0
SHARES

«Στον δικό μου κόσμο, ο διάβολος δεν φοράει Prada, αλλά Zara», γράφει η Carmeron, δημιουργός του μπλογκ «Ο διάβολος φοράει Zara». Η επιτυχία του μπλογκ της εμφανίστηκε δέκα χρόνια μετά την ταινία «Ο διάβολος φοράει Prada», που βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 30 Ιουνίου 2006. Για την ίδια την δημιουργό δεν γνωρίζουμε πολλά, γιατί, από επιλογή, αυτή η γυναίκα από την Ισπανία που αγαπά τη μόδα με χαμηλό κόστος, προτιμά να κρατήσει την ταυτότητά της κρυφή και να χρησιμοποιεί την οθόνη του υπολογιστή και του smartphone της για να επικοινωνεί με τους followers της. Τουλάχιστον, προς το παρόν...

Ποιος είναι ο στόχος της, λοιπόν; Για κάθε ρούχο ή αξεσουάρ επώνυμων – και, κατά συνέπεια – ακριβών εταιρειών, ψάχνει, βρίσκει και προτείνει το αντίστοιχο που μπορεί να αγοράσει κανείς από τις αλυσίδες χαμηλού κόστους.

Αριστερά: Chloé. Δεξιά: Η&Μ.
Αριστερά: Triangl. Δεξιά: Blanco.

Η Carmeron ασχολείται με τα πάντα: Από φορέματα έως παπούτσια, από γυαλιά ηλίου έως μαγιό, ακόμα και με γούνες για το χειμώνα. Στο μπλογκ της, βλέπουμε φωτογραφίες ακριβών ρούχων και αξεσουάρ, όπως αυτών που παρουσιάζονται στις γνωστότερες επιδείξεις μόδας ή φορούν οι σελέμπριτι και, δίπλα, αντίστοιχων που μπορούμε να αγοράσουμε δίνοντας πολύ λιγότερα χρήματα.

Πάντως, μέχρι στιγμής, τα καταφέρνει μια χαρά. Η σελίδα της στο Facebook έχει 30.000 φαν, ενώ στο Twitter 43.000. Επίσης, η ίδια γράφει συχνά – με το ίδιο ψευδώνυμο - σε ισπανικά περιοδικά μόδας.

Αριστερά: Chloé. Δεξιά: Bershka.
Αριστερά: N°21. Δεξιά: ΖΑRA.

 «Αποφάσισα να ξεκινήσω το μπλογκ μου το 2007», εξηγεί η Carmeron σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις που έχει δώσει. «Ως τότε, συμμετείχα σε άλλα μπλογκ ισπανικής μόδας, αλλά το όραμά μου ήταν διαφορετικό από εκείνων, γιατί πάντα πίστευα στη δυναμική της μόδας low cost».

Πρόθεση της Carmeron, όπως εξηγεί, δεν είναι να δώσει μάχη ενάντια στις ακριβές μάρκες. Το αντίθετο: Θέλει να καταλάβουν οι επισκέπτες του μπλογκ της ότι η μόδα δεν διαμορφώνεται από τάσεις που μπορούν να ακολουθήσουν μόνο όσοι έχουν υψηλό μπάτζετ να διαθέσουν. Και ο στόχος, επισημαίνει, δεν είναι διαφημιστικός.

Αριστερά: Emilio Pucci. Δεξιά: Zara.
Αριστερά: Emilio Pucci. Δεξιά: Bimba Y Lola.
Αριστερά: Isabel Marant Etoile. Δεξιά: Massimo Dutti.

Οι δημοσιεύσεις είναι καθημερινές, ενώ η σύγκριση ανάμεσα στα ρούχα και τα αξεσουάρ της πασαρέλας και εκείνα του χαμηλού κόστους αλλάζουν ανά εποχή και ακολουθούν τις τάσεις που προβάλλουν οι σελέμπριτι στα social media. Προς μεγάλη χαρά των followers της Carmeron που παίρνουν συνεχώς καινούριες ιδέες, αλλά και των αλυσίδων οικονομικών ρούχων που έχουν βρει έναν ισχυρό σύμμαχο με μεγάλη επιρροή.

TAGS