οι ευγενείς image makers και οι επικοινωνιολόγοι θα έκοβαν χαρτάκι για σειρά στο ταμείο ανεργίας.
Η Μπέτυ Μπαζιάνα άλλαξε. Αντιλήφθηκε ότι το φόρεμα μπορεί να κάνει και τη γυναίκα ενίοτε (και όχι μόνο η γυναίκα το φόρεμα, σύμφωνα πάντα με την ιέρεια του στυλ, Κοκό) και ότι το dress code δεν μοιάζει με τον μπερδεμένο κώδικα του Καίσαρα, οφείλει να είναι άμεσο και εντυπωσιακό. Οφείλει να ανοίγει πόρτες αντί να τις κλείνει. Αυτό και εφάρμοσε στις δύο πρόσφατες εμφανίσεις της ίδιας ημέρας, συνοδεύοντας την Μπριζίτ Τρονιέ στην επίσκεψή της στην Αθήνα. Τόσο στην ξενάγηση της Ακρόπολης, όσο και στο επίσημο δείπνο στο Μαξίμου. Στην πρώτη έπαιξε με την απουσία χρώματος του άσπρου και στη δεύτερη με αυτή του μαύρου. Και ποιος μπορεί να χαρακτηρίσει ως «ασταθή» μια εμφάνιση που στηρίζεται στην ανυπαρξία όλων των άλλων χρωμάτων. Ουδείς.
Αστερίσκος: Η θετική εικόνα της Μπαζιάνα ενισχύθηκε από την εμφανή αλλαγή διάθεσης -τόσο απέναντι στη μόδα και τα συμπαρομαρτούντα της, όσο και απέναντι στη χαλαρότητα. Και σίγουρα ο ένας γυμνός της ώμος, αυτός που ξεπρόβαλλε από το μαύρο της, βραδινό φόρεμα, φάνταζε πιο ακτινοβόλος, επειδή ακριβώς σέταρε με το αβίαστο χαμόγελό της. Όταν λύνεται ο κόμπος στο στομάχι μπορούν να λυθούν πολλά προβλήματα στο τε-α-τετ.
Ερώτηση αντί κατακλείδας: Η πρώτη εικόνα που έχουμε για κάποιον μπορεί να είναι και παντοτινή; Απάντηση: Θα δείξει.