Δεν είναι μόνο τα κοστούμια του Ιβ Σεν Λοράν, τα φορέματα του Dior και τα ταγιέρ της Σανέλ- ο κόσμος της ομορφιάς έχει τα δικά του προϊοντα που έγραψαν ιστορία.
Είτε πρόκειται για ένα άρωμα, μια κρέμα ή ένα κραγιόν, beauty προϊόντα που έχουν όλες τις προδιαγραφές συνεχίζουν να παράγονται μέχρι σήμερα, επιδιώκοντας να γίνουν κλασικά στο πέρασμα των χρόνων. Άλλωστε, τώρα που ο κόσμος της ομορφιάς γνωρίζει μεγαλύτερη επιτυχία από τον κόσμο της μόδας, καθώς παράγει προσιτά προϊόντα, είναι το ίδιο το κοινό που με τις προτιμήσεις του καθιστά ένα item επιτυχημένο.
Αν ασχολείσαι έστω και λίγο με τον τομέα της ομορφιάς και του μακιγιάζ, τότε σίγουρα θα γνωρίζεις τις παλέτες σκιών της Urban Decay. Η εταιρεία είναι γνωστή για την υψηλή ποιότητα, τα ιδιαίτερα χρώματά της και την αισθητική που κάνει τα προϊόντα της να λατρεύονται από τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, αποφάσισε να αποσύρει την διάσημη παλέτα της, Naked, η οποία σημείωσε τεράστια και σταθερή επιτυχία από το λανσάρισμά της, το 2010. Για την ακρίβεια, πούλησε πάνω από 30 εκατομμύρια παλέτες, και η Urban Decay λάνσαρε έκτοτε πολλές παραλλαγές της ίδιας παλέτας (Naked 2, Naked 3, και Naked Heat), οι οποίες θα συνεχίσουν να πωλούνται κανονικά.
Η Naked περιελάμβανε μια επιλογή από nude και παλ χρώματα με ελαφριά λάμψη και αγαπήθηκε, μεταξύ άλλων, για την ευελιξία της- μπορούσες να δημιουργήσεις πολλά looks, τόσο πρωινά όσο και βραδινά.
Πάντως, πριν αποσυρθεί εντελώς, η παλέτα πωλείται ακόμη, σε χαμηλότερη από την κανονική της τιμή.
Δες την εδώ.
Και δύο εναλλακτικές εκδοχές της.
Δες το εδώ.
Δες το εδώ.
Η Urban Decay ανάρτησε ένα χιουμοριστικό βίντεο με την «κηδεία» της διάσημης παλέτας, στο οποίο μεταξύ άλλων συμμετέχει και η Νικόλ Ρίτσι.
Δες το βίντεο.