Πρώτα ήρθαν τα mules. Μετά τα βελούδινα τσόκερ. Ύστερα τα γυαλιά Matrix και τα δερμάτινα σακάκια. Τα τελευταία δύο χρόνια, η μόδα άντλησε έντονη επιρροή από τα 90s και τα 80s βάζοντας τις γκαρνταρόμπες μας σε μια φάση διαρκούς αναθεώρησης. Το παλιό έγινε νέο και το ξεπερασμένο, σύγχρονο.
Το ίδιο συνέβη και με μία τάση που ακουμπά περισσότερο στα 00s - τα logo παντού.
Φορέθηκαν με πάθος (και χωρίς φόβο), με περηφάνια και καμάρι και σιγά σιγά, καταχωνιάστηκαν στα βάθη της ντουλάπας. Φέτος, τα logo επιστρέφουν στη μόδα έχοντας πάρει το μάθημά τους- πιο έξυπνα, πιο ενημερωμένα, με λόγο ύπαρξης.
Το σήμα του οίκου δεν είναι εκεί για να φωνάξει την ταυτότητά του- εγγράφεται στο ρούχο σαν κατάφαση στη μόδα. Είναι Chanel, είναι Gucci, είναι Nike, αυτό δεν σημαίνει τίποτα πέρα από το προφανές. Σημαίνει απλώς τη χαρά του στυλ.
Τώρα, το logo φοριέται σαν print (βλέπε Fendi), τυπωμένο με μεγάλα γράμματα πάνω στα ρούχα και τα αξεσουάρ, «κεντημένο» με στρας ακόμα και σε κοκακάλια μαλλιών. Η logomania είναι πιο in από ποτέ.