ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Τα Πολυκαταστήματα notos με νέο visual brand identity

Το νέο typography logo αποτυπώνεται σε μια minimal μορφή, διατηρώντας τη μαργαρίτα με την οποία συνδέεται άρρηκτα αλλά σε ανανεωμένη & σύγχρονη πλέον μορφή.

notos_συλλογη

Τα Πολυκαταστήματα notos ανανεώνουν την συνολική εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία τους, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για το brand. Διατηρώντας τα καλύτερα στοιχεία της κληρονομιάς τους αλλά κάνοντας μεγάλο άλμα προς το μέλλον, συνδυάζουν το όραμα και την ιστορία με την νέα πραγματικότητα και το new brand experience.

Ξεκινώντας από το λογότυπο με ανανεωμένη οπτική απεικόνιση. Το νέο typography logo αποτυπώνεται σε μια minimal μορφή, διατηρώντας τη μαργαρίτα με την οποία συνδέεται άρρηκτα αλλά σε ανανεωμένη & σύγχρονη πλέον μορφή.

Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, δημιουργούνται συνοδευτικά εικαστικά τα οποία αποτυπώνονται στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, στο notos.gr & σε όλη την επικοινωνία των πολυκαταστημάτων. Στόχος τους, μέσω των διακριτών σχημάτων και χρωμάτων τους είναι να ενδυναμώσουν το συναίσθημα οικειότητας και πιστότητας των καταναλωτών με τα πολυκαταστήματα, μέσω μιας σύγχρονης δυναμικότητας και στυλ.

To ανανεωμένο notos.gr, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, λανσάρεται επίσης έως τέλος Οκτωβρίου, με αναβαθμισμένο UX.

"Το brand notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο Ελληνικό εμπόριο από το 2000. Όπως όλα όμως, έτσι και ο χώρος του εμπορίου αλλάζει και εμείς νιώσαμε την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουμε τα πολυκαταστήματα, να τα συστήσουμε από την αρχή σε νεότερους καταναλωτές, παραμένοντας πιστοί στις βασικές μας αξίες. Η νέα μας εταιρική ταυτότητα είναι η φυσική εξέλιξη της παλιάς, αντανακλώντας τη σύγχρονη προοπτική μας και την πορεία προς το μέλλον. Ένα λογότυπο που αγκαλιάζει την κληρονομιά μας και αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος, ενισχύοντας τη σχέση μας με τους πελάτες μας και φέρνοντας μια ανανεωμένη αίσθηση στα πολυκαταστήματά μας", αναφέρει η κα. Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνων Σύμβουλος των Πολυκαταστημάτων.

Η νέα εταιρική ταυτότητα εφαρμόζεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας, μέσω της οποίας τα πολυκαταστήματα notos αποκαλύπτουν το νέο look & feel, το διευρυμένο, σε brands & style portfolio και τη συνολική αγοραστική σύγχρονη εμπειρία που οι καταναλωτές θα έχουν στα φυσικά πολυκαταστήματα & στο notos.gr.

"Βάζοντας στο επίκεντρο τις αξίες και το όραμα που εκπροσωπεί το πλέον ιστορικό retail brand, η νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία ανανεώνει και επαναπροσδιορίζει τη σύνδεση του brand notos με τον σύγχρονο καταναλωτή. Δημιουργούμε μια νέα δυναμική σε μια εξελισσόμενη αγορά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πιστότητας αλλά και στην προσέλκυση νέων κοινών μέσα από ένα εκτενές σύνολο αλλαγών και εφαρμογών που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand και δημιουργούν ένα ανανεωμένο value proposition", αναφέρει η κα Ζωή Πυθαρούλη, Marketing Director των Πολυκαταστημάτων.

Τη δημιουργία της νέας εταιρικής ταυτότητας, την εφαρμογή της στα πολυκαταστήματα αλλά και τη δημιουργία της διαφημιστικής προβολής ανέλαβαν δύο βραβευμένα agencies: Ο σχεδιασμός του νέου visual brand identity έγινε από την K2 Design και η εφαρμογή της, επικοινωνιακά, από την Cambo. Ο Άρης Γεωργιάδης, Fashion Editor ανέλαβε τη δημιουργική επιμέλεια του styling, ενώ ο Head make-up Artist της Shiseido, Βαγγέλης Θόδως επιμελήθηκε το make up.

Αποκαλύπτεται μέσω εκτενούς καμπάνιας στις 9/10 σε ΟΟΗ στάσεις & billboards και από 16/10 τηλεοπτικά μαζί με έντυπα και digital μέσα.

Ο Κρίτων Ρούντος, CEO της Cambo Agency δήλωσε σχετικά: "Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος του σημαντικού αυτού ορόσημου των πολυκαταστημάτων notos. Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του. Ευχαριστούμε θερμά τα πολυκαταστήματα notos για την εμπιστοσύνη, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα."

Read Next

26 Απρ 2024

Το λαχανικό που δεν τρως και μειώνει την αρτηριακή πίεση

Αυτό το ιδιαίτερο λαχανικό είναι της εποχής, μειώνει τα συμπτώματα την αρτηριακή πίεση και είναι πεντανόστιμο.

Περισσότερα από

Life

26 Απρ 2024

Οι νηστίσιμες εστιατορικές στάσεις των Αθηνών

Η πόλη νηστεύει και το κάνει τόσο με τρόπο παραδοσιακό, όσο και με πιο εναλλακτικές γεύσεις. Ανακαλύψτε νηστίσιμα φαγητά σε τέσσερα εστιατόρια της Αθήνας, για τις ημέρες λίγο πριν το Πάσχα.

25 Απρ 2024

Το ψυχολογικό προφίλ ενός βιαστή

Γιατί ένας άνθρωπος να καταλήγει σε αυτή την βίαιη πράξη; Ζητήσαμε μια ανάλυση από τον ψυχίατρο Αριστοτέλη Βάθη.

25 Απρ 2024

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 25/4

Η Ζεντάγια, οι Unboxholics κι η Αγγελική Παπούλια προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

25 Απρ 2024

Μείωσε τα συμπτώματα της αφρικανικής σκόνης, χωρίς αντισταμινικά!

Πάρε τις απαραίτητες προφυλάξεις για να προστατευτείς από την επίδραση της αφρικανκής σκόνης με 4 φυσικούς τρόπους.

24 Απρ 2024

Φύση, ηρεμία και γεύσεις που ταξιδεύουν: Μία "όαση" στα βόρεια προάστια έχει γίνει το αγαπημένο spot των Αθηναίων

Ακόμη και ένας απλός καφές, προσφέρει μεγαλύτερη απόλαυση όταν είσαι "μακριά" από την πόλη.

24 Απρ 2024

Δίαιτα της νηστείας: Χάστε έως 5 κιλά σε 40 ημέρες

Η νηστεία είναι μια καλή ευκαιρία να μειώσουμε το βάρος μας, αλλά και να κάνουμε μια σωστή αποτοξίνωση

24 Απρ 2024

7 στάσεις στην Τρώων, έναν "από τους πιο cool δρόμους του κόσμου"

Το Time Out ξεχωρίζει τη δημοφιλή οδό των Άνω Πετραλώνων και εμείς βρίσκουμε αφορμή να επιστρέψουμε εκεί.

24 Απρ 2024

Από την Καλιφόρνια στον Όλυμπο: Εκπαιδεύοντας νέους στη δράση για το κλίμα και μια πιο ανθεκτική κοινωνία

Για τον Larry Notheis η προστασία του πλανήτη είναι ένα είδος μαραθωνίου, γι' αυτό και είναι πολύ σημαντικό οι νέοι να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια μέσω προγραμμάτων όπως αυτό που προωθεί το California Conservation Corps

24 Απρ 2024

Έχεις άγχος; 6 τροφές που θα σε ηρεμήσουν αμέσως

Αυτές είναι οι 6 τροφές που θα σε απαλλάξουν από το άγχος.