ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος καταγγέλλει τις διαφημίσεις γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ

«Πρέπει να παύσει η έντεχνη εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς».

Η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος καταγγέλλει τις διαφημίσεις γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ

Τις τελευταίες ημέρες, έχει ξεκινήσει να προβάλλεται, σε καθημερινή βάση και σε τηλεοπτικά κανάλια, πανελλαδικής εμβέλειας, διαφημιστικό σποτ, της εταιρείας, υπό την επωνυμία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», με το οποίο και διαφημίζονται - εισάγονται στην ελληνική αγορά, τα εκεί διαφημιζόμενα προϊόντα και ειδικότερα, άρτος και αρτοσκευάσματα, με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Αξίζει να φαίνεται», τα οποία και διατίθενται προς πώληση, στο ευρύ κοινό, δια μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl, την οποία διατηρεί, η ως άνω εταιρεία.

«Η ανωτέρω τηλεοπτική διαφήμιση, θα πρέπει άμεσα να παύσει, να προβάλλεται, πρωτίστως, ως παραπλανητική, αθέμιτη, καταχρηστική, αήθης, προσβάλλουσα τους αρτοποιούς και εν γένει αντιβαίνουσα στην κείμενη νομοθεσία, στις κοινοτικές οδηγίες καθώς και στον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης και Επικοινωνίας» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος.

Πρέπει να παύσει η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται». Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.

Συνεχίζοντας η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Πρέπει να παύσει επιτέλους η «έντεχνη» εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς μας, με το εκεί, διαφημιζόμενο, προϊόν, το οποίο, στην πραγματικότητα, πρόκειται για κατεψυγμένο ψωμί, που ψήνεται, δια μέσω, εγκαταστάσεων περάτωσης έψησης (Bake off).

Εν προκειμένω, στο υπό κρίση διαφημιστικό σποτ, παρίσταται, η φερόμενη ως, ελληνίδα νοικοκυρά- πελάτισσα, να πλησιάζει, σε ειδικό “stand”, εντός υποκαταστήματος, του ομώνυμου σούπερ μάρκετ Lidl, προκείμενου να επιλέξει, από κοινού με το ανήλικο παιδί της, άρτο και αρτοσκευάσματα, για το οικογενειακό τραπέζι, από τις εμφαινόμενες προθήκες, που περιέχουν άρτους και αρτοσκευάσματα. Αυτόματα όμως, η εικόνα, μεταβαίνει, σε ένα ζυμωτήριο/άρτο -παρασκευαστήριο, ωσάν να ευρίσκεται το εικονιζόμενο, πίσω από τις προθήκες, με τους άρτους προς πώληση, δημιουργώντας λοιπόν, ευθέως εσφαλμένες και καθόλα απατηλές εντυπώσεις, για την προέλευση, του διαφημιζόμενου προϊόντος, και ειδικότερα, εμφανίζοντας 3-4 φερόμενους, ως «αρτοποιούς» να ζυμώνουν το αλεύρι και επί της ουσίας, παρουσιάζοντας το διαφημιζόμενο προϊόν, ως φρέσκο-ζυμωμένο και φρέσκο-ψημένο, από κάποιον παραδοσιακό φούρνο, και όχι, ως αυτό, που στην πραγματικότητα είναι, δηλαδή ως, έτοιμο κατεψυγμένο, προ-ζυμωμένο και ενίοτε προ-ψημένο σκεύασμα, το οποίο απλώς ψήνεται από την εταιρεία, δια μέσω εγκατάστασης περάτωσης έψησης (Bake off).

Η δε εικόνα, συνοδεύεται και από σχετική αφήγηση, περί της ποιότητας του αλευριού και από περιγραφή «του φούρνου που δουλεύει όλη ημέρα», και «κατακλύζει με σπιτικές γεύσεις και μυρωδιές», απομειώνοντας λοιπόν και εν τέλει, αποκρύπτοντας, την αληθινή ιδιότητα, των διαφημιζόμενων προϊόντων.

Πρέπει να παύσει η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται». Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.

Η προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, στο φούρνο της γειτονιάς του, αποτελεί κεκτημένο των Ελλήνων αρτοποιών, οι οποίοι- παρόλη την δύσκολη οικονομική συγκυρία, την οποία διάγει η χώρα μας, τα τελευταία έτη, εξακολουθούν, να απολαμβάνουν, την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών, ακριβώς επειδή, διατηρούν αμείωτη την ποιότητα των παρεχομένων αγαθών, ζυμώνοντας, ψήνοντας και διαθέτοντας στον κόσμο, καθημερινά, φρέσκο ψωμί και αρτοσκευάσματα, απαράμιλλης και μη συγκρινόμενης- αμέσως ή εμμέσως- ποιότητας, με οιοδήποτε έτοιμο ή κατεψυγμένο ή προ-ψημένο παρασκεύασμα, ευρείας κατανάλωσης, το οποίο διατίθεται, εκτός αρτοποιείων».

Read Next

26 Απρ 2024

Οι νηστίσιμες εστιατορικές στάσεις των Αθηνών

Η πόλη νηστεύει και το κάνει τόσο με τρόπο παραδοσιακό, όσο και με πιο εναλλακτικές γεύσεις. Ανακαλύψτε νηστίσιμα φαγητά σε τέσσερα εστιατόρια της Αθήνας, για τις ημέρες λίγο πριν το Πάσχα.

25 Απρ 2024

Το ψυχολογικό προφίλ ενός βιαστή

Γιατί ένας άνθρωπος να καταλήγει σε αυτή την βίαιη πράξη; Ζητήσαμε μια ανάλυση από τον ψυχίατρο Αριστοτέλη Βάθη.

Περισσότερα από

Life

25 Απρ 2024

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 25/4

Η Ζεντάγια, οι Unboxholics κι η Αγγελική Παπούλια προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

25 Απρ 2024

Μείωσε τα συμπτώματα της αφρικανικής σκόνης, χωρίς αντισταμινικά!

Πάρε τις απαραίτητες προφυλάξεις για να προστατευτείς από την επίδραση της αφρικανκής σκόνης με 4 φυσικούς τρόπους.

24 Απρ 2024

Φύση, ηρεμία και γεύσεις που ταξιδεύουν: Μία "όαση" στα βόρεια προάστια έχει γίνει το αγαπημένο spot των Αθηναίων

Ακόμη και ένας απλός καφές, προσφέρει μεγαλύτερη απόλαυση όταν είσαι "μακριά" από την πόλη.

24 Απρ 2024

Δίαιτα της νηστείας: Χάστε έως 5 κιλά σε 40 ημέρες

Η νηστεία είναι μια καλή ευκαιρία να μειώσουμε το βάρος μας, αλλά και να κάνουμε μια σωστή αποτοξίνωση

24 Απρ 2024

7 στάσεις στην Τρώων, έναν "από τους πιο cool δρόμους του κόσμου"

Το Time Out ξεχωρίζει τη δημοφιλή οδό των Άνω Πετραλώνων και εμείς βρίσκουμε αφορμή να επιστρέψουμε εκεί.

24 Απρ 2024

Από την Καλιφόρνια στον Όλυμπο: Εκπαιδεύοντας νέους στη δράση για το κλίμα και μια πιο ανθεκτική κοινωνία

Για τον Larry Notheis η προστασία του πλανήτη είναι ένα είδος μαραθωνίου, γι' αυτό και είναι πολύ σημαντικό οι νέοι να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια μέσω προγραμμάτων όπως αυτό που προωθεί το California Conservation Corps

24 Απρ 2024

Έχεις άγχος; 6 τροφές που θα σε ηρεμήσουν αμέσως

Αυτές είναι οι 6 τροφές που θα σε απαλλάξουν από το άγχος.

23 Απρ 2024

Δείτε την ημερίδα Women Who Dare "Οι Γυναίκες που Αλλάζουν τον Κόσμο. Η Ανατροπή είναι Γυναικεία Υπόθεση"

Δείτε εδώ το βίντεο από την ημερίδα του Harper’s Bazaar Greece και του WomanToc με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσωπικοτήτων από τον επιχειρηματικό, πολιτικό και επιστημονικό χώρο.

23 Απρ 2024

Βράβευση για τα προϊόντα blu της Imperial Brands Hellas από τον θεσμό "Προϊόν της Χρονιάς 2024"

Το βραβείο "Προϊόν της Χρονιάς" είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος θεσμός

23 Απρ 2024

H ημερίδα του Womantoc "Οι Γυναίκες που Αλλάζουν τον Κόσμο. Η Ανατροπή είναι Γυναικεία Υπόθεση" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Δήλωσε συμμετοχή στην ημερίδα του Harper’s Bazaar Greece και του WomanToc με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσωπικοτήτων από τον επιχειρηματικό, πολιτικό και επιστημονικό χώρο.