Ένα συνηθισμένο χαρακτηριστικό των food trends που γίνονται viral είναι τα ασυνήθιστα χρώματα. Εκτός από το ότι ο avolatte, είναι ένας καφές με αβοκάντο, εκείνο που ενισχύει την ιδιαιτερότητά του είναι το πράσινο χρώμα- εκ διαμέτρου αντίθετο με το χρώμα του καφέ.
Το έντονο, ελκυστικό χρώμα ήταν το εισητήριο του νέου παγωμένου ροφήματος των Starbucks για τις αμέτρητες φωτογραφίες στο Instagram που καθιστούν κάτι viral. Το Mango Dragonfruit ανήκει στα refreshers που λανσάρουν φέτος τα Starbucks και έχει έντονο, φούξια χρώμα που «γράφει» στο φακό του κάθε κινητού, αλλά και δροσιστική γεύση.
Το βασικό του συστατικό είναι το dragon fruit (που είναι υπεύθυνο για το έντονο χρώμα του) ενώ για όσους προτιμούν τις κρεμώδεις υφές, σερβίρεται με γάλα καρύδας αντί για νερό. Το καλό νέο; Δεν περιέχει πρόσθετες χρωστικές ή γλυκαντικές ουσίες ενώ έχει λιγότερες από 100 θερμίδες.