Το #oneofakind είναι το hashtag που παρουσιάζει τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της Sisley για τη νέα σεζόν.
Αναφέρεται στο μοναδικό ύφος της Sisley, στα μοντέλα που επιλέχθηκαν για την εκστρατεία και στη Bettina Rheims, μία από τις πιο πρωτότυπες, εκλεκτικές και προκλητικές προσωπικότητες της σύγχρονης φωτογραφίας.
Μια ομάδα ανθρώπων ντυμένη με ρούχα της Sisley ποζάρουν σε μια αποθήκη, μπροστά από μια σειρά ξύλινων κιβωτίων, τα οποία συνήθως χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά μεγάλων έργων τέχνης. Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι όλα τα μοντέλα προκαλούν τα στερεότυπα των δύο φύλων.
Ανάμεσά τους είναι τα τρανσέξουαλ μοντέλα Stav Strashko και Casil McArthur, η ανδρόγυνη αμερικανίδα Rain Dove (που στο παρελθόν έχει ποζάρει τόσο με ανδρικά όσο και με γυναικεία ρούχα) και τα μοναδικά μοντέλα Fernanda Beuker, Sohyun Jung, Adela Stenberg και Freddie Ashcroft.
Ο σκηνικός σχεδιασμός αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για τη Sisley, αφού για μια ακόμη φορά επιλέγει να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις της κοινωνίας προβάλλοντας τα άτομα ακριβώς όπως είναι.
«Για να ανοίξετε νέους δρόμους, είναι απαραίτητο να προκαλέσετε τις αντιδράσεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων, ακόμα και το θυμό ή το φόβο τους», είπε η φωτογράφος Bettina Rheims. Κατά τη διάρκεια της καριέρας της, η Rheims έπρεπε να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις ενός χώρου όπου κυριαρχούσαν οι άνδρες, οι οποίοι δυσκολευόταν να αποδεχτούν το ισχυρό της στυλ, που συχνά θεωρούνταν ως «αρρενωπό».