Και ενώ ο κορονοϊος συνεχίζει να μαστίζει ολόκληρο τον πλανήτη, οι περισσότερες πτυχές της καθημερινής μας ζωής μοιάζουν ολότελα δαιφορετικές απ' ότι τις γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας αποτελεί έναν από τους τομείς που έχουν πληγεί πάρα πολύ σοβαρά από την πανδημία, με τους οίκους μόδας να παγώνουν τις εργασίες στα εργαστάσια τους και την παραγωγή ρούχων και αξεσουάρ για τη νέα σεζόν να βρίσκεται κυριολεκτικά στο μίνιμουμ.
Παρόλα αυτά υπάρχει ένα συγκεκριμένο item που γνωρίζει ανεπανάληπτες «δόξες». Περιοδικά και ίντερνετ το έχουν ονομάσει «το απόλυτο αξεσουάρ της εποχής μας». Και όχι άδικα.
Οι μάσκες προστασίας είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και παρά το γεγονός ότι οι ειδικοί προειδοποιούν ότι οι μάσκες που μπορούμε να φοράμε προκειμένου να παραμείνουμε απόλυτα προφυλαγμένοι και ασφαλείς είναι πολύ-πολύ συγκεκριμένες, όλοι επιθυμούμε να βάλουμε λίγο παραπάνω στυλ στη ζωή μας μέσα σε ένα κομμάτι άβολο και αρκετά καταπιεστικό.
Κορυφαία brands, όπως ο οίκος Chanel και ο οίκος Burberry, μπήκαν πρώτoi στο παιχνίδι του σχεδιασμού μίας μάσκας προστασίας, η οποία θα αποτελεί παράλληλα και statement item, δημιουργώντας κομμάτια αφάμμιλα με την πολυτέλεια και των στυλ των συγκεκριμένων, διάσημων υπογραφών.
Από το καρό του Burberry λοιπόν, το πασίγνωστο logo της Chanel και από εκεί στο πιο σύγχρονο «σταυρό» της Off-White, της πιο περιζήτητης street μάρκας του κόσμου, οι μάσκες μεταμορφώνονται από βαρετός, ιατρικός εξοπλισμός σε must have κομμάτι που κεντρίζει την προσοχή όποιου το συναντά.
Φυσικά αν θέλεις να έχεις μία τέτοια μάσκα πρέπει να πληρώσεις αρκετά, αφού η πιο χαμηλή τιμή ξεκινά από 100 δολάρια και φτάνει μέχρι και τα 200 για ένα κομμάτι του γαλλικού οίκου Chanel.
Τώρα η Louis Vuitton έρχεται να κάνει τη διαφορά ή μάλλον την υπερβολή με μία νέα, υπερπολυτελή κυκλοφορία που, σύμφωνα με το Vanity Fair, θα αγγίξει τα 1000 δολάρια.
Ο λόγος για μία δερμάτινη μάσκα-ασπίδα, η οποία έχει την ικανότητα να σκουραίνει στο φως του ήλιου ώστε να προστατεύει όποιον την φορά και το ανεπιθύμητα έντονο φως. Παράλληλα, είναι διακοσμημένη με χρυσές λεπτομέρειες και στα λουριά είναι χαραγμένο το logo του οίκου μόδας.
Δείτε ένα σχετικό βίντεο:
Η ασπίδα προσώπου θα ανέβει στα ράφια επιλεγμένων καταστημάτων στις 30 Οκτωβρίου αλλά όποιος ενδιαφέρεται θα μπορεί να αγοράσει το προϊόν και από την επίσημη ιστοσελίδα.
Τον Απρίλιο, η Louis Vuitton συμμετείχε στην παγκόσμια προσπάθεια για άμεση συρραφή χειρουργικών και μη μασκών προστασίας για τους εργαζόμενους στον τομέα της Υγείας. Το γνωστό brand είχε επίσης δωρίσει ολόσωμες φόρμες σε έξι νοσοκομεία του Παρισίου.
H νέα του οίκου Louis Vuitton:
Και μερικές ακόμα κυκλοφορίες του κορυφαίου, γαλλικού οίκου μόδας: