0
SHARES

Με κεντρικό μήνυμα «Καθαρά Δευτέρα: Η Μόνη Δευτέρα που Αγαπάμε» πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη, πλέον, συνάντηση με οικοδεσπότη τον Μακεδονικό Χαλβά, το αναπόσπαστο έδεσμα της Καθαράς Δευτέρας, συνεπαίρνοντας τους καλεσμένους σε μια μοναδική, ανοιξιάτικη απόδραση.

Ξεχνώντας για λίγο τις υπόλοιπες άχρωμες Δευτέρες της χρονιάς, στελέχη από τον χώρο των media, δημοσιογράφοι και bloggers είχαν την ευκαιρία να πουν #agapamedeftera και να πάρουν μια γεύση από την πιο πολυαναμενόμενη Δευτέρα της χρονιάς, με τη βοήθεια του Μακεδονικού Χαλβά.

Μανώλης Ηλιόπουλος (rtmone), Εικαστικός καλλιτέχνης και Λήδα Παπάζογλου-Βατσάκη, Marketing Manager «Μακεδονικός Χαλβάς»

Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη νέα, φιλόδοξη επικοινωνιακή ενέργεια του Μακεδονικού Χαλβά. 

(από αριστερά) Λήδα Παπάζογλου-Βατσάκη, Marketing Manager «Μακεδονικός Χαλβάς», Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και Σταυρούλα Σωφρονά, Υπεύθυνη Corporate Fundraising & Εκδηλώσεων Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Ο πρωταγωνιστής της Καθαράς Δευτέρας φέτος στηρίζει το έργο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), που εκπληρώνει τις ευχές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες, μεταμορφώνοντας τη ζωή τους.

Για τον λόγο αυτό, προσκαλεί τον καθένα από εμάς να επισκεφθεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα www.agapamedeftera.gr και να επιλέξει ανάμεσα σε αγαπημένες συνήθειες (Παραδοσιακό Τραπέζι, Φίλοι και Οικογένεια, Εκδρομή στην Εξοχή & Πέταγμα Χαρταετού) που κάνουν την Καθαρά Δευτέρα τη Μόνη Δευτέρα Που Αγαπάμε.

 

TAGS