Η τελευταία συλλογή του Jeremy Scott για τον οίκο Moschino, συζητήθηκε πολύ. Ήταν ένα σόου γεμάτο ιδέες και έμπνευση που έκλεισε με ένα look τόσο δυνατό, που πρωταγωνίστησε στις εντυπώσεις ολόκληρης της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου- το νυφικό της Τζίτζι Χαντίντ.
Το μοντέλο εμφανίστηκε με ένα μίνι νυφικό, με ουρά τόσο μακριά που την κρατούσαν 4 άτομα, ενώ από πάνω τους πετούσαν τεχνητές πεταλούδες. Η τέχνη της οφθαλμαπάτης ήταν ο θεματικός πυρήνας της συλλογής, με τα μοντέλα να μοιάζουν με τρισδιάστατα (και πολύ στιλάτα) σκίτσα που σηκώθηκαν από τις σελίδες κάποιου κόμικ.
Ωστόσο, μόλις λίγες μέρες μετά το σόου, η ανάρτηση μιας ανερχόμενης σχεδιάστριας θα επισκίαζε το αίσθημα θριάμβου, προκαλώντας αμηχανία στον κόσμο της μόδας.
«Ξύπνησα από απανωτά μηνύματα φίλων μου που είδαν το σόου του Moschino και γνωρίζουν τη δική μου δουλειά. Καλαταβαίνω ότι σε αυτή τη βιομηχανία αντλούμε έμπνευση ο ένας από τον άλλο και ότι, όπως λέγεται, η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή κολακείας», ξεκινούσε το μήνυμά της Edda Gimnes.
H ίδια ανάρτησε μια φωτογραφία από τη συλλογή της για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016 και δίπλα ένα στιγμιότυπο από το σόου του Moschino. Η ομοιότητα είναι πράγματι ύποπτη.
Στη συνέχεια, η Gimmes εξηγεί ότι τον περασμένο Νοέμβρη, συναντήθηκε με έναν εκπρόσωπο του οίκου στη Νέα Υόρκη και του έδειξε όλα της τα σχέδια και τα σκίτσα της. «Απογοητεύτηκα όταν είδα το σόου και κατάλαβα ότι, αναμφίβολα, κάποιος χρησιμοποίησε όλες τις ιδέες από τη συλλογή μου για το 2016 χωρίς καν να αναφέρει το όνομά μου. Προφανώς πίστευαν ότι ως νέα σχεδιάστρια θα ήμουν τόσο ευάλωτη που αυτό δε θα μαθευόταν ποτέ. Όμως θα κάνω τα πάντα για να ακουστεί».
Από την πλευρά του, ο οίκος Moschino απάντησε ετεροχρονισμένα, ισχυριζόμενος ότι το στοιχείο της οφθαλμαπάτης είναι ένα από τα βασικά μοτίβα στην ιστορία του και ότι η έμπνευση του Scott προήλθε από τη μελέτη παλαιότερων συλλογών και πατρον.