57
SHARES

«Συνήθως, μιλάω για τα ρούχα μέσα από μια ιστορία, παρά μέσα από ένα χρώμα. Πάντα εξηγώ μέσα από εικόνες και χαρακτήρες τι σημαίνει μόδα και το να περιγράφεις ένα άρωμα είναι σχεδόν το ίδιο. Μπορεί να είναι πολύ ισχυρό. Μπορεί πραγματικά να αλλάξει την άποψη που έχει ένας άνθρωπος για σένα. Ήθελα το Bloom να αντανακλά μια στιγμή, κάτι που ήταν γεμάτο συναισθήματα. Τα δέντρα και τα λουλούδια είναι τόσο σημαντικά. Η ιδέα της άνθησης ήταν η ιδέα να δημιουργηθεί κάτι διαφορετικό. Έτσι είπα οκ, το πρώτο άρωμα θα είναι αυτό: μπορείς πάντα να ανθίζεις, ακόμα και αν ζεις στη Νέα Υόρκη» δηλώνει ο Alessandro Michele σε συνέντευξή του στην Telegraph.

Το πρώτο άρωμα του οίκου Gucci που δημιουργήθηκε εξ’ολοκλήρου βασισμένο στο όραμα του Alessandro Michele, ενσαρκώνει αυτή τη σύγχρονη φιλοσοφία που είναι και η κινητήριος δύναμη του οίκου.

«Η ιδέα της άνθησης ήταν η ιδέα να δημιουργηθεί κάτι διαφορετικό. Έτσι είπα οκ, το πρώτο άρωμα θα είναι αυτό: μπορείς πάντα να ανθίζεις, ακόμα και αν ζεις στη Νέα Υόρκη» δηλώνει ο Alessandro Michele
Δημιουργημένο από το διάσημο αρωματοποιό Alberto Morillas, υπό την καθοδήγηση του Alessandro Michele, το άρωμα έχει δημιουργηθεί για να αποκαλύπτεται, όπως ακριβώς και το όνομα του.

Δημιουργημένο από το διάσημο αρωματοποιό Alberto Morillas, υπό την καθοδήγηση του Alessandro Michele, το άρωμα έχει δημιουργηθεί για να αποκαλύπτεται, όπως ακριβώς και το όνομα του. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής, οραματίστηκε το άρωμα σαν έναν ανθισμένο κήπο, γεμάτο από διάφορα είδη λουλουδιών και το πλούσιο άρωμα που αναδύουν. Η αυθεντικότητά του πηγάζει μέσα από τα εξαιρετικής ποιότητας φυσικά συστατικά του. Οι νότες του αρώματος αναβλύζουν σαν ανθισμένα λουλούδια, μια μοναδική έκφραση των νέων συστατικών που έρχονται στον κόσμο για πρώτη φορά, λανσάροντας μια νέα οσφρητική εμπειρία.

Συγκεντρώνοντας όλη τη φιλοσοφία του Gucci Bloom, η ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci: την ηθοποιό Dakota Johnson, την ηθοποιό και μοντέλο Hari Nef και την εικαστικό Petra Collins. Όλες τους, φίλες του Alessandro Michele, διατηρούν μια ιδιαίτερη σχέση με τον οίκο καθώς το ταλέντο τους αντικατοπτρίζεται στο νέο όραμα του οίκου Gucci.

Συγκεντρώνοντας όλη τη φιλοσοφία του Gucci Bloom, η ιδέα της διαφημιστικής του καμπάνιας αποκαλύπτεται μέσα από τις σύγχρονες γυναίκες του οίκου Gucci: την ηθοποιό Dakota Johnson, την ηθοποιό και μοντέλο Hari Nef και την εικαστικό Petra Collins.

Η διαφορετική ομορφιά της κάθε μίας ξεχωριστά απαθανατίζεται από τον Glen Luchford, κάνοντάς τες να ακτινοβολούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο σκηνικό της καμπάνιας. Φορούν το άρωμα Gucci Bloom στην πόλη καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, μετατρέποντας το αστικό τοπίο σε ένα φανταστικό περίπατο μέσα σε ένα ειδυλλιακό βρετανικό κήπο. Απολαμβάνουν το τσάι τους σε ένα πεζόδρομο που γεμίζει με άνθη, περπατούν σε ένα διαμέρισμα που γεμίζει με καταπράσινα φυτά και κολυμπούν το σούρουπο σε μια λίμνη με λαμπερά λουλούδια και καλάμια.

Δες τη διαφήμιση του Gucci Bloom: 

TAGS