Σε όλα τα άρθρα μόδας που απευθύνονται στις τάσεις κάθε νέας σεζόν και στο ντύσιμο κάθε εποχής, θα εντοπίσεις να αναφέρεται συχνά η λέξη "ανανέωση". Η ανανέωση δεν είναι απλά απαραίτητη στο στιλ μας, είναι απαραίτητη στη ζωή μας γενικά. Όλοι νιώθουμε την ανάγκη ανά διαστήματα να κάνουμε restart με νέα διάθεση - άλλα ίδια καρδιά και ψυχή. Κάπως έτσι, ένας από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς shopping προορισμούς, τα πολυκαταστήματα notos, περνούν σε μία νέα εποχή αποκτώντας νέα οπτική ταυτότητα και επικοινωνία. Διατηρώντας, βεβαίως, τα καλύτερα στοιχεία της κληρονομιάς τους, αυτά με τα οποία μεγάλωσαν γενιές και γενιές, τα notos κάνουν ένα άλμα στο μέλλον και χτίζουν το "new brand identity" για να υποδεχτούν και τις νεότερες γενιές καταναλωτών σ' αυτό το ταξίδι τους που ξεκίνησε σχεδόν ένα αιώνα πριν στην Αθήνα.
H νέα ταυτότητα των πολυκαταστημάτων notos
Μία βόλτα έξω από τις βιτρίνες των πολυκαταστημάτων notos θα αντιληφθείς αμέσως τη φρεσκάδα και την ενέργεια της αλλαγής. Το χαρακτηριστικό logo των notos, η μαργαρίτα, εμφανίζεται ανανεωμένη σε πιο μίνιμαλ και σύγχρονη μορφή, ενώ η παρουσία της ενισχύεται από μοντέρνα εικαστικά σε διακριτά σχήματα και χρώματα, που θα τα συναντήσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό των καταστημάτων. Τα νέα εικαστικά θα σε κάνουν να νιώσεις οικειότητα και εμπιστοσύνη και θα σου φτιάξουν τη διάθεση ενώ εισέρχεσαι σ' στους ανανεωμένους και αναβαθμισμένους με τα καλύτερα brands χώρους των πολυκαταστημάτων, θα νιώσεις πραγματικά υπέροχα.
Το νέο logo και τα εικαστικά αντανακλούν τη νέα οπτική ταυτότητα των notos, η οποία μας συστήνει και μία καινούργια φιγούρα: το noti. To noti δεν έχει φύλο και ως η genderless μασκότ των πολυκαταστημάτων απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και τα φύλα και δηλώνει πρόθυμο να τους εξυπηρετήσει όλους με χαρά, όπως εξάλλου κάνουν τα notos όλα αυτά τα χρόνια.
Νέο ενισχυμένο portfolio
Τι κάνει έναν shopping προορισμό ελκυστικό, πέρα από την εικόνα και τα facilities που παρέχει; Μα, φυσικά το να μπορείς να βρεις τα καλύτερα brands για το στιλ σου, για κάθε περίσταση. Τα πολυκαταστήματα notos τα τελευταία χρόνια ενισχύουν διαρκώς το portfolio τους με δυνατά brands όπως Armani Exchange, Paul & Shark, Boggi Milano, Hugo, Profuomo, Patrizia Pepe, Twinset, Bash, IRO, La Fee Maraboutee, BCBG, KARL Lagerfeld jeans και πολλά άλλα, ενώ συνεχίζουν να φιλοξενούν το μεγαλύτερο εύρος σε συλλογές από εταιρείες όπως Lacoste, Gant, La Martina, The Bostonians, Nautica- τις οποίες εξάλλου εκπροσωπούν ως Όμιλος. Ταυτόχρονα, τα notos στηρίζουν την ελληνική μόδα φιλοξενώντας συλλογές ελληνικών εταιριών και σχεδιαστών όπως Bella P. Forel, Stelios Koudounaris, Tsakiris Mallas, KOORELOO.
Διάβασε περισσότερα στο missbloom.gr