Το 2010, ο Simon Menner επικοινώνησε με τον γερμανικό στρατό για να ρωτήσει αν τους ενδιέφερε να δημιουργήσει εικόνες, όπου μέλη του στρατού κρύβονται, ή είναι καμουφλαρισμένα στο περιβάλλον. Οι φωτογραφίες αυτές έγιναν viral.
O Menner έκανε δύο διαφορετικές φωτογραφήσεις, μία σε ένα βαρετό δάσος στη βόρεια Γερμανία με στρατιώτες που ήταν νέοι και άπειροι. Η δεύτερη έγινε στις γερμανικές Άλπεις με μια ελίτ ομάδα στρατιωτών.
«Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα τη συνεργασία με στρατιώτες που είχαν διαταχθεί να ακολουθήσουν τις οδηγίες μου» είπε ο Menner.
Σκοπός αυτής της φωτογράφησης ήταν να δείξει πόσο ευάλωτοι είναι οι καταναλωτές απέναντι στο μάρκετινγκ.
«Το βασικό μου ερώτημα ήταν πώς οι εικόνες χρησιμοποιούνται για να επηρεάσουν τους ανθρώπους και τις αποφάσεις τους» είπε. «Στον πυρήνα τους οι κρυμμένοι ελεύθεροι σκοπευτές και οι κρυφές διαφημίσεις προϊόντων έχουν κάτι κοινό: και οι δύο προσπαθούν να μας μολύνουν με τις ιδέες για πράγματα που δεν είμαστε σε θέση να δούμε» πρόσθεσε.