Η ιστορία της τέχνης αποτελεί για ακόμη μία φορά έμπνευση για τη σύγχρονη μόδα. Αυτή τη φορά η σουηδική αλυσίδα Η&Μ συνεργάζεται με το Musee des Arts Decoratifs που βρίσκεται στο Παλάτι του Λούβρου στο Παρίσι και παρουσίαζει τη νέα συλλογή Conscious Exclusive 2016, σχεδιασμένη με έμπνευση από τα αρχεία του μουσείου. Κεντρικό πρόσωπο της νέας συλλογής αποτελεί η παριζιάνα διευθύντρια μόδας και διακεκριμένη υποστηρίκτρια της αειφορίας, Julia Restoin Roitfeld.
«Είναι τιμή μου που εκπροσωπώ ένα τόσο μοναδικό έργο. Νομίζω ότι η ιδέα να δημιουργηθεί μια συλλογή εμπνευσμένη από την ιστορία της τέχνης και της μόδας είναι ευφυέστατη. Ειδικά γιατί η συλλογή έχει φτιαχτεί από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά που είναι το μέλλον της μόδας», λέει η Julia.
«Είναι τιμή μου που εκπροσωπώ ένα τόσο μοναδικό έργο. Νομίζω ότι η ιδέα να δημιουργηθεί μια συλλογή εμπνευσμένη από την ιστορία της τέχνης και της μόδας είναι ευφυέστατη.», λέει η Julia.
Γνωστή για την ξεχωριστή προσωπική της αίσθηση του στιλ, η Julia ενσαρκώνει με ένα μοναδικό τρόπο την προσωποποίηση του μοντέρνου ανεπιτήδευτου cool στιλ με ευδιάκριτες γαλλικές καταβολές. Για αυτή τη συλλογή Conscious Exclusive η ομάδα σχεδιασμού της H&M συνεργάστηκε στενά με το μουσείο για να εμπνευστεί από τις συλλογές του που αντικατοπτρίζουν αιώνες μόδας, καθώς και από τα έργα καλλιτεχνών όπως αυτά του Gustave Moreau.
Το αποτέλεσμα; Mία λαμπερή συλλογή από ιδιαίτερα κομμάτια όπου ξεχωρίζουμε ένα μπροκάρ μαντό με γεωμετρικά σχέδια, ένα μεταξωτό printed μάξι φόρεμα καθώς και ένα ζευγάρι εντυπωσιακά σκουλαρίκια από μπλε γρανίτη.
«Με αυτή τη συλλογή ανεβάσαμε την ιδέα της βιωσιμότητας σε νέα επίπεδα, δουλεύοντας με νέα καινοτόμα υλικά όπως χάντρες και στρας από ανακυκλωμένο γυαλί και Denimite, ένα υλικό φτιαγμένο από ανακυκλωμένο φθαρμένο denim», λέει η Ann-Sofie Johansson, καλλιτεχνική σύμβουλος στην H&M.
Η H&M είναι αποκλειστικός χορηγός της επερχόμενης έκθεσης Fashion forward - Three centuries of fashion, η οποία ανοίγει τις πόρτες της στο παρισινό κοινό παράλληλα με το λανσάρισμα της συλλογής στις 7 Απριλίου. Ανάμεσα στα εκθέματά της συμπεριλαμβάνονται επιλεγμένα looks από τα αρχεία της Η&Μ καθώς και δύο επιλεγμένα outfits, ένα από την πρώτη συνεργασία της Η&Μ με το σχεδιαστή Karl Lagerfeld το 2004 και ένα από τη νέα συλλογή Conscious Exclusive.
Η πλήρης συλλογή περιλαμβάνει γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ και διατίθεται από τις 7 Απριλίου σε 180 καταστήματα παγκοσμίως και στο διαδίκτυο.