Είναι και επίσημα ο πιο επιδραστικός οίκος μόδας που υπάρχει, με τις πιο υψηλές συνολικές πωλήσεις παγκοσμίως και με κέρδη τόσο αστρονομικά που τα ζηλεύει ακόμα και η πιο γνωστή - και μη εξαιρετέα- οικονομική μάρκα ρούχων στον κόσμο.
Το γαλλικό brand Louis Vuitton μπορει να χρεώνει πάρα πολλά για τα ρούχα ή τα αξεσουάρ του, ωστόσο είναι αυτός που έχει καταφέρει να πείσει το κοινό πως εκείνος κινεί τα νήματα του παγκόσμιου στυλ και καθορίζει τις πραγματικά σημαντικές τάσεις.
Πώς θα μπορούσε λοιπόν ένας οίκος του δικού του βεληνεκούς να αφήσει το οτιδήποτε στην τύχη; Κι επειδή o Dior στο πρόσφατο σόου του την πάτησε κανονικότατα καταλήγοντας να μοιράζει ομπρέλες στους θεατές και έχοντας τα υπέρκομψα μοντέλα του να περπατούν στην πασαρέλα υπό τους ήχους της βροχής, οι υπεύθυνοι του Louis Vuitton είπαν να προνοήσουν για να μην συμβεί και σε αυτούς το ίδιο.
Σύμφωνα με την αμερικανική Vogue, o γαλλικός οίκος δεν μπήκε στην διαδικασία να αλλάξει ημερομηνία για το σόου του που έγινε στη μεσαιωνική πόλη Σαιν Πολ ντε Βανς, στους λόφους πάνω από τη Νίκαια, αναζητώντας κάποια άλλη, πιο θερμή μέρα, αλλά έλυσε το πρόβλημα με τον αμφιλεγόμενο τρόπο. Προσέλαβε σαμάνο για να προσεύχεται να μην βρέξει καθ' όλη την διάρκεια της επίδειξης.
«Η Vuitton προσέλαβε έναν σαμάνο για να αποφύγει τη βροχή και φάνηκε ότι όλη η δουλειά του πέτυχε -φιλούσε τα δέντρα ή έτσι άκουσα- μέχρι να τελειώσει η επίδειξη», έγραψε η στιλίστρια Κέιτ Γιάνγκ στο ημερολόγιο μόδας για την επίδειξη του οίκου.
Το Page Six σημειώνει πως ο συγκεκριμένος σαμάνος είχε προσληφθεί για να «περιορίσει» τη φύση, τόσο σε αντίστοιχες εκδηλώσεις στο Ρίο ντε Τζανέιρο, όσο και στο Κιότο.
Μπορεί όλες του οι δράσεις να στέφθηκαν με επιτυχία, ωστόσο, η διεύθυνση της μητρικής εταιρείας LVMH τον απέλυσε για οικονομικούς λόγους, καθώς απαιτεί υπέρογκα ποσά για τις υπηρεσίες του, ενώ «πετά αποκλειστικά με ιδιωτικό αεροπλάνο για να προσφέρει τις υπηρεσίες του».
Δες την επίδειξη στο βίντεο που ακολουθεί.