H Nike ζει μέρες δόξας. Ό,τι κι αν κάνει λατρεύεται από ένα fashion κοινό, το οποίο έχει εντάξει το brand στην γκαρνταρόμπα του, με το πιο δημιουργικό τρόπο. Όμως η ίδια δεν κοιτάζει μόνο να εντυπωσιάσει το σετ της μόδας. Η Nike έχει θέσει ορισμένους σοβαρούς στόχους για να αυξήσει το θετικό αντίκτυπό της στους πελάτες, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχει ως βιομηχανία.
Ένας στόχος που έχει αποδειχθεί ότι είναι δύσκολος για πολλές μάρκες. Η Nike ανακοίνωσε την τελευταία προσπάθειά της: το Flyleather, ένα "σούπερ υλικό" υψηλής τεχνολογίας από ανακυκλωμένα απομεινάρια δέρματος που θα βοηθήσει την εταιρία αθλητικών να κάνει σημαντικά βήματα προς τους στόχους της αειφόρου ανάπτυξης.
«Έχουμε πάντα στο μυαλό μας τι θετικό μπορούμε να κάνουμε αξιοποιώντας τον αντίκτυπο που έχε το brand» δήλωσε στο Business of Fashion, η Hannah Jones, επικεφαλής της Nike, υπεύθυνη για την αειφορία της καινοτομίας, «Πόσο συχνά καταφέρνεις να πετύχεις βιώσιμες επιδόσεις και υψηλή αισθητική σε ένα βήμα» συνεχίζει.
«Προετοιμάστε τα πορτοφόλια σας: Το Flyleather θα χρησιμοποιηθεί για την επανασχεδίαση μιας σειράς περιορισμένων εκδόσεων των παπουτσιών της μάρκας, όπως το Air Force 1, το Air Max 90, το Cortez και το Jordan1» καταλήγει.
Δείτε τα μοντέλα που ποντάρουν στην αειρόρο παραγωγή: