Παρά τις σχεδόν ανύπαρκτες διαστάσεις της, ή μάλλον ακριβώς γι' αυτές, υπήρξε μια τσάντα που σε καμία περίπτωση δεν πέρασε απαρατήρητη στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Η Le Chiquito, με μήκος μόλις 5 εκατοστών, ήταν η νέα πρόταση του γαλλικού οίκου Jacquemus – αν και δεδομένης της μηδαμινής χωρητικότητάς της, θα μπορούσαμε να την ερμηνεύσουμε σαν μια στιλιστική αντίδραση απέναντι στα βάρη που κουβαλάει καθημερινά μια γυναίκα μέσα στις υπερμεγέθεις τσάντες της.
Το ίδιο brand λανσάρισε και μια ελαφρώς μεγαλύτερη εκδοχή της Le Chiquito, με μήκος 10 εκατοστών, που μπορεί να μη λύνει όλα τα αποθηκευτικά προβλήματά μας αλλά τουλάχιστον χωράει ένα κραγιόν και μία πιστωτική κάρτα. Όπως θα ήταν αναμενόμενο, η νέα it bag, πιο μινιατούρα από τις μινιατούρες, πυροδότησε άφθονα χιουμοριστικά σχόλια στο διαδίκτυο («πιθανότατα χωράει το ένα σκουλαρίκι μου και την υπομονή που μου έχει απομείνει απέναντι στα παιδιά μου και τις ανοησίες που κάνουν» έγραψε ενδεικτικά μια αρθρογράφος στο ScaryMommy.com), αν και θα μπορούσαμε επίσης να τη δούμε σαν ένα παιχνίδι του brand με τους κανόνες των αξεσουάρ της μόδας και τη χρησιμότητά τους.
Ο Jacquemus ήταν άλλωστε που για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 έφτασε τις διαστάσεις των αξεσουάρ στο άλλο άκρο, παρουσιάζοντας ένα ψάθινο καπέλο σε μέγεθος βάρκας και μια τσάντα παραλίας η οποία θα μπορούσε άνετα να χρησιμεύσει και ως υπνόσακος.
Δύο αξεσουάρ που, όπως και η σχεδόν ανύπαρκτη Le Chiquito, λειτουργούν ως statement. Ένα statement επικερδές ωστόσο, πέρα από πολυσυζητημένο. Όπως υποστήριξε ο σχεδιαστής, από τη στιγμή που παρουσίασε την τσάντα-μινιατούρα έχει πουλήσει «δεκάδες χιλιάδες κομμάτια». Εντυπωσιακό, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς ότι η «μεγαλύτερη» εκδοχή της πωλείται προς $522.
κεντρική φωτό: @thestyleograph