Η Pull&Bear, η νεανική αλυσίδα του ομίλου Inditex, και η Hawkers, η start-up online αλυσίδα γυαλιών ηλίου, ενώνουν τις δυνάμεις τους και διαθέτουν προς πώληση 15 αποκλειστικά μοντέλα Hawkers μέσω επιλεγμένων καταστημάτων της Pull&Bear.
Το brand διαθέτει αυτή την ειδική σειρά τόσο στα καταστήματα σε όλο τον κόσμο όσο και στο online store στο PULLANDBEAR.COM.
Είναι η πρώτη φορά που η Hawkers, ηγέτης στη βιομηχανία γυαλιών ηλίου online, διαθέτει προϊόντα της σε φυσικά καταστήματα, σε συνεργασία με μια μεγάλη αλυσίδα μόδας. Από την ίδρυσή της πριν από μια διετία, η εταιρία εστιάζει στη διάθεση των προϊόντων της μέσω internet, ενώ επενδύει σε μια επιθετική στρατηγική στα κοινωνικά δίκτυα που της προσφέρει μεγάλη αναγνωρισιμότητα και εμπιστοσύνη από το κοινό.
Η Hawkers είναι ένα ισπανικό brand που δημιουργήθηκε στο internet πριν από δύο χρόνια, με σκοπό να φέρει την επανάσταση στη βιομηχανία γυαλιών ηλίου με μια απλή ιδέα: επώνυμα γυαλιά ηλίου σε προσιτή τιμή. Γρήγορα αναδείχθηκε σε ένα από τα πιο γνωστά brands στους νέους, και διαθέτει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 50 χώρες, χάρις σε μια ψηφιακή στρατηγική που διαδίδεται μέσω των κοινωνικών δικτύων. Η Hawkers έχει βραβευθεί στα Eficacia Awards, από το Facebook ως ο διαφημιζόμενος με την καλύτερη απόδοση στην Ευρώπη, ενώ έχει γίνει case study από το Twitter, μετά τη διοργάνωση της πιο επιτυχημένης crowdfunding καμπάνιας στην Ισπανία.
ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
Ο διάσημος Steve Aoki, μεταξύ των 10 καλύτερων DJs, πρωταγωνιστεί στην παρουσίαση της καμπάνιας, μαζί με τους DJs Madds, επίσης από τις ΗΠΑ, και Danny Ávila, από την Ισπανία. Οι φωτογραφίες και το βίντεο τραβήχτηκαν σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια ενός πάρτι στο Beverly Hills. Η πρόσκληση στο πάρτι έγινε μέσω των κοινωνικών δικτύων. Στο όλο project συνέβαλαν οι Hunter & Gatti, ένα δημιουργικό δίδυμο μόδας από τη Νέα Υόρκη, η Wilhelmina, ένα γνωστό πρακτορείο μοντέλων, κα.
Δείτε εδώ τη νέα συλλογή: