Τα στατιστικά έχουν μιλήσει. Οι Βρετανίδες αγοράζουν εσώρουχα πιο συχνά από οποιαδήποτε άλλη γυναίκα στον πλανήτη. Μάλιστα, το πολύ δημοφιλές πολυκατάστημα Marks & Spencer παραθέτει τα στοιχεία από τις πωλήσεις του, αποκαλύπτοντας ότι το 36% των συνολικών τους εισπράξεων προέρχεται από πωλήσεις εσωρούχων. Πιο συγκεκριμένα, οι Βρετανίδες την χρονιά που πέρασε αγόραν 21 εκατομμύρια σουτιέν και 60 εκατομμύρια σλιπάκια. Τρελός αριθμός, δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε.
Είναι δεδομένο, λοιπόν, ότι οι Αγγλίδες δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο τι φοράνε κάτω από τα ρούχα τους, ίσως αρκετά περισσότερο από τις Αμερικανίδες που δίνουν βάση σε τελειώς διαφορετικά πράγματα και εστιάζουν περισσότερο στην άνεση από την πολυτέλεια και την κομψότητα. Φαίνεται πως οι διαφορετικές κουλτούρες και συνήθειες αντικατοπτρίζονται τελικά ακόμα και στα εσώρουχα που επιλέγουμε και ένα μικρό crush test ανάμεσα στις προτιμήσεις του γυναικείου πληθυσμού σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής έχει ενδιαφέρον.
Στην Αγγλία, για παράδειγμα, τα κορίτσια αγαπούν το μετάξι και επιλέγουν σουτιέν που αναδεικνύουν όσο το δυνατόν περισσότερο το στήθος, την ίδια στιγμή που στην Αμερική οι γυναίκες αγαπούν τα σουτιέν από μαλακό υλικό, χωρίς ενίσχυση που κρατάει καλά το μπούστο και είναι βολικό από το πρωί μέχρι το βράδυ με κάθε ρούχο.
Γενικά, στην Αμερική η άνεση και τα εσώρουχα που παραπέμπουν στο αθλητικό στυλ έχουν την τιμητική τους, με τις απλές υφές να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο και το λεγόμενο sexiness να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.
Μία αναλυτική σύγκριση του τι πουλάει περισσότερο στις δύο αυτές χώρες θα σε βοήθησει κι εσένα να καταλάβεις που ανήκει περισσότερο η καρδιά σου.
Σουτιέν
Βρετανία
Αμερική
Σλιπάκια
Βρετανία
Αμερική
Κορμάκια
Βρετανία
Αμερική