Ένας από τους λόγους που αγαπάμε και θαυμάζουμε τους μεγάλους Οίκους μόδας είναι ο χαρακτήρας και η ξεχωριστή ταυτότητα που έχει ο καθένας τους ξεχωριστά, τόσο που - αν όντως ασχολείσαι και ξέρεις κάποια πράγματα - τους διακρινείς από χιλιόμετρα.
Σε αυτή τη λογική ο Γαλλικός Οίκος Dior είχε πριν πολλά χρόνια πρωτολανσάρει το λογότυπο "J' adore", το οποίο έγινε στάμπα σε μπλούζες, αγκράφα σε τσάντες και ζώνες και φυσικά ένα από τα πιο διάσημα αρώματα της αγοράς.
Τώρα η οικογένεια Dior αποφασίζει να επεναλανσάρει το διάσημο λογότυπο, λιγάκι αλλαγμένο, κάπως πειραγμένο και σίγουρα πολύ πιο μοντέρνο. Έτσι λοιπόν το κλασικό "J'adore" έγινε "J' adior".
Και κάτι μας λέει ότι η Carrie Bradshaw, γνωστή για την εμμονή της με τη συγκεκριμένη μάρκα, θα ενθουσιαζόταν με τη νέα κολεξιόν του Οίκου.
Δες τις φωτογραφίες από τη κολεξιόν και δες πώς μεταλάχθηκε το κλασικό λογότυπο στην 2017 εκδοχή του.
Πάρε μία γεύση από τη νέα συλλογή και όλα τα αντικείμενα με το καινούργιο λογότυπο στην επίσημη σελίδα του Οίκου Dior.