0
SHARES

H Calzedonia επέλεξε το πιο κοσμοπολίτικο ελληνικό νησί, την Μύκονο για να καλωσορίσει το καλοκαίρι με ένα special project που έτρεξε από 6 έως 8 Ιουνίου κι ήταν αφιερωμένο στη digital advertising campaign #GirlGang.

Δώδεκα από τις πιο δημοφιλείς διεθνείς bloggers και influencers από τη Ρωσία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, μέχρι τη Μεγ. Βρεταννία και το Χονγκ Κονγκ, αποδέχτηκαν την πρόσκληση του ιταλικού brand και έζησαν fun στιγμές ως αληθινή Calzedonia #GirlGang ενώ φιλοξενήθηκαν σε μοναδικής αισθητικής ξενοδοχεία που αποτέλεσαν και το background για πολλά από τα shooting της καμπάνιας.

Τα Calzedonia girls δέθηκαν με όλες τις στιγμές και τις ιστορίες που μοιράστηκαν κι έγιναν φίλες. Φόρεσαν με το δικό τους ιδιαίτερο στυλ τα κομμάτια της Beachwear Collection και τα customized μαγιό.
Έκαναν βόλτες στα σοκάκια της Μυκόνου αλλά και γιόγκα με θέα το βαθύ μπλε του Αιγαίου. Έπαιξαν beach volley – Βlondies Vs Brunettes –, απόλαυσαν μοναδικές wellness γεύσεις αλλά διαγωνίστηκαν και σε sunset cocktails. Έκαναν ηλιοθεραπεία και βουτιές στις πιο ονειρικές πισίνες και παραλίες.
Το dress code ήταν απλό και ξεκάθαρο: μπικίνι, ολόσωμο, beachwear από την παραλία μέχρι το beach bar.

 

  • Η λίστα με τις bloggers που συμμετείχαν στο project #GirlGangInMykonos:

Jessica Goicoechea από την Ισπανία

Louise Thompson από την Αγγλία

Carolina Loureiro από την Πορτογαλία

Adenorah aka Anne-Laure Mais από τη Γαλλία

Lima Ché από το Βέλγιο

Caro Daur από τη Γερμανία

Maria Ivakova από τη Ρωσία

Duygu Özaslan από τη Τουρκία

Ceci N από το Hong Kong

Πατρίτσια Περιστέρη και Mαρία Παπαγεωργίου από την Ελλάδα

Anastasia Ashley από την Αμερική

Tο συγκεκριμένο digital project έτρεξε στα social media της Calzedonia (Facebook και Ιnstagram) καθώς και από τα social media των bloggers με το hashtag #GirlGangInMykonos και πέτυχε απήχηση που έφτασε τους 10 εκατ. followers

Κατορθώσαμε τα εξής αποτελέσματα: κερδίσαμε 10.000 νέους followers στο @calzedonia σε 2 μέρες ενώ το hashtag #GirlGangInMykonos μετράει 500 δημοσιεύσεις στο Instagram.

Κάτω από την ομπρέλα του hashtag #GirlGangInMykonos το ελληνικό καλοκαίρι και η Μύκονος ταξίδεψαν στις οθόνες δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο.

Σε αυτό το μοναδικό, παγκόσμιας εμβέλειας digital project, η Calzedonia συνεργάστηκε με την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Hotel Brain και οι guest bloggers απόλαυσαν Α-list φιλοξενία σε 9 ξενοδοχεία – προορισμούς ονείρου.

Δείτε το βίντεο για να πάρετε μια γεύση από το #GirlGangInMykonos:

 

TAGS