Στην προσπάθεια της να συνδέσει τη μόδα με την επιστήμη η Gap απέτυχε παταγωδώς. Ο στόχος της αμερικανικής εταιρείας ήταν να αποτίσει φόρο τιμής στην πρώτη εκτόξευση του διαστημοπλοίου, το 1969, και αυτόματα να κάνει και τη σύνδεση με τη σειρά τζιν 1969. Όμως, έκανε λάθος και αντί για τη φωτογραφία του διαστημοπλοίου χρησιμοποίησε στην καμπάνια της (η οποία έκανε και το γύρο του κόσμου, παρεμπιπτόντως), τη φωτογραφία του διαστημικού λεωφορείου, Columbia, το οποίο εκτοξεύτηκε το 1981.
Ουπς! Μέγα λάθος. Το Instagram και το Twitter δεν το άφησαν να περάσει έτσι, αυτό το ατόπημα. Σχολίασαν, έκραξαν, βούιξαν κανονικά. Κάποιος μάλιστα μπήκε στον κόπο να αντικαταστήσει τη λάθος φωτογραφία του Columbia με αυτή του διαστημοπλοίου, του «Apollo 12».