Όταν αγοράζω αυτοκίνητο, μερικές φορές υπερισχύει η ανάγκη μου για στιλ ενώ κάποιες άλλες, η ανάγκη μου για πρακτικότητα. Κάποιες σπάνιες φορές ωστόσο, βρίσκω και τα δύο σε ένα μοντέλο και κάνω πάρτι.
Ξέρω ότι θα πρέπει να πληρώσω κάτι παραπάνω αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία όταν η αύρα του θα με αγγίζει κάθε πρωί που θα κατεβαίνω για να μπω μέσα για να πάω στο γραφείο ή τα παιδιά μου στο σχολείο ή το καλοκαίρι για διακοπές. Η θετική αύρα είναι το Α και το Ω και ιδιαίτερα αυτό τον καιρό, θέλω κάτι που θα μου φτιάχνει το πρωινό. Και πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει ένα πρωινό όταν ανοίγοντας την εξώπορτα του σπιτιού αντικρύζω δύο «ματάκια» να με κοιτάνε και να μου λένε «που θα πάμε βόλτα σήμερα;»
Δεν έχει σημασία αν τα ματάκια αυτά είναι… xenon και δεν ανήκουν σε παιδί αλλά σε τετράτροχο. Το βλέμμα παραμένει πραγματικό, είναι σχεδόν παιδικό και με προδιαθέτει ακόμα και για αυτό το δύσκολο ταξίδι προς το γραφείο. Μπαίνοντας μέσα στο Mini Clubman, η αύρα συνεχίζεται και το ίδιο και η παιδικότητα, με την καλή έννοια. Όλα είναι λίγο πιο διασκεδαστικά μέσα στο -όχι και τόσο- μικρό μοντέλο που παρότι απέκτησε έξι πόρτες, συνεχίζει να είναι Mini.
Τα παρακάτω ίσως θα ακουστούν λάθος: Το νέο Mini Clubman είναι πραγματικά Mini και στην ποιότητα και στον εξοπλισμό και στην αίσθηση και στην οδήγηση. Για να διορθώσω το λάθος, όταν λέω Mini εννοώ Maxi γιατί στη πράξη αυτό το Mini έχει όλες τις αρετές του κλασσικού μοντέλου σε υπερθετικό βαθμό. Είναι συμπαγές εξωτερικά με μόλις 4.23 μέτρα μήκος, άρα παρκάρει σχετικά εύκολα σε μία κανονική θέση. Μπαίνοντας όμως στο εσωτερικό του, η αίσθηση είναι από πολύ πιο άνετο αυτοκίνητο. Πέντε ενήλικες θα κάτσουν σαν άνθρωποι και όχι σαν σαρδέλες, ενώ και οι αποσκευές θα χωρέσουν άνετα στο πορτ μπαγκάζ που μπορεί να ξεκινάει από τα (διόλου ευκαταφρόνητα) 360 λίτρα αλλά με τις κατάλληλες διαμορφώσεις μπορούν να ξεπεράσουν τα 1200, νούμερο που μου επιτρέπει να κάνω ακόμα και μετακόμιση αν παραστεί άμεση ανάγκη. Οι δύο πόρτες του χώρου αποσκευών βοηθάνε ακόμα περισσότερο.
Οι μπροστινοί επιβάτες (εγώ δηλαδή) είναι αυτοί που απολαμβάνουν πλήρως την εμπειρία Mini, με την μεγάλη ψηφιακή οθόνη 8,8 ιντσών να εντυπωσιάζει αλλά και να πληροφορεί και το ταμπλό με τα αγαπημένα vintage διακοπτάκια να με βάζει σε τριπάκι να τα πατάω ανά πεντάλεπτο… Streamάρω τη μουσική από το κινητό μου και ξεκινάω με τον δίλιτρο diesel κινητήρα των 150 ίππων να μου εξασφαλίζει δύναμη και οικονομία και το αυτόματο 8άρι κιβώτιο να με αφήνει χαλαρό να απολαμβάνω τη βόλτα. Με χαρά νιώθω ότι η αίσθηση καρτ που διαφημίζει η εταιρία είναι παρούσα και σε αυτό το λίγο μεγάλο Mini και πάνω που είμαι έτοιμος να δώσω συγχαρητήρια στον εαυτό μου για την επιλογή μου θυμάμαι ότι πρόκειται απλά για ένα Test drive το οποίο πρέπει να επιστρέψω σε λίγες ώρες στην εταιρία.
Δεν χρειάζεται να ζήσει κανείς αυτό το δράμα αποχωρισμού που βίωσα εγώ. Με 22.800 ευρώ μπορεί να το αποκτήσει το Mini Clubman στην πράξη.