To ίνσταγκραμ λειτουργεί σαν ένα ιδανικό πεδίο ενημέρωσης των επόμενων τάσεων, πέρα από των τωρινών. Λειτουργεί και σαν έμπνευση. Πέρα από όλα αυτά όμως το ίνσταγκραμ είναι το μέρος που συναντιούνται όλα όσα θέλουμε να αποκτήσουμε με κάποιον τρόπο και να τα ρίξουμε στη ντουλάπα μας. Από παπούτσια μέχρι κοσμήματα και από ρούχα μέχρι εσώρουχα.
Σε αυτά τα τελευταία θα σταθούμε. Η δημιουργική διευθύντρια Sarah Shotton του εμβληματικού οίκου εσωρούχων, Agent Provocateur, λέει κάτι, το οποίο ορίζει την επόμενη μεγάλη τάση στα σουτιέν: «Αυτή τη στιγμή υπάρχει σίγουρα μια τάση "αθλητικής πολυτέλειας", τύπου '90s με εσώρουχα-ανάμιξη κορσέδων, μπουστιέ και σουτιέν, σαν top αλλά με διαφάνεια. Από τα αθλητικά σουτιέν με απλές λεπτομέρειες και κλειστή λαιμόκοψη, στις αρχές της δεκαετίας του '90 έσπασαν τους κανόνες και διερεύνησαν τα εσώρουχα φορεμένα έξω από τα ρούχα (δες τη Madonna και την εικονική στιγμή της με το σουτιέν πάνω από το top), αλλά και το εσώρουχο σαν σόλο κομμάτι à la top crops (ευχαριστούμε Selena).
Όλα δείχνουν ότι εξακολουθούμε να διερευνάμε μοναδικούς τρόπους να αναμειγνύουμε τα εσώρουχα με τα εσώρουχα μας.