Η εταιρεία εσωρούχων, Aerie, θυγατρική της American Eagle, αποφάσισε να πάψει να ρετουσάρει τις διαφημίσεις της και από τότε, γνωρίζει εντυπωσιακή απήχηση.
Συγκεκριμένα, ήταν το 2014 όταν η δημιουργική ομάδα της εταιρείας πήρε την τολμηρή – και, ενδεχομένως, επίφοβη για τότε - απόφαση να μην χρησιμοποιεί πλέον Photoshop αλλοιώνοντας την εικόνα των μοντέλων που παρουσιάζονται στις διαφημιστικές της καμπάνιες.
Σημαντικό ρόλο σε αυτό φαίνεται πως έπαιξε το γεγονός ότι η συγκεκριμένη εταιρεία απευθύνεται σε νέες γυναίκες.
«Μαζευτήκαμε όλοι και σκεφτήκαμε “Μα τι συμβαίνει, τέλος πάντων, με τη γενιά του "Μιλένιουμ"»;», εξήγησε πρόσφατα η πρόεδρος της εταιρείας Jennifer Foyle. «Θεωρούμε ότι τα κορίτσια σήμερα είναι πιο ανεξάρτητα και δυνατά από ποτέ. Έτσι, σκεφτήκαμε ότι η συγκεκριμένη ιδέα θα είχε απήχηση σε αυτά. Εξάλλου, γιατί να βελτιώνουμε την εμφάνιση των μοντέλων; Είναι ήδη όμορφη».
H ανταπόκριση ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Από τότε που η εταιρεία έπαψε να χρησιμοποιεί Photoshop στις διαφημίσεις της, οι πωλήσεις αυξάνονται διαρκώς.
Συγκεκριμένα, το πρώτο τετράμηνο του 2016, αυξήθηκαν κατά το ... εντυπωσιακό ποσοστό του 32%. Την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015, είχαν αυξηθεί κατά 12%. Μέσα σε ένα χρόνο, λοιπόν, εκτοξεύθηκαν κατά 20%.
Χωρίς αμφιβολία, η Aerie αποτελεί μια πολύ καλή εναλλακτική για τις νέες γυναίκες που βομβαρδίζονται καθημερινά από μη ρεαλιστικές φωτογραφίες στα social media.
«Πιστεύω ότι οι μη ρεαλιστικές εικόνες των μοντέλων άλλων εταιρειών εσωρούχων δεν αποτελούν καλό παράδειγμα», συμπληρώνει η Folye «Κάθε brand πρέπει να κάνει ό,τι είναι καλύτερο για το ίδιο. Αλλά δεν νομίζω ότι το ρετουσάρισμα είναι απαραίτητο. Εξαρτάται από την επιλογή κάθε εταιρείας».
Άλλα στελέχη της Aerie πιστεύουν ότι η ανάπτυξή της μπορεί να διπλασιαστεί μέσα στα επόμενα χρόνια. Μάλιστα, η American Eagle εκτιμά ότι οι πωλήσεις της Aerie θα φτάσουν τα 500 εκατομμύρια δολάρια.
Δεδομένης, πάντως, της μέχρι τώρα αλματώδους ανάπτυξής της, αλλά και του οράματός της, η εταιρεία δεν σκοπεύει να επιστρέψει στο Photoshop.