To Fashion Room Service και η ομάδα Ozon Raw επιστρέφoυν, με συνέπεια, στο ετήσιο ραντεβού τους με τη μόδα. Το Fashion Room Service XXL edition θα πραγματοποιηθεί στις 5 Απριλίου στα δύο λαμπερά design ξενοδοχεία του Αθηναϊκού κέντρου, το Fresh Hotel και το Grecotel Pallas Athena. Πάνω από 40 δημιουργοί και σχεδιαστές θα εκθέσουν τις «απόψεις» τους στο αθηναϊκό κοινό. Έξι από αυτούς εντελώς πρωτοεμφανιζόμενοι. Άλλωστε αυτό κάνει κάθε χρόνο το FRS: ανακαλύπτει πρώτο, αυτούς για τους οποίους θα μιλάνε όλοι αύριο. Ας δούμε τους 6 «φρέσκους» Έλληνες δημιουργούς, οι οποίοι λατρεύουν αυτό που κάνουν όσο λατρεύουν και την πόλη τους, την Αθήνα.
1. Τα κοσμήματα της Μαρίας Καρκαντζού
Η Μαρία σχεδιάζει τα δικά της εκλεπτυσμένα και σύγχρονα κοσμήματα ενώ παράλληλα είναι σχεδιάστρια στον οίκο Zolota. «Το brand ξεκίνησε στα τέλη του 2015. Η ανάγκη για δημιουργίες με την προσωπική μου σφραγίδα προέκυψε μέσα από τη δουλειά μου ως σχεδιάστρια κοσμημάτων για γνωστά ελληνικά brands» και συνεχίζει: «Η Αθήνα αποτελεί αστείρευτη πηγή έμπνευσης για μένα. Κάθε πρωί πηγαίνοντας στο atelier αντικρίζω τις στήλες του Ολυμπίου Διός. Στο βάθος αχνοφαίνεται η Ακρόπολη. Πώς γίνεται να μείνει κανείς ασυγκίνητος σε τέτοια θέα! Βέβαια και τα ταξίδια μου χαρίζουν νέες εικόνες που αργά ή γρήγορα αποτυπώνονται στο χαρτί και μεταφράζονται σε λέξεις, χρώμα και φόρμες. Στο Fashion Room Service θα δούμε κομμάτια από την συλλογή ΑΙΧΜΗ, ΦΥΣΙΣ και διάφορα σχέδια bangles».
2. Το brand Lefkon και την σχεδιάστριά του Ειρήνη Λουίζα Ανδρικοπούλου
«Η επαγγελματική ενασχόληση με την μόδα ήταν αποτέλεσμα της ανάγκης μου για δημιουργική έκφραση» λέει η Ειρήνη Λουίζα. «Υπήρχε ανέκαθεν το όνειρο αλλά η πραγματική επιθυμία ήρθε σαν φυσική εξέλιξη της ολοκλήρωσης μαθημάτων μου στο πατρόν, και της αγάπης μου για το σχέδιο μόδας. Έτσι το καλοκαίρι του 2015 παρουσίασα την πρώτη συλλογή “Lefkon”. Στο Fashion Room Service θα παρουσιάσω την συλλογή μου για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016. Απαλά χρώματα με κυρίαρχο το λευκό σε πουκαμισόπανα πολυτελείας – oxford, pique, diamond, ποπλίνες non iron- μεταμορφωμένα σε ζιπ κιλοτ, πουκαμίσες, ολόσωμες φόρμες , φορέματα και τοπ για το καλοκαίρι του 2016».
13. Το brand αντρικής ένδυσης Dante
Αφορμή για τη δημιουργία αυτού του brand αποτέλεσε η ανάγκη -και κυρίως αυτή του εμπνευστή και σχεδιαστή του, Αντώνη Παπασταύρου- για έκφραση της δημιουργικότητας και ενασχόλησή με αυτό που αγαπούν περισσότερο: τη μόδα. To Dante είναι ουσιαστικά “νεογέννητο”, καθώς ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2016 και είναι ένα νέο ελληνικό brand ανδρικής ένδυσης. Πρόκειται για ένα urban, μποέμ label, με φρέσκια και εναλλακτική οπτική πάνω στο ανδρικό στιλ, που αποτελεί μια ολοκληρωμένη και καινοτόμα πρόταση στον χώρο της μόδας. Το όνομα καθώς και πολλά στοιχεία της φιλοσοφίας της εταιρείας είναι εμπνευσμένα από τον Ιταλό ποιητή Δάντη (Ντάντε Αλιγκιέρι).
4. To brand πλεκτών Αrt Love Knitwear και η σχεδιάστρια Δήμητρα Ταχματζίδου
«Το brand ξεκίνησε επίσημα το 2015, με αφορμή την αγάπη για οτιδήποτε έχει να κάνει με τον χώρο της μόδας, την έμπνευσή και την συνεχή ανάγκη για δημιουργία» λέει η Δήμητρα. «Οι δημιουργίες της Art love Knitwear απευθύνονται σε όλους, ανεξαρτήτως στυλ και ηλικίας. Θεωρούμε ότι πλεκτό μπορεί να είναι το βασικό σημείο αναφοράς ή να συνοδεύσει κάθε είδος ντυσίματος, κλασικό, μοντέρνο ή εναλλακτικό και φροντίζουμε οι δημιουργίες μας να δίνουν τις αντίστοιχες επιλογές».
5. Το brand υποδημάτων Glamazons
Οι δημιουργίες τους απευθύνονται στην «αμαζόνα» της σημερινής εποχής. Στην αρχαία ελληνική μυθολογία, οι «αμαζόνες» ήταν φυλή γυναικών πολεμιστριών. Οι Glamazons αποτελούν τις μοντέρνες αμαζόνες, σύμβολα μυθικής ομορφιάς, δύναμης και λάμψης. Απευθύνονται στις γυναίκες που «πολεμούν» καθημερινά, αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες σαν προκλήσεις και όχι σαν εμπόδια. Στις γυναίκες που αποτελούν έμπνευση, στις γυναίκες που αποπνέουν αστείρευτη λάμψη εσωτερική και εξωτερική, στις γυναίκες-σύμβολα.
6. Το brand Lommer με τις μίνιμαλ, new age τσάντες
«Σίγουρα η Αθήνα αποτελεί πηγή έμπνευσης για εμάς» λένε οι δύο σχεδιάστριες πίσω από το όνομα Lommer. «Επειδή δίνει την αίσθηση του καμβά που στέκεται και περιμένει δημιουργούς να επέμβουν στην ύπαρξη του και να τον οδηγήσουν σε νέους δρόμους. Επιπλέον, όλες αυτές οι αντιθέσεις και τα τόσα πολλά διαφορετικά σκηνικά και η έλλειψη ενιαίας αισθητικής εικόνας δημιουργούν την εντύπωση στον εξερευνητή της ότι αποτελείται από μικρά κομμάτια πολλών διαφορετικών πόλεων που έχουν συντεθεί με μια απρόσμενη αρμονία».
Περισσότερες πληροφορίες για το Fashion Room Service εδώ