0
SHARES

Ηχεί κάπως απίστευτο αλλά τα IKEA πραγματικά ζητούν από γυναίκες να ουρήσουν πάνω σε ένα ιλουστρασιόν διαφημιστικό έντυπο προκειμένου να κερδίσουν μία αρκετή σημαντική έκπτωση για μία βρεφική κούνια. 

Η προωθητική κίνηση λαμβάνει χώρα ταυτόχρονα σε καταστήματα IKEA σε ολόκληρο τον κόσμο με τους υπαλλήλους των μαγαζιών να μοιράζουν τα φυλλάδια και να ενθαρρύνουν της έγκυες γυναίκες να πεταχτούν με αυτά μέχρι την τουαλέτα και να επιστρέψουν στο ταμείο, λαμβάνοντας 50% οff σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο κούνιας για το μωρό που περιμένουν.

Η τεχνολογία πάνω στην οποία βασίζεται η αξιοπιστία του συγκεκριμένου τεστ είναι προφανώς ίδια με εκείνη ενός τεστ εγκυμοσύνης και μετράει τα ποσοστά της ορμόνης hCG στα ούρα μίας γυναίκας, ένα από τα πρώτα και πιο σίγουρα δείγματα εγκυμοσύνης. 

Όσο για την λογική πίσω από την ιδέα του εν λόγω προωθητικού βήματος αυτή αληθινά παραμένει κάτι το άγνωστο. Παρόλα αυτά οι καταναλωτές του IKEA δηλώνουν ενθουσιασμένοι από την πρωτοτυπία του όλου πράγματος αλλά και την απίθανη τεχνολογία που επιτρέπει στις εγκυμονούσες να ζήσουν από την αρχή, μέσα στο κατάστημα, την συγκινητική στιγμή που διαπίστωσαν για πρώτη φορά την εγκυμοσύνη τους.

 

Από την άλλη κάποιοι το έριξαν στην πλάκα σχετικά με την κούνια και το τεστ εγκυμοσύνης, ενώ φυσικά δεν έλειψαν και εκείνοι που βρήκαν το εγχείρημα πραγματικά αηδιαστικό.  

Την ίδια στιγμή αρκετοί ήταν εκείνοι που έμειναν να αναρωτιούνται: «Πώς ακριβώς θα πιάσουν οι υπάλληλοι του καταστήματος το έντυπο προκειμένου να διαπιστώσουν την εγκυρότητα του ώστε να επικυρώσουν την έκπτωση;». Καλό ερώτημα. Σε κάθε περίπτωση από την στιγμή που ξεκίνησε η καμπάνια μέχρι και τώρα οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κούνιας έχουν εκτιναχθεί πράγμα που σημαίνει πως οι γυναίκες είναι πολύ πρόθυμες να κάνουν το τεστ προκειμένου να κερδίσουν την έκπτωση.

Με πληροφορίες από τoν Independent.