Η πρώτη συλλογή της Σκιαπαρέλι, μια σειρά πουλόβερ με σουρεαλιστικές εικόνες – οι οποίες αποτέλεσαν τελικά το σήμα κατατεθέν της – προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κόσμου της μόδας, καθώς και της γαλλικής Vogue. Ακολούθησε μια συλλογή μαγιό και ρούχων σκι, καθώς και η διάσημη ζιπ κιλότ της Σκιαπαρέλι — μια πρώιμη μορφή γυναικείου σορτς. Το 1931, αυτή η ζιπ κιλότ φορέθηκε από την πρωταθλήτρια του τέννις Λίλι ντε Άλβαρεθστο τουρνουά του Γουίμπλεντον. Την ίδια χρονιά, η «Σκιαπ», όπως ήταν πλέον γνωστή, άρχισε να σχεδιάζει βραδινές δημιουργίες.
Για την Σκιαπαρέλι η μόδα σήμαινε εξίσου να κάνει τέχνη, όσο και να φτιάχνει ρούχα. Το 1932, η Janet Flanner έγραψε στο περιοδικό The New Yorker: "Το φόρεμα της Σκιαπαρέλι είναι σαν ένας μοντέρνος καμβάς». Καθόλου περίεργο, καθώς η Σκιαπαρέλι έκανε παρέα με διάσημους καλλιτέχνες της εποχής. Ένας από τους φίλους της ήταν ο ζωγράφος Σαλβαδόρ Νταλί, από τον οποίο είχε ζητήσει να σχεδιάσει υφάσματα για τον οίκο μόδας της.
Η Σκιαπαρέλι σχεδίασε επίσης ρούχα για τον κινηματογράφο και το θέατρο. Οι δημιουργίες της έχουν εμφανιστεί σε περισσότερες από 30 ταινίες, όπως για παράδειγμα στο Every Day's a Holiday με πρωταγωνίστριες τις Μέι Γουεστ και Ζα Ζα Γκαμπόρ.
Αυτή την πολύτιμη ιστορία του οίκου καλείται να αναβιώσει ο Bertrand Guyon και τα κατάφερε έξοχα.
Δείτε ολόκληρο το σόου:
Πηγή:el.wikipedia.org