0
SHARES

Τα σόου των οίκων στις Εβδομάδες Μόδας είναι κάτι αντίστοιχο με τις τελευταίες, επαναληπτικές παραδόσεις στο πανεπιστήμιο, λίγο πριν την εξεταστική. Εκεί όπου γινόταν η ανακεφαλαίωση της ύλης, υπογραμμιζόταν η ουσία και, κυρίως, επισημαίνονταν τα sos, τα οποία αναμεταδίδονταν με ταχύτητα πολεμικού ανταποκριτή σε όσους άφησαν το μάθημα, για τη χαλαρή συζήτηση στο διπλανό καφέ. 

Δύο φορές το χρόνο λοιπόν, οι σχεδιαστές παρουσιάζουν τις νέες συλλογές τους, που περιλαμβάνουν καινοτόμες ιδέες, προτάσεις και τάσεις- τις τάσεις που θα υιοθετήσουμε την επόμενη σεζόν. Φυσικά, δεν βρίσκουν όλες οι ιδέες μαζική απήχηση- κάθε χρόνο τα κομμάτια κάποιων οίκων γίνονται πιο περιζήτητα από κάποιων άλλων, αλλά τα sos βγαίνουν από συγκριτική παρατήρηση στις διάφορες πασαρέλες: τι είδαμε συχνότερα, τι είναι πιο ποθητό και πιο σύγχρονο.

Το σόου του οίκου Fendi, στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, έκανε κάτι πιο σπάνιο- συγκέντρωσε τις sos τάσεις της φετινής σεζόν σε κάτι λιγότερο από 50 looks και 10 λεπτά διάρκειας. Ο,τι κατασκευάζεται τώρα στις βιομηχανίες ρούχων, ο,τι βλέπουμε στο Instagram και στα ράφια των μαγαζιών, οι τάσεις του φετινού χειμώνα ήταν όλες εκεί. 

Αποχρώσεις του καφέ


Τις είδαμε και στο σόου του Burberry, με μεγαλύτερη έμφαση στο μπεζ. Το σοκολατί, το καμηλό, το χρώμα της καραμέλας, το κεραμιδί, το ταμπά- όλες οι πτυχές του καφέ είναι φέτος τάση και αναδεικνύουν μοναδικά τη μεσογειακή επιδερμίδα. 

Διαφάνεια


Το see through είναι in, σε κάθε εκδοχή του. Ο Fendi έδειξε διάφανο, πλαστικό πανωφόρι-αδιάβροχο που αποκαλύπτει τι φοράς από μέσα, αλλά και ρομαντικά βραδινά φορέματα που επαναπροσδιορίζουν τη σύγχρονη θηλυκότητα. 

Πλισέ μίντι φούστα


Κουραστήκαμε να μετράμε πιέτες, ακριβώς ή λίγο πιο κάτω από το γόνατο. Η φούστες φέτος είναι αέρινες, κολακεύουν την κίνηση και φοριούνται με φαρδύ πουκάμισο, α λα '80s. 

Πρακτικές τσάντες


Είδαμε δύο τσάντες φορεμένες μαζί, ζώνες με τσέπες και μικρές θήκες, πανωφόρια με πολλές τσέπες και τσεπάκια. Το πρακτικό γίνεται λέξη-κλειδί φέτος για τη μόδα. Bonus: ο οίκος επανέφερε τη θρυλική baguette τσάντα, απευθείας από την καρδιά των '90s. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Cycling shorts


Το κολάν του ποδηλάτη είναι εδώ, στην πιο casual chic εκδοχή του και, συνδυασμένο με oversized πουκάμισα ή στενά τοπ, μας πείθει. 

Logomania και υφές


Ο Fendi συνεχίζει την τάση που επανέφερε πέρυσι με το χαρακτηριστικό logo του να τυπώνεται ως print σε αξεσουάρ και ρούχα, αλλά φέτος το δοκιμάζει σε νέες, ενδιαφέρουσες υφές: βισκόζ, σατέν, δέρμα, νάιλον.

Δες ολόκληρο το σόου του οίκου εδώ.

 

 

 

TAGS